![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blijkbaar vinden zijn soldaten het de moeite waard . Ik kan ze begrijpen , ik heb de beesten die na hem komen al aan het werk gezien . In dat leger zou ik ook tot de dood strijden . Ik steun dan ook wapenleveringen aan deze helden . Voor de islamistische aanval op Assad waren er geen vluchtelingen . Nu wél . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat lijkt geen probleem te zijn voor mijnheer Bonte . De hakkers worden opgevangen als helden . De gewonden krijgen een 1ste klas behandeling . Ben ik bang voor terrorisme ? Bha neen , dit is hier hun vaste basis , met gratis gezondheidszorg . Nu ben ik niet in gevaar , ik ben de sponsor . Mijn kinderen en hun kinderen zullen hier niet meer komen . Met dank aan pandareus . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Denk je echt dat het te maken heeft met een paar gekke IS-strijders in de buurt?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen , dat zijn geen IS strijders , dat zijn gewoon veel-kwekende onbekwame ouders . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Back on-topic , de invloed van Erdogan op onze verkiezingen .
http://www.lameuse.be/1300223/articl...troduire-un-re La députée Marinur Ozdemir, exclue du cdH, l'annonce: "J'envisage d'introduire un recours contre mon exclusion" Rédaction en ligne Exclue du cdH vendredi dernier 29 mai, Mahinur Ozdemir ne se laisse pas abattre. Ce lundi matin, elle a confirmé �* La Capitale qu’elle ne remettrait pas ses mandats de députée régionale et de conseillère communale, elle est même chef de groupe, �* Schaerbeek. 44 réactions Envoyer �* Imprimer A lire aussi "Je suis en totale cohérence avec la Constitution belge" Le bureau du cdH assume pleinement la décision du comité de déontologie et de Benoît Lutgen Reuters/François Lenoir Trois jours après son éviction par le comité de déontologie du parti, elle n’a toujours pas reçu de signification officielle de la décision. Et Mahinur Ozdemir envisage sérieusement d’introduire un recours contre cette décision. Elle en décidera ce lundi encore. Elle juge que le parti n’a pas respecté la procédure prévue pour tout mandataire convoqué devant le comité de déontologie. Elle relève qu’on a voulu lui faire signer vendredi une nouvelle déclaration, en plus de la charte signée par tous les candidats cdH �* une élection et s’interroge. « Pourquoi �* moi et pas �* d’autres mandataires ? On me demande de payer les pots cassés d’une communication du parti mal gérée. » |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat hij geen onvoorwaardelijk westers schoothondje is. Over de dictators in de golfstaten zal je niet vlug lezen in de westerse pers dat ze autoritair zijn. De media staan vol leugens en propaganda. Geloof het niet zomaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en welke media raadpleeg jij dan ??
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De twee kanten van een verhaal aan het woord laten als het kan. Een van de basisregels van de journalistiek die systematisch overtreden worden in de media (of het wordt gemanipuleerd via geselecteerde straatinterviews of zogezegde expertenpanels waar de oppositie eigenlijk niet echt vertegenwoordigd is en dergelijke). De media doen het niet voor je. Dus dien je het zelf te doen. Heel wat landen hebben Engelstalige nieuwssites op het internet. Dat is een goede manier. Of lees analyses van verschillende strekking ipv 'nieuws'. Er zijn manieren.
Maar echt. Na meer als 20 jaar van buitenaf de Europese media te hebben meegemaakt, ik zeg u, mensen hebben er in de verste verte geen idee van hoe groot, gesofisticeerd en dagelijks de leugens eigenlijk wel niet zijn. Meestal is het liegen door weglaten van essentiële informatie. Meer dan eens simpelweg een omdraaiing van de realiteit, of vervalsing van beelden (zeker bij oorlogen). Als u denkt dat de media dienen voor u te informeren. Vergeet het. Dat is niet de bedoeling. Ik wordt er soms 'kotsziek' van als ik bv. naar een nieuwsuitzending op de Franse nationale radio luister hier in La Paz. TV bekijk ik niet meer. Internet is voorlopig nog te doen. Voornamelijk internationaal nieuws is iets waar men erg dient mee op te passen. De media zijn een wapen geworden. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 1 juni 2015 om 19:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |