![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#23441 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tomattesoep.
Verse. Geen groene plukken erin. Alleen tomat, sjalot, olijfolie, peper, zout en bouillon van soepvlees. En neen, geen suiker. Als ge geen zure tomattesoep lust, drink dan Cécémel met kreimfresj zoals de janetten.
![]() |
![]() |
#23442 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() freeeeeeeet!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23443 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23444 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() borrelhapje:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23445 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() freeeeeeeet
![]() Daarstraks:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23446 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik de mottige belichting wegdenk, dan ziet het er verdomd smakelijk uit.
![]() |
![]() |
#23447 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23448 |
Banneling
|
![]() Net een wrap met zalm, philadelphia en komkommer naar binnen gespeeld.
Laatst gewijzigd door Guinevere : 28 mei 2015 om 14:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23449 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Een lekkere smos kaas & hesp. Had deze middag geen tijd, nu dubbel zo lekker! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23450 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() freeeeeeeet
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23451 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Af & toe duw ik wel eens een grapje in't eten !! ![]() Euh , ik bedoel natuurlijk ivm de foto's ![]() Maar van da' kattenblik = ja !! ![]() ![]() Spek , NEE , kotselijk !! ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23452 |
Minister-President
|
![]() Wat sushi gegeten. Mocht ik nog honger krijgen, ik heb nog een gevulde courgette in de koelkast.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#23453 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen 'groene' bezwaren als je plakjes van een zeldzame tonijnsoort naar binnen duwt?
![]() |
![]() |
#23454 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Donker kasteelbiertje.
![]()
![]() |
#23455 |
Minister-President
|
![]() Ik hou me afzijdig van de meeste tonijn, maar ik ben geen vegetariër, zalm en co speel ik zonder veel ethische bezwaren naar binnen.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#23456 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.wwf.be/nl/wat-doet-wwf/bedreigde-soorten/500 Vissen Cichlide Alaskakoolvis Zwaardvis en zeilvis Steur Kabeljauw Napoleonvis Lepelsteur Rifhaai Blauwe haai Zalm Tonijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23457 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23458 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23459 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23460 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() freeeeeeeet
![]()
![]() |
![]() |