![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#24301 | |
|
Banneling
|
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=_mPrDN6Qe8g |
|
|
|
|
|
|
#24302 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#24303 | |
|
Banneling
|
Citaat:
"de wereld draait ietsje anders dan ze ons geleerd hebben op school of ze ons willen doen geloven in de pers" Ik had dit door toen ik 18 was. Veel te vroeg... mijn leven is naar de kloten.. but I don't fucking care. Alles voor kennis Laatst gewijzigd door Frank51 : 5 juni 2015 om 23:07. |
|
|
|
|
|
|
#24304 |
|
Staatssecretaris
|
Een JREF'er die een persoonlijke aanval lanceert omdat hij niks kan zeggen over de wetenschappelijke inhoud van een artikel. Dat heb ik nu nog nooit gezien.
Laatst gewijzigd door Akufen : 5 juni 2015 om 23:09. |
|
|
|
|
|
#24305 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Volgens mij is Jili, de goochelaar ook ene. Welke klap hij uitgaat. Zeker één UPDATE: ik denk dat we prijs hebben. Zie http://www.karaat.be/public/news/2491 Volgens mij is hij ook lid van Skepp. Wat een uil. Laatst gewijzigd door Frank51 : 6 juni 2015 om 00:07. |
|
|
|
|
|
|
#24306 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Is nog nooit gedaan, daar zijn redenen voor.
|
|
|
|
#24307 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() U kunt roepen wat u wilt, dat veranderd niets aan de feiten.
|
|
|
|
#24308 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#24309 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
- geen doelwit - Er vielen geen slachtoffers ! daarom kwam het veel minder in het nieuws , zo simpel is het
|
|
|
|
#24310 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat een dwaas voorbeeld. Alsof dat 99 procent van de mensen interesseert dat je in de Radisson je electrische auto kan opladen. Natuurlijk zal de overgrote meerderheid van hotels weigeren dat je stroom oplaad. Het interesseert me ook niet met wie de drie K's neuken of welke kleur de slip van Mathilde heeft. Als u iets te zeggen heeft over electrische auto's blijf dan op die draad maar kom hier niet naschoppen over mijn pseudo gebrek aan informatie.
|
|
|
|
|
|
#24311 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#24312 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#24313 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#24314 |
|
Banneling
|
Proper ! Maar de draad is niet debiel enkel sommigen die er onzin en leugens op poneren.
|
|
|
|
|
|
#24315 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#24316 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() Patent: http://www2.ae911truth.org/downloads...tUS6183569.pdf Dat ze het nog nooit gedaan hebben met nano thermiet, dat kan wel zijn. Of denk je dat ze technologie gebruikten van 50 jaar oud mss? A demolitions expert formerly with Controlled Demolitions Inc. (CDI,) which was contracted to help with the clean-up phase at Ground Zero, said in an interview: "Fire cannot bring down steel-framed high rises — period." Tom Sullivan grew up with the son of Jack Loizeaux, president and founder of CDI,and a pioneer in the controlled demolitions industry. In an interview with Architects and Engineers for 9/11 Truth, Sullivan stated: "that he knew from the first day that the destruction of World Trade Center Building 7 on 9/11 was a classic controlled implosion. Asked how he thought it might have been done he posited, “looking at the building it wouldn’t be a problem — once you gain access to the elevator shafts…then a team of expert loaders would have hidden access to the core columns and beams. The rest can be accomplished with just the right kind of explosives for the job. Thermite can be used as well.” Sullivan said: "I mean, come on, it was complete destruction. I've seen buildings fall like that for years -- that was the end game for me." Welk stuk valt er volgens jou het snelst? : ![]() |
|
|
|
|
|
|
#24317 |
|
Banneling
|
Inderdaad, dat veranderT niets aan het feit dat de gebouwen neergehaald werden met controlled demolition.
|
|
|
|
|
|
#24318 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Anders geef je me maar een link van bepaalde hotels waar ze dat hun klanten weigeren, ik wacht nog steeds op de bron van jouw ONZIN. Integendeel tot jou heb ik bronnen gegeven. Natuurlijk interesseert zoiets alle mensen die milieubewuster willen reizen.
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 6 juni 2015 om 11:13. |
|
|
|
|
|
|
#24319 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#24320 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je blijft maar de grootste onzin uitbraken. Hoe diep kan je nog vallen ?
Idd en daar wacht ik nog altijd op een bron van jou, integendeel tot jouw lafheid heb ik massa´s bronnen gegeven die zelfs al 3 jaar oud waren. Neen één enkele bron volstaat van een Hotel die het op zijn website zet dat het de dienst opladen electroauto tot zijn spijt niet kan aanbieden aan zijn hotelgasten. Aangezien ik een hele lijst links gegeven heb van Hotels die het wel aanbieden (ook gratis) kan dat toch niet zo moeilijk zijn jouw stelling aan te tonen ? Citaat:
Dat men in een hotel overnacht is evident wat anders ? Leg eens uit waarom jij dat stom vindt ? Het is toch de normaalste zaak als je een overnachting boekt eerst eens te vragen of een hotel eventueel die dienst niet kan aanbieden (zou me enorm verrassen), indien niet boek je een dat het wel aanbiedt. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Garages in een hotel hebben altijd een stroomvoorziening. Citaat:
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 6 juni 2015 om 13:24. |
|||||
|
|
|