Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Bekijk resultaten enquête: Hoe lossen we het pedofielenprobleem op?
Niets, dat is een geaardheid. Freiheit für alle! 0 0%
afhankelijk van de ernst enkele maanden tot enkele jaren cel (+- zoals nu) 1 10,00%
zij zijn psychisch ziek en moeten verzorgd winnen in een psychiatrisch centrum 7 70,00%
Levenslang cel 0 0%
Gevierendeeld worden 1 10,00%
Opgehangen worden op het stads- of dorpsplein 0 0%
Vuurpeleton 0 0%
Doodstraf met een injectienaald 1 10,00%
Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 9 juni 2015, 16:19   #41
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Ik wil wel meegaan in dat psychiatrisch gedoe, maar ik betwijfel of dat enige vorm van soelaas gaat brengen.

Holebi's werden vroeger ook verondersteld om psychisch ziek te zijn.

Pedofielen hebben zeker afwijkend ontoelaatbaar gedrag. Jammer voor hen, maar ze zullen toch op hun honger moeten blijven zitten. Sex met kinderen is totaal ontoelaatbaar.

Ik ben trouwens grote voorstander van chemische castratie.

En het voorbeeld van Joris om ze dan mèt gezin en al in de gevangenis te stoppen vind ik vreselijk. Hun eigen kinderen zijn gewoonlijk de eerste slachtoffers!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2015, 16:19   #42
Drukazz
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
welke god heeft dat bepaald? Want Allah heeft bepaald dat ze vanaf zes huw baar en vanaf negen maanjaren (dus 8,5) penetreerbaar.

Waarom zegt uw god dat het dan 14 is?
Bs'd

Ik geloof niet in de Islam dus wat Mohammed zegt heb ik geen boodschap aan.
Drukazz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2015, 16:22   #43
Drukazz
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik wil wel meegaan in dat psychiatrisch gedoe, maar ik betwijfel of dat enige vorm van soelaas gaat brengen.

Pedofielen hebben zeker afwijkend ontoelaatbaar gedrag. Jammer voor hen, maar ze zullen toch op hun honger moeten blijven zitten. Sex met kinderen is totaal ontoelaatbaar.

En het voorbeeld van Joris om ze dan mèt gezin en al in de gevangenis te stoppen vind ik vreselijk. Hun eigen kinderen zijn gewoonlijk de eerste slachtoffers!
Bs'd

Om dan maar even in herhaling te vallen: holebi's zijn in mijn ogen nog altijd psychisch ziek. Het enige wat verschillend is met bv pedofilie of necrofilie is dat ze buiten God en zichzelf niemand anders kwaad berokkenen. Pedofilie en necrofilie is daarom terecht strafbaar, terwijl homofilie terecht toegestaan is. Daar is natuurlijk wel een voorwaarde aan verbonden namelijk dat ze zoiets houden voor in de slaapkamer.

Laatst gewijzigd door Drukazz : 9 juni 2015 om 16:22.
Oud 9 juni 2015, 16:28   #44
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Bs'd

Om dan maar even in herhaling te vallen: holebi's zijn in mijn ogen nog altijd psychisch ziek. Het enige wat verschillend is met bv pedofilie of necrofilie is dat ze buiten God en zichzelf niemand anders kwaad berokkenen. Pedofilie en necrofilie is daarom terecht strafbaar, terwijl homofilie terecht toegestaan is. Daar is natuurlijk wel een voorwaarde aan verbonden namelijk dat ze zoiets houden voor in de slaapkamer.
wees blij dat dit forum anoniem is. Waarschijnlijk te laf om deze woorden "en plein public" uit te spreken, want in het echte leven had je een lel van een gerechtelijke klacht aan uw broek.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2015, 16:29   #45
Drukazz
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
wees blij dat dit forum anoniem is. Waarschijnlijk te laf om deze woorden "en plein public" uit te spreken, want in het echte leven had je een lel van een gerechtelijke klacht aan uw broek.
Bs'd

Leven we dan niet meer in een land van vrijheid van meningsuiting?
Oud 9 juni 2015, 16:29   #46
Indomitable
Minister-President

Indomitable's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bs'd

Oud 9 juni 2015, 16:36   #47
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bs'd

Leven we dan niet meer in een land van vrijheid van meningsuiting?
een religie-fanaticus die het even over vrijheid van meningsuiting zal hebben.

Citaat:
Oud 9 juni 2015, 17:11   #48
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
welke god heeft dat bepaald? Want Allah heeft bepaald dat ze vanaf zes huw baar en vanaf negen maanjaren (dus 8,5) penetreerbaar.
Eigenlijk is de penetreerbare leeftijd alleen maar bepaald door de mogelijkheid tot schade aanrichten of niet.
Citaat:
Waarom zegt uw god dat het dan 14 is?
Ah, niet.
De huwbare leeftijd voor een meisje is 14*. En die leeftijd is arbitrair gesteld door de kerkvaders. Maar niet getreurd, de paus kan dispensaties geven. Dan is leeftijd niet belangrijk meer.

*Dat 14 jarige meisje moet geen enkel secundair geslachtkenmerk vertonen... da's niet belangrijk. Rekt het niet, scheurt het wel.
Oud 9 juni 2015, 17:17   #49
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Eigenlijk is de penetreerbare leeftijd alleen maar bepaald door de mogelijkheid tot schade aanrichten of niet.

Ah, niet.
De huwbare leeftijd voor een meisje is 14*. En die leeftijd is arbitrair gesteld door de kerkvaders. Maar niet getreurd, de paus kan dispensaties geven. Dan is leeftijd niet belangrijk meer.

*Dat 14 jarige meisje moet geen enkel secundair geslachtkenmerk vertonen... da's niet belangrijk. Rekt het niet, scheurt het wel.
Ik zag gisteren nog toevallig die reportage van Vranckx over meisjes in Ethiopië die allemaal huwbaar waren (hun god zal het ook wel goed gevonden hebben) en die na de bevalling levenslang met een fistula bleven rondlopen waardoor ze hun urine en ontlasting niet meer konden oplopen.

Natuurlijk moesten die vuile stinkende wijven dan niet meer bij hun man in huis blijven wonen. Die zal wel een nieuwe maagdelijke vrouw van 14 gaan zoeken.

Gelukkig was er een Australisch artsenkoppel dat hun leven eraan gewijd hebben om meer dan 40.000 van die slachtoffers een hersteloperatie te geven. vandaag heruitzending op Canvas om 19.05
http://www.canvas.be/programmas/vran...d-a330023ba8af

En dan te weten dat wij hier RSZ bijdragen betalen om de maagdenvlieshersteloperaties terug te betalen!

hier het stukje over de fistula's : https://www.youtube.com/watch?v=lxgUevu6aws
Dr. Hamlin runt in Ethiopië het enige ziekenhuis ter wereld waar uitsluitend fistula's behandeld worden, genitale verminkingen die meisjes oplopen wanneer ze op een te jonge leeftijd moeten bevallen. Ze geeft de vrouwen er een nieuwe toekomst.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 9 juni 2015 om 17:27.
Oud 9 juni 2015, 17:21   #50
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik zag gisteren nog toevallig die reportage van Vranckx over meisjes in Ethiopië die allemaal huwbaar waren (hun god zal het ook wel goed gevonden hebben) en die na de bevalling levenslang met een fistula bleven rondlopen waardoor ze hun urine en ontlasting niet meer konden oplopen.

Natuurlijk moesten die vuile stinkende wijven dan niet meer bij hun man in huis blijven wonen. Die zal wel een nieuwe maagdelijke vrouw van 14 gaan zoeken.

Gelukkig was er een Australisch artsenkoppel dat hun leven eraan gewijd hebben om meer dan 40.000 van die slachtoffers een hersteloperatie te geven. vandaag heruitzending op Canvas om 19.05
http://www.canvas.be/programmas/vran...d-a330023ba8af

En dan te weten dat wij hier RSZ bijdragen betalen om de maagdenvlieshersteloperaties terug te betalen!

hier het stukje over de fistula's : https://www.youtube.com/watch?v=lxgUevu6aws
worden zulke ingrepen terugbetaald ????????????

Citaat:
Oud 9 juni 2015, 17:27   #51
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Pedoseksuelen (dus niet pedofielen) moet je de doodstraf geven en christenen moet je goed in de gaten houden (aangezien de kans aanzienlijk groot is dat daar pedofielen tussen zitten).

Christenen zijn een risicogroep.

Laatst gewijzigd door Nietzsche : 9 juni 2015 om 17:27.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2015, 17:27   #52
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
worden zulke ingrepen terugbetaald ????????????
voor zover ik het ergens heb gelezen: jawel. Het blijkt een zwaar psychisch probleem te zijn, dus is het terugbetaald.

Oud 9 juni 2015, 17:41   #53
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Pedoseksuelen (dus niet pedofielen) moet je de doodstraf geven en christenen moet je goed in de gaten houden (aangezien de kans aanzienlijk groot is dat daar pedofielen tussen zitten).

moslims natuurlijk niet. Die huwen en dan is het geen pedofilie. Net zomin als in Ethiopië, daar huwt 20% van de meisjes voordat ze 15 geworden zijn.

http://www.prb.org/Publications/Arti...-ethiopia.aspx

heeft dus niks met pedofilie te maken hé Nietsche?

Oud 9 juni 2015, 17:41   #54
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
voor zover ik het ergens heb gelezen: jawel. Het blijkt een zwaar psychisch probleem te zijn, dus is het terugbetaald.
Het wordt dus niet terugbetaald.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2015, 17:41   #55
Bovenbuur

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een ziekte/handicap/dat soort termen is een onwenselijke afwijking, oftewel, een eigenschap die je graag zou willen herstellen naar wat door moet gaan voor de standaard. Hoger kunnen springen is geen handicap, niet kunnen springen wel. Ik denk dat zelfs de meeste pedofielen het erover eens zijn dat hun afwijking nogal onwenselijk is.

Citaat:
Sex met kinderen is totaal ontoelaatbaar.
Hé, kijk eens, een stelling waar iedereen hier het mee eens is, en heel Nederland min de tien personen ofzo die ooit de steunverklaring voor de PNVD hebben ondertekend. *Voeg hier je eigen Belgenmop toe.*

Citaat:
Wat mij betreft niet onbespreekbaar, want hoewel het een zwaar middel is is het minder ingrijpend dan bijvoorbeeld een levenslange gevangenisstraf. Maar, dan wel als onderdeel van een straf of als vrijwillige behandeling, ik denk dat het te ver gaat om mensen die niks gedaan hebben maar enkel hulp zoeken om te voorkomen dat ze iets gaan doen aan dit soort maatregelen te onderwerpen. Deels uit algemeen respect voor mensen, deels omdat ik wel kan raden hoeveel pedo's er dan nog hulp komen zoeken.

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 9 juni 2015 om 17:42.
Bovenbuur is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2015, 17:44   #56
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Het wordt dus niet terugbetaald.
ok je hebt gelijk!

ik had er zelf een item over gemaakt: http://forum.politics.be/showthread.php?t=113425&page=2

Laatst gewijzigd door circe : 9 juni 2015 om 17:46.
Oud 9 juni 2015, 17:50   #57
Bovenbuur

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Met andere woorden: door deze methode te gebruiken komen we tot een “statistisch gemiddelde” homoseksuele persoon die 10 maal waarschijnlijker een pedofiel is dan een ”statistisch gemiddelde” heteroseksuele persoon.
Tien keer een heel laag getal is een heel laag getal. Reden voor oplettendheid, maar niet voor het verdenken van alle homo's.

Bovendien lijkt het misbruiken van jongetjes door een man niet altijd gekoppeld zijn aan gevoelens voor volwassen mannen bij die man. Mijn gok is dat de eerder genoemde verkeerde verbinding hier van zich laat horen: normale mensen hebben op alle kinderen ongeveer dezelfde reactie, de signalen "schattig kind" zijn bij een pedo verbonden aan de reactie "geil ding" (of "leuke vent/meid", als je het netjes wilt houden), dus wordt er minder onderscheid gemaakt op geslacht, los van of er ook iets "anders" is aan de associaties bij volwassen mannen en vrouwen.
Oud 9 juni 2015, 17:53   #58
Drukazz
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht

Bs'd

Ik wil de rijke Saoedi's die kleine Syrische meisjes van -12 huwen niet te eten geven hoor. Jij wel?

Verder verwijs ik u graag naar mijn vorige post:

Citaat:
Bs'd

Inderdaad. Want moslims en vrijzinnigen, die doen zoiets niet.

* https://twitter.com/rudivranckx/stat...86168669732866

25% van de Pakistaanse jongens wordt nog voor zijn 16de misbruikt. Hoe kan dat? #vranckxtv om 20:25 op @canvastv http://www.canvas.be/vranckx

* http://www.emaso.com/nl-dutch/nl-2-left/nl-2-3.htm

Laten we eens zien wat we nu hebben: 19,2 % van alle seksuele vergrijpen is definitief een geval van heteroseksuele molestatie van kinderen en 6,3% van alle seksuele vergrijpen is definitief een geval van homoseksueel kindermisbruik. We komen hiermee op een verhouding van 3:1 (=19,2/6,3) wat betekent dat één op de vier (25%) van alle gevallen van pedofilie (kindermolestatie) door homoseksuelen wordt gepleegd en 75% door heteroseksuelen. Het percentage homoseksuelen verschilt van land tot land en van de ene beschavingsperiode tot de andere. Voor de statistieken zijn de databases genomen uit de periode van 1991 tot 1996, in twaalf staten van Amerika. Gedurende deze periode was ongeveer 2-3% van de bevolking homoseksueel. Als we het gemiddelde van 2,5% van de bevolking nemen komen we tot de conclusie dat 25% van alle kinderverkrachtingen werd gepleegd door de 2,5% van de bevolking die homoseksueel is. Dat is een overrepresentatie met de factor 10.

Met andere woorden: door deze methode te gebruiken komen we tot een “statistisch gemiddelde” homoseksuele persoon die 10 maal waarschijnlijker een pedofiel is dan een ”statistisch gemiddelde” heteroseksuele persoon.
Oud 9 juni 2015, 17:57   #59
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
moslims natuurlijk niet. Die huwen en dan is het geen pedofilie. Net zomin als in Ethiopië, daar huwt 20% van de meisjes voordat ze 15 geworden zijn.

http://www.prb.org/Publications/Arti...-ethiopia.aspx

heeft dus niks met pedofilie te maken hé Nietsche?
Moslims zijn ook een risicogroep, de cijfers liegen niet.
Oud 9 juni 2015, 17:58   #60
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bs'd

Ik wil de rijke Saoedi's die kleine Syrische meisjes van -12 huwen niet te eten geven hoor. Jij wel?

Verder verwijs ik u graag naar mijn vorige post:
Klopt, religie wakkert pedoseksualiteit aan.

Daarom is het tijd voor een atheïstische revolutie.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be