![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De nagel op de kop !
|
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Vragen is dwang, zeker van zodra het aan De Wever kan gelinkt worden. ![]() Doe nog eens een poging om belachelijker over te komen. Het gaat je niet meteen lukken. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ach, we kennen dat: alles is relatief, racisme is relatief, alles is futiliteit. |
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Daar ben ik nog niet uit, maar het heeft er alleszins de schijn wel van.
|
|
|
|
|
#105 |
|
Banneling
|
Kijk in de spiegel, weet u meteen wie zich hier belachelijk maakt. Als zelfs het kabinet van de burgemeester van 't stad de hete patat doorschuift, u meent dat u die patat nog moet beschermen.
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Mensen die mekaar vastpakken of kussen doen niets onwettigs. |
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Banneling
|
Maar zeg, waar durft gij het weverken toch van te beschuldigen. Hij zou beter ter botermarkt gaan, ze kochten een pond sa vieren. Tjien, valt me nu in: er zitten vier partijen in de huidige regering. Dat lied keek in de toekomst.
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Banneling
|
Mag een ordedienst vragen iets niet te doen wat niet strafbaar is? En als er geen duidelijke aanwijzing is dat er gevaar is?
Laatst gewijzigd door hagel : 18 mei 2015 om 20:26. |
|
|
|
|
|
#110 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Europees Commissaris
|
Fijn, laten we dan maar meteen de avondklok instellen. Kwestie van nachtelijke inbraken preventief tegen te gaan hé.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nogmaals: het is aan de ordediensten om die bende achterlijke conservatieve debielen, ervan op de hoogte te brengen, dat de middeleeuwen voorbij zijn. Dat tegenwoordig, het algemeen aanvaard is, dat naast heterokoppels, ook homokoppels elkaar een zoen mogen geven op straat. Het is aan de ordediensten om die achterlijke idioten te laten weten, dat als zij daar geen vrede mee kunnen nemen, ze gewoon de andere kant moeten opkijken. Met uw visie zou het mooi worden. Ik erger mij, en dat is geheel persoonlijk, aan mannekes en dametjes die in korte broek, met witte sokjes in sandalen rondlopen. Misschien moet ik vragen aan de lokale ordediensten, om die mensen te laten weten dat ze dat best niet kunnen dragen, ... om de confrontatie te vermijden. Een beetje de wereld op zijn kop, denk je ook niet? |
|
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De ordediensten hebben helemaal niet het recht om mensen te vragen te stoppen met zaken die doodnormaal zijn. Hun taak bestaat er in wanneer kwieten normale mensen lastig vallen in te grijpen en aan de kwieten te vragen op te hoepelen, of ze te mattrakeren en op te sluiten als vragen niet voldoende is.
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is een van mijn slechtere kwaliteiten, ik zeg het gewoonlijk zoals ik het zie.
|
|
|
|
|
#115 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat hoeft helemaal geen probleem te zijn, maar laat dan vooraf eens controleren of een nieuwe bril niet aangewezen is.
|
|
|
|
#118 |
|
Europees Commissaris
|
Niet ingaan op die 'vriendelijke vraag' kan resulteren in een bestuurlijke aanhouding. Ik blijf er dus bij; het komt neer op dwang.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
|
|
|
|
#119 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Banneling
|
Dat is dan ten minste iets wat te appreciëren valt, en wel omdat er een overtuiging uit spreekt, en iets anders is dan het gekronkel en gekonkel van een of andere omhoog geschoten politicus te verdedigen. Ook al is men het met de overtuiging misschien niet eens, die verdient respect.
|
|
|
|