![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar ik heb grotere voeten ![]() ps dat is BMI checker.NL ... k zou daar toch maar mee opletten, die Hollanders zijn allemaal ne kop groter ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan ben je jong begonnen, en je kind(eren ) ook. Trouwens, ik vind dat je veel ouder overkomt. Die indruk heb ik. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zou je reageren op een vrouw die zich voorstelt op deze manier ?
Hallo, ik heet Helga, weeg 135 Kg en heb alle Soa's uit het boekje ! Wil je n**ken ? Laatst gewijzigd door Henri1 : 18 mei 2015 om 18:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() FYI: beledigingen met 'kanker' erin hebben bijlange niet dezelfde impact in België als in Nederland.
Jullie zijn daar blijkbaar speciaal gevoelig voor, verbasteren het woord, omschrijven het, omzwachtelen het en creëren er een taboesfeertje rond, maar hier is het een gewone vriendschappelijke plagerij. Als ik dus tegen jou zeg: krijg lekker kanker in je kloten, dan hoef je daar geen drama van te maken.
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb hier een dubbel gevoel bij : maatje 38 voor kledij zegt dat je een mooi figuur hebt, dat is een ideale maat voor een vrouw. Maar schoenmaat 38 hebben en dan 39 kopen is een krachtige indicatie dat je een sokkendrager bent, en dan moet ik jammer genoeg op de delete knop drukken wegens fabricagefout. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou zeggen:"درآورد خودتان! برو و دمار از روزگارمان
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wel geen van HK. Moet ik mss eens overwegen! (Ik vind die sokjes van bem best wel cool). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling