![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#24101 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
daar waren ze op ontworpen. En dus totaal niet op de hoge snelheid impact op 9/11 Citaat:
Geef daar nu eens antwoord op en denk eens een keer zelf na
|
|
|
|
#24102 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
en was daardoor zwaarder. Maar de belangrijkste factor is de snelheid. Als u dat niet inziet bent u wel erg ver van huis. [/quote] Als de impact van de vliegtuigen groot genoeg was om het gebouw in te storten, was het gebouw quasi onmiddellijk ingestort. Dit gebeurde pas na minimum 56min. Ook een vallend deel van een gebouw zal het gebouw nooit volledig doen instorten. Als ingenieur kun je dat uitrekenen? Vervormingsenergie.. enz..[/quote] u zit er volledig naast. Ik heb filmpjes laten zien waarin precies dat gebeurd! Het vallende deel zorgt voor totale instorting. Valt niet te ontkennen
|
|
|
|
#24103 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
However, when bare steel reaches temperatures of 1,000 degrees Celsius, it softens and its strength reduces to roughly 10 percent of its room temperature value. Steel that is unprotected (e.g., if the fireproofing is dislodged) can reach the air temperature within the time period that the fires burned within the towers. Thus, yielding and buckling of the steel members (floor trusses, beams, and both core and exterior columns) with missing fireproofing were expected under the fire intensity and duration determined by NIST for the WTC towers. Nist geeft dus aan dat er staal tot 1000 graden celcius verhit was. @ Micele , u ontwijkt de vragen weer , en komt steeds met de volgende copy paste . De staal constructie was zichtbaar aan het doorbuigen, precies daar waar er ook brand was. Dat is bewijs van het verzwakken van het staal door brand.
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 29 mei 2015 om 05:02. |
|
|
|
|
|
|
#24104 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#24105 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
#24106 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#24107 | |||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
NIST beschrijft een mogelijk scenario bij "upper air layer" temperaturen van 1000°C. Nergens zijn er bewijzen voor die "upper air layer" temperatuur, laat staan dat er bewijzen zijn voor het staal dat die temperatuur heeft bereikt. Waar is het bewijs atmosphere? Dat NIST claims maakt die hun conclusie steunen weten we allemaal al lang, de vraag is wat het bewijs is voor hun claims. Citaat:
De vraag dus, voor de twintigste keer, wat zijn de bewijzen dat de brand in staat was om staal te verzwakken? NIST geeft zelfs toe dat ze hun data hebben moeten aanpassen zodat het model zich gedroeg zoals de torens dat deden op 9/11. Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#24108 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#24109 | |||||
|
Banneling
|
Citaat:
De WTC-torens waren GEEN, ik herhaal GEEN, labo vol sensoren en testprobes. Jij vraagt essentieel naar de data van sensoren en probes die er niet waren. Een beetje vreemd dat dat niet doordringt, nadat je herhaaldelijk te horen hebt gekregen dat DAT SOORT bewijs niet bestaat. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Denk het niet he? |
|||||
|
|
|
|
|
#24110 | |||||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Citaat:
Mijn argument komt er op neer dat er geen bewijzen zijn dat staal kon verzwakken die dag, en jullie moeten mij hier duidelijk in bijtreden, maar nu ga je de bewijslast proberen omkeren? Citaat:
Citaat:
Hier, voor de dertigste keer: http://www.911truth.org/the-nist-wtc...ches-its-peak/ Lees vooral hoofdstukken "Thermal expansion, not weakening, softening, shortening or sagging", "Highly exaggerated temperatures leave beams rigid" en "Brief office fires in an environment designed for fire resistance". En deze helemaal: http://www.journalof911studies.com/v...estigation.pdf Citaat:
Laatst gewijzigd door Akufen : 29 mei 2015 om 14:29. |
|||||
|
|
|
|
|
#24111 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#24112 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stop trouwens met die debiele blogger sites. |
|
|
|
|
|
|
#24113 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Zie referte NIST in post # 24081 Als je het niet begrijpt: ik heb al in een sauna gezeten met 110 °C luchttemperatuur tot een kwartiertje lang, mijn lichaamstemperatuur zal daarom niet meer zijn als ~ 36,5° C, mijn huid was zelfs nog niet eens rood. Jij gaat dan zeggen dat ik me zal verbranden zeker ? Als ik in een bad stap met 50°C dan zal ik me zeker verbranden. Citaat:
Zelfs een copy paste van NIST -# post 24081- wat jij dus niet wil aanvaarden LOL. Waarom zou ik dan jouw stekeblind kronkelen aanvaarden ? Tegenvraag in WTC 7 heeft NIST het staal helemaal niet onderzocht, staat ook in datzelfde NIST-rapport ? Was het staal van WTC 7 dan mss verzwakt ? LOL en dan alle kolommen tegelijkertijd ? LOL Hoeveel was de staaltemperatuur van de verdiepingen waar er geen brand was ? Citaat:
En waar staat dat, en hoeveel buigde het staat door ? En daarvoor buigt de rest van het staal (centrale kolom) van de Twins ook niet hé, laat staan volledig in te storten. Dus onzin, niets wijst erop dat de staaltemperaturen, dus NIET luchttemperatuur veel hoger waren als 250°C, slechts 3 steelsamples van de 160 genomen van de verdiepingen waar er echt brand was, vertoonden hier en daar kleine barstjes, de fotos zijn te zien in het NIST rapport. Citaat:
Ook als dat beetje staal zou verzwakken is het staal nog altijd 2 tot 3 maal sterk genoeg om het gebouw recht te houden. Degelijke bron aanvaard je ook niet zeker ? Staat nochtans in post 24088 en 24089, bloed je denialneus weer ? Dus ik aanvaard beter geen enkele bron van jou, want zelfs die lees je niet begrijpend.
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 29 mei 2015 om 20:40. |
|||||
|
|
|
|
|
#24114 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Weerleg dat punt dan even, dingen van "debiele sites" moeten toch heel gemakkelijk te weerleggen zijn, voor zover dat niet gebeurd is er zeker een mogelijkheid dat het klopt. Wie weet staat het in een of ander NIST of FEMA- rapport.
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 29 mei 2015 om 20:30. |
|
|
|
|
|
#24115 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
kortom , met bewijs voor de eigen theorie. Dat verkrijg je niet door een andere 'theorie' af te kraken. Citaat:
Totale nonsense !! verkregen door het uit de context rukken van een quote. Volgens het NYFD waren de branden helemaal niet klein !
|
|
|
|
#24116 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ze zijn inderdaad makkelijk te weerleggen, ook zonder FEMA of NIST rapport!
|
|
|
#24117 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
NIST begins with a few little white lies, and never looks back.
|
|
|
#24118 | |||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
stapt u maar eens langdurig in een bad van continu 50 graden ! succes Citaat:
rapport. ik pak er een paar claims uit om te weerleggen , geen tijd om ze allemaal te weerleggen, maar het kan wel degelijk. Citaat:
Citaat:
Citaat:
graden. Geen enkele reden om aan te nemen dat het hier anders was. we zien zelfs perimeter kolommen rechtstreeks in contact met de vlammen. Die zijn veel heter als die 250 en kregen genoeg tijd de kolommen plaatselijk te verhitten tot kritieke waardes. Bij controlled demolition zie je nooit buigende kolommen voor het instorten. Citaat:
Kolommen waren al veel meer belast door het wegvallen van andere. de branden hadden vooral veel effect op de vloeren, die gingen doorhangen en lieten de buiten kolommen buigen. gebogen kolommen hebben haast geen draagkracht meer.
|
|
|
|
#24119 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hier een vb van een 110°C sauna: Citaat:
Citaat:
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 29 mei 2015 om 22:37. |
|||
|
|
|
|
|
#24120 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het origineel artikel komt waarschijnlijk hier van: Gepubliceerd op 14 september 2001 http://www.foxnews.com/story/2001/09...wtc-lives.html In 1971, New York City banned the use of asbestos in spray fireproofing. At that time, asbestos insulating material had only been sprayed up to the 64th floor of the World Trade Center towers. Other materials were substituted for asbestos. Though the substitute sprays passed Underwriters Laboratories’ tests, not everyone was convinced they would work as well. One skeptic was the late-Herbert Levine who invented spray fireproofing with wet asbestos in the late-1940s. Levine’s invention involved a combination of asbestos with mineral wool and made commonplace the construction of large steel framed buildings. Previously, buildings such as the Empire State Building had to have their steel framework insulated with concrete, a much more expensive insulator that was more difficult to use. Levine’s company, Asbestospray, was familiar with the World Trade Center construction, but failed to get the contract for spraying insulation in the World Trade Center. Levine frequently would say that "if a fire breaks out above the 64th floor, that building will fall down." Geschreven door Steven Milloy, Steve Milloy is a recognized leader in the fight against junk science with more than 20 years of experience, and is credited with popularizing the term “junk science.” He is the founder and publisher of JunkScience.com, and an environmental and public health consultant. Mr. Milloy is a biostatistician and securities lawyer who has also been a registered securities principal, investment fund manager, non-profit executive, and a print/web columnist on science and business issues. Mr. Milloy is also a former coal company executive. > Meer hoeft niet gezegd zeker? http://junkscience.com/about-steve-milloy/ Wie schrijft er nu 3 dagen na 9/11 zulk artikel?? Het lag waarschijnlijk al weken klaar op zijn bureau. ![]() ![]() ![]() Geen brandveiligheid? Geloof ik niet. Pas in 1978 was het verboden om spuitasbest te gebruiken. Wat u beweert is slechts een roddel waarschijnlijk. Toon me eens een artikel waaruit blijkt dat ze nog niet eens 1/3 van het gebouw niet brandveilig maakten. Geen sprinklers kan ik nog geloven, maar geen RF op stalen kolommen? No way. Laatst gewijzigd door Frank51 : 29 mei 2015 om 22:47. |
|
|
|
|