![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vond er niets van, van die Loïc Nottet! Proficiat daarentegen aan Zweden en Rusland die hun plaatsen verdienen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een tot de islam bekeerde joodse neger die homo en communist is EN in een rolstoel zit. Wie doet beter?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp niet dat die jongen zijn ouders niet aanklaagt, 'Loic Nottet,' dat is niet eens een echte naam.
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nah ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de rest , ik heb da' nummer nog steeds niet gehoord ,
evenals de rest van de nummers van dit festival , en ik wil het zo ook houden !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar is het Eurosongfestival ondertussen een REGENBOOGorganizatie? Mocht de winnaar niet winnen wegens ooit een homofobe uitspraak (vermelden dat homo's niét de norm zijn is ondertussen ook al homofoob blijkbaar) Hoor ik niks over het liedje, maar alles over "knappe man" die won. En als het dan toch nog enkel over homo's of travestieten mag gaan: geen enkel probleem met die Israelische transgender madam, maar sorry, madame Worst is voor mij een ware aanklacht tegen transgenders. Ik kijk trouwens al jaren niet meer, maar blijkbaar is dat ook niet nodig. Het artikeltje: 'Heeft Songfestivalkijkend Europa voor de homofobie gekozen?' en ik maar denken dat het over muziek ging!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoek daar toch allemaal niet zoveel achter.
Ieder jaar lekker voor de tv met chips en trappist commentaar geven op plopjurken, valse noten en onnozele muziek. Ik geniet er elk jaar van. Ondertussen weet allang niemand meer wie er gewonnen heeft ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meen je nu echt dat je nog betaald hebt om mee te kunnen stemmen? We hadden beter samen een pint gaan pakken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Muziek en competitie blijft iets raars. Heb op de radio het winnende nummer gehoord. Was die vijfderangs Bruno Mars werkelijk hetsterkste nummer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is vooral een kwestie van generatie. Ik herinner me heel goed Abba, Johnny Logan, Nicole, Céline Dion, France Gall om maar voorbeelden te geven. En natuurlijk ook Sandra Kim! Maar men spreekt van de jaren 60, 70 en 80. Zelfs als men "J'aime la vie" zeer kitsch vindt, herinneren de meeste Belgen zich van Sandra Kim en haar liedje omdat het van een andere generatie komt. Het zijn de jaren 80. Niets meer te maken met de jaren 2000 waar de meeste hits tijdens bepaalde maanden scoren en snel vergeten zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er waren geen sterke nummers volgens mij. Er waren wel bepaalde liedjes die niet slecht waren maar zonder meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Loic No- Nederlands Weeral één van die vele Walen die er blijkbaar niet veel van terecht gebracht heeft in zijn immersieschool. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Het winnende nummer is alvast een schoolvoorbeeld van potter-pop.De jeannetten zullen weer uit de bol gaan in de gay-club.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat ze het volgend jaar het "Homo-songfestival" moeten noemen.
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of moet ik zeggen, die geen G van een C kan onderscheiden?
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel heeft dat opgebracht en naar waar gaan die centen dan?
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maakt toch niet uit hoe slecht of goed de muziek is.
We zijn allen verenigd in onze verdeeldheid als we mogen stemmen. En wat we best vinden wint. Ik wil hier wel even opmerken dat de stem van de Belgen, naar vlaams-nationale redenering, niet voor hetzelfde aantal punten zou mogen meetellen dan bijvoorbeeld een Duitse stem. Ik gebruik hier opzettelijk Duits.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |