![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik geloof dat niet! Laatst gewijzigd door demonen : 6 mei 2015 om 23:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen zijn sluw en vinden altijd wel iets.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 7 mei 2015 om 00:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even hard of even goed zoeken als die kerel had gedaan hee demonen. Het enige wat hij zei is dat hij de eerste keer met een toeristenvisum was naar turkije gegaan, maar dat hij zich daar nu in regel stelde en slechts nog maar om de vijf jaar zijn verblijfspapieren moet hernieuwen. Hoe hij het in België flikte weet ik niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Komt daarbij de vele gepensioneerden vooral in de wintermaanden naar het Zuiden trekken en dus er niet definitief wonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet je natuurlijk niet inschrijven met je domicilie in de eigenste woning of woninggedeelte van je kinderen.
Een apart woongedeelte, een soort appartementje of studio of zo. De kostprijs (aan belastingen vb. huisvuil ...) is beperkt. Verder kan je kiezen uit soorten van landen. Persoonlijk zou ik niet Turkije op de eerste plaats zetten. Maar wel een land waar goed huispersoneel je niet meer kost dan 200 euro per maand. Helaas heeft de Schoof drie zaken waar hij rekening mee moet houden: zijn heksie perfeksie, zijn kleinkinderen en zijn Vlaamse hobby. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Sedert wanneer is het een 'verplichting' om na je pensionering in België te blijven, en waarom zou dat een 'verplichting' moeten zijn ?????? Ik doe met mijn centen toch wat ik wil ? Een pensioen is niet hetzelfde als een werkloosheidsuitkering, hé..... Voor een pensioen heb je (in theorie toch) gewerkt.
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kan volgens mij wel enkel buiten de EU zone. Binnen de zone is er vrij verkeer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() In de FNAC, naast het schap 'economische dwazernij'. Politieke domheid is vrij eenvoudig te meten, het probleem is dat je zoiets niet uitgelegd krijgt. Niet omwille van de uitleg maar omdat politiek dat niet begrijpt.
Laatst gewijzigd door tandem : 7 mei 2015 om 12:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Mijn buurvrouw die er in geslaagd is zich invalide te laten verklaren omdat ze niet kan stoppen met roken en sinusitis heeft, woont nu in Spanje. Volgens mij zonder zich hier te domiciliëren. Die is zelfs geen 50.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is zo miezerig, dat mensen, die nu toch wel vrij zouden zijn om met wat hen overgelaten wordt van hun gespaarde pensioen, te gaan waar ze willen, en meer bepaald daar te gaan waar ze met dat miezerige pensioen nog een ietwat deftig leven kunnen leiden. Maar nee, nu moeten ze NOG MEER gestroopt worden. Nog eens 20% eraf ! Want nu gaan we eisen stellen op wat mensen met hun al half gestroopte pensioenspaargeld mogen doen, namelijk hier moeten blijven en waar het leven veel te duur is door allerlei heffingen en andere zottigheden, een armtierig leventje leiden, opdat de laatste cent er nog zou kunnen uitgeperst worden ?
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |