![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat betreft werkuren: er bestaat 2/5, 3/5, 4/5 werken of zoveel -of weinig uren presteren als je wil. Er bestaan ook glijdende uren. Waarom zou het niet werken op maan- of vrijdag of weet ik veel welke dag dan een probleem moeten zijn? |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Banneling
|
Vandaar dat onverdoofd slachten nog kan in erkende slachthuizen. De democratie weer gerespecteerd dus.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
welke partij er nu voor is/was maakt niet uit. Het is democratisch beslist, er is maw een meerderheid voor gevonden.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
UITZONDERING wordt gemaakt voor joden en moslims die vinden dat hun boekje een betere manier van slachten voorstelt. Democratisch zullen we kunnen beslissen of die uitzondering mag blijven gelden of niet. Ondertussen heeft Europa al democratisch beslist dat die vuile slachtvloeren niet meer van deze tijd zijn en er dus enkel in 21ste eeuwse slachthuizen mag worden geslacht. In islamitische landen mag je nog steeds vrijelijke midden op straat je schaap of kameel kelen; Allen daarheen dus!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#46 | ||
|
Partijlid
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zelfs in de bijbels staat dat het plebs hun beste dieren moeten offeren, waarna de priesterklasse het vlees mag opeten en JHWH zich tevreden stelt met de rook van de verbrande beenderen (misschien hebben ze er zelfs eerst nog bouillon van getrokken).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Volgens uw mening. Maar uw mening is dan meestal ook je reinste provocatie.
Laatst gewijzigd door Skobelev : 10 juni 2015 om 10:39. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
"De Belgische Moslimexecutieve, maar ook de Europese Hoge Raad van Islamitische Theologen beslisten eerder al unaniem dat verdoofd slachten voor moslims onaanvaardbaar is"
Maar die hebben hier dan ook geen wetgevende macht, gelukkig maar. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik vind dat die hier behoorlijk wat macht en invloed genieten.
|
|
|
#51 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
in de andere Europese landen mogen moslims dan ineens wèl verdoofd geslachte dieren eten. het is dus zuiver machtswellust.
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wij hoeven in Europa geen barbaarse praktijken te volgen of het nu Joden hun ding is of Moslims hun ding weg ermee. dat hun boekjes dat voorschrijven daar hebben wij geen zaken mee. Rituele slachtingen horen niet thuis in onze contreien punt Maar wat met volgende???? (Ik hoop dat u een sterke maag hebt anders beter niet naar kijken) Varkens mishandeld in schokkende undercoverbeelden Walmart
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 10 juni 2015 om 11:06. |
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Natuurlijk is het een schande wat men in Walmart uitvoert. Ik dacht dat onverdoofde castratie ondertussen verboden was? Wat men met de rest van de dieren uitspookt is volgens mij ook volledig onwettig en dierenmisbruik, dus strafbaar. Het feit dat deze misdrijven gebeuren is echter toch geen reden om de islamitische misdrijven te tolereren omdat ze er een boekske bijhalen?
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nu echter de slachthuizen overspoeld worden door halal slagers en de halve vleesindustrie het al lang niet meer zo nauw neemt of de koe nu voor een moslim (halalslager) dan wel voor een kaffer geslacht wordt, moet men weldegelijk actie ondernemen en een einde maken aan deze martelpraktijken die anno 2015 toch wel volkomen ontoelaatbaar zijn. Dat de joden dan ook hun beperkte aantallen dieren niet meer zonder verdoving mogen slachten is dan maar weer eens jammer maar helaas. Allemaal het gevolg van de o zo leuke verrijking. Ooit kregen onze kinderen gedegen opvoeding op school, nu gaan ze met hun ellenlange rokken, doeken en lappen stof naar de minister van onderwijs zeuren. Gevolg: ook onze kinderen krijgen de problemen door het wangedrag van moslims. Vroeger konden we altijd gaan zwemmen,nu zijn er speciale uren voor muzelvrouwen die aangekleed mogen zwemmen (en ja, als vrouw mag je dus ook tussen die was gaan zwemmen). Vroeger mocht ik kiezen welke poetsvrouw ik wou hebben, nu niet meer als ik met dienstencheques werk. Allemaal leuke gevolgen van de o zo geprezen verrijking. Dus stop dan ineens met die stomme onverdoofde slacht.
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mijn Maar wat met volgende???? sloeg eigenlijk op, wie zijn die mensen die de varkentjes zo wisten te mishandelen?
Waren dat ook mensen uit die groepen dewelke het rituele slachten en andere hoog in het vaandel weten te dragen? I doubt it! Dieren en planten 'geven' ons hun 'lijven' als voer. Laten we ze daar ook dankbaar voor zijn en ze ,als kleine tegemoetkoming, op een deftige pijnloze manier weten te slachten. Alle andere manieren van slachten dienen verboden te worden.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ben niet onverdeeld tegen onverdoofd slachten, maar wel tegen uitzonderingen voor religies. Die dienen niet boven de democratie te staan. Erger nog is het met besnijdenissen. Dat dat nog toegelaten is heden ten dage voor kinderen is wraakroepend. Het maakt elk mensenrechtendiscours in het westen hypocriet. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 10 juni 2015 om 16:20. |
|
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik wou alleen uitleggen waarom ik veronderstel dat die uitzondering er ooit gekomen is: omdat het slechts over een zeer beperkt aantal dieren ging. Dat laatste is nu niet meer het geval, dus moet het worden afgeschaft (die uitzondering dan). Als men op den duur 50% verdoofd en 50% onverdoofd kan slachten dan kan men de wet beter afschaffen en dan mag boer Jan zijn koe en zijn varken ook terug zelf op den hof kelen.
|
|
|
|