![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Geef aan hoe u de collaboratie van een deel van de Vlaamse beweging zou omschrijven | |||
een heldendaad |
![]() ![]() ![]() |
12 | 17,39% |
een (misbegrepen) idealisme |
![]() ![]() ![]() |
13 | 18,84% |
een louter strategische blunder |
![]() ![]() ![]() |
15 | 21,74% |
een morele fout |
![]() ![]() ![]() |
12 | 17,39% |
een criminele praktijk |
![]() ![]() ![]() |
30 | 43,48% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 69. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=129 In jouw vorig bericht waar ik op reageerde spreek je jezelf enkel uit over groepen zonder het over feiten te hebben: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=129
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door tandem : 19 mei 2015 om 18:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Spitting Image : 19 mei 2015 om 18:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het spreekt voor zich als het gaat om veroordeling van individuen of groepen men geval per geval dient te bekijken in welke vorm ze 'collaboreerden'. Daar gaat dit onderwerp echter niet over.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 mei 2015 om 18:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zolang ik zelf geen bronnen vind in het Afrika-Archief in Brussel en andere archieven, en men mij geen controleerbare bronnen kan wijzen, dan ben ik inderdaad sceptisch. Ik heb totnogtoe namelijk geen systematische demografische studies daterend van voor 1912 gezien. Hoe kan men dan een 'schatting' maken van de bevolkingsdichtheid voor die tijd ? Ik heb wel rapporten gelezen over de dodelijke epidemieën die voorkwamen in de tijd van Congo Vrijstaat. Dat is waarschijnlijk ook op rekening van Léo te schrijven ? Let wel, Léo was een smeerlap eerste klas die anderen het vuile werk liet opknappen, maar 10 miljoen doden door zijn regime ??????? Tenandere, als je je arbeiders laat creperen heb je op den duur geen werkvolk meer over, hé.
![]() |
![]() |
#252 | |
Banneling
|
![]() [quote=Het Oosten;7661966]
Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Banneling
|
![]() Je kan ze altijd verplichten om langer te werken, je moet ze enkel lang genoeg bewerken opdat ze geloof gaan hechten aan wat je vertelt, het mag zelfs de grootste economische nonsens zijn. Was toen ook zo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
|
![]() Citaat:
“In de jaren 30 stak het populisme in Amerika weer de kop op toen Goldman Sachs, Lehman Bank en andere profiteerden van de Crash van 1929. zei House Banking Committee Chairman Louis McFadden over de Grote Depressie, “Het was geen ongeluk, maar zorgvuldig beraamd...De internationale bankiers probeerden een wanhopige situatie te veroorzaken zodat ze er als heersers over ons allen uit zouden komen“. Georkestreerd, zo blijkt. Voeg daar nog dit aan toe: “Few people know the facts about the singular event that helped spark what ultimately became known as World War II - the international Jewish declaration of war on Germany shortly after Adolf Hitler came to power and well before any official German government sanctions or reprisals against Jews were carried out. The March 24, 1933 issue of The Daily Express of London (shown above) described how Jewish leaders, in combination with powerful international Jewish financial interests, had launched a boycott of Germany for the express purpose of crippling her already precarious economy in the hope of bringing down the new Hitler regime. It was only then that Germany struck back in response. Thus, if truth be told, it was the worldwide Jewish leadership - not the Third Reich - that effectively fired the first shot in the Second World War. Prominent New York attorney Samuel Untermyer (above right) was one of the leading agitators in the war against Germany, describing the Jewish campaign as nothing less than a "holy war." http://rense.com/general84/declare.htm Auwch, is dit hier gepermiteerd anno 2015 ? Volgens sommige nekstaarders liever niet dus, we gaan de boodschapper als nazi-vriendje uitkreten en deze feiten negeren of afdoen als nutties en laten we ons voor�*l blijven concentreren op dat Vlaams boerke, die in ’42 ne keer 5 kilo schweinepoepefleisch heeft verkocht aan Helmut, de Duitse korporaal, want d�*�*rrr ligt het probleem, nergens anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Seffens ga je ons nog proberen wijsmaken dat je dit zelf allemaal gelooft.
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://archive.org/details/crimeofcongo00doyliala Nu, ik heb me nooit in het verhaal verdiept. Maar het is zo een klassieke zaak, dat het mij niet zou verwonderen. Het schema is eeuwenoud, en werd al toegepast in de Oudheid. De conquistadores hebben op die manier voor goud en zilver de indianen uitgemoord, als slaven in de mijnen. Het is een heel klassieke strategie die door bijna alle imperialisten toegepast wordt.
![]() |