![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#12661 |
Banneling
|
![]() Ok, eerst wil ik eens vragen aan de vrijmetselaars hier (het zijn er wat) als er over dit onderwerp gesproken mag worden van jullie loge. Zoniet wil ik er gerust mee stoppen hoor, als je vindt dat dit een "bedreiging is voor de wereldorde". Maar ik moet het NU weten.
Wat is er niet bespreekbaar? Van welke onderwerpen schijten jullie in jullie broek? Aliens? Gaten in de polen? 9/11 conspiracy? Holle Aarde? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12662 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12663 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Welke onderwerpen? Alle! De wereldorde is danig verstoord dat wij massaal in onze broek schijten telkens jij hier iets post. Jack, Grootmeester van de Orde van de Alwetenden van Pangea. Laatst gewijzigd door Another Jack : 13 mei 2015 om 22:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12664 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook niet vergeten dat het Atacama wezen in een wit doek gewikkeld was. Misschien van een Chileense vrouw die het gevonden had? Maar zoals je zegt, als ze dieperliggend weefsel op dna getest hebben, kan dit in principe niet zo diep doordringen? Als ze de huid testten en in contact kwam met huidcellen van die vrouw op het doek, kan dit toch tekenen in de DNA analyse? Als wij al kunnen goochelen met IVF en klonen, dan moeten aliens die tot hier geraakt zijn dit zeker ook kunnen. Dat het Atacama wezen een hybride is, is dus inderdaad een mogelijkheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12665 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12666 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jack, Grootmeester van de Orde van de Alwetenden van Pangea. Laatst gewijzigd door Another Jack : 13 mei 2015 om 22:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12667 |
Banneling
|
![]() Proficiat met uw 43.000ste post. Twas een schoontje
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12668 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12669 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar namens de Kelly–Hopkinsville's die het IMF runnen wil ik jullie wel graag vragen om weg te blijven van ontvoeringen en probes, die liggen toch wat gevoelig op het moment.
![]() |
![]() |
#12670 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12671 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() O, bij de weg, ik kom het kaboutertje net tegen in een recent Cracked artikel. Tijd voor een... invasie van de comment section?
![]() |
![]() |
#12672 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je weet dat er gelijkaardige wezens gevonden zijn? - Aleshenka wezen in Kyshtym, Rusland ![]() waarschijnlijk iets anders toch dit: - Octava wezen - Chili ![]() Laatst gewijzigd door Frank51 : 14 mei 2015 om 00:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12673 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van 1 iemand ben ik zeker dat het een rechtstreekse inseminatie van Lucifer is. En hij is zoooo vain dat hij zich meteen aangesproken voelt zonder zijn naam te vernoemen. Laatst gewijzigd door Peche : 14 mei 2015 om 05:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12674 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12675 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Welkom in de 21ste eeuw. Elektrolyse van water naar waterstof en zuurstof, al van gehoord? Dan ga je mij niet vertellen dat jij iets kent van geologie.. foute premisse? Zeg ne keer.. wat is er fout en heb je daar bewijs voor?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12676 |
Banneling
|
![]() Weer een die denkt dat waterstof maken uit water hetzelfde is rijden op water...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12677 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan niet bevestigen dat dit geen hoax is, maar theoretisch is het zeker mogelijk: https://www.youtube.com/watch?v=yjqkHhWUKOU |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12678 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12679 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12680 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus iemand die op waterstof rijdt, rijdt dus ook op elektriciteit (want nodig om te produceren)? Beetje kort door de bocht he. Je kan zo zeggen dat je op elektriciteit rijdt als je op diesel rijdt. Want de pompen die de olie uit de grond halen werken op elektriciteit.. Moeten jullie eigenlijk altijd tegendraads doen, f*rs? |
|
![]() |
![]() |