Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 juni 2015, 00:08   #301
Lance
Banneling

Standaard

Of hebben de sukkelaars in de samenleving het alleenrecht op het beschimpen van een persoon met een tegengestelde mening?
Lance is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2015, 00:08   #302
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lance Bekijk bericht
Kom kom, allen samen op de kap van Knuppel. Jullie nemen de rechtse rukkers kwalijk dat ze jullie geregeld in groep komen bashen, maar nu doen jullie exact hetzelfde.

Ben ik de enige op dit forum die af en toe aan introspectie doet?
Wat heeft introspectie daar nu mee te maken?
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2015, 00:10   #303
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Wat heeft introspectie daar nu mee te maken?
Ah, dus gij vraagt u nooit af of ge niet achterlijk doet wanneer ge het gedrag tentoonstelt dat ge zelf zo haat?
Oftewel: Worden wat ge veracht.
Oud 10 juni 2015, 00:19   #304
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Ah, dus gij vraagt u nooit af of ge niet achterlijk doet wanneer ge het gedrag tentoonstelt dat ge zelf zo haat?
Oftewel: Worden wat ge veracht.
Heb ik iets verkeerd gezegd?

Bovendien zit iedereen hier op elkaars kap. In groep op afzonderlijk. Je gaf mij onvoldoende reden om aan te nemen dat jij de enige uitzondering zou zijn die daar in totaal niet aan meedoet. Ik vind dat je nogal hoog van de morele toren blaast.

Ik geef mijn tien grootste vijanden in totaal geen praat. Je kan dat moeilijk "bashen" noemen...Knuppel staat als volgende in de rij. In feite is het al zo ver.

Laatst gewijzigd door eno2 : 10 juni 2015 om 00:29.
Oud 10 juni 2015, 00:28   #305
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:
Heb ik iets verkeerd gezegd?
Je moet met mij geen spelletjes spelen. Ik ben Pontifex niet. Eerst zat je in de slachtofferrol want de rechtsen vielen je aan.
Nu heb je een paar gelijkgezinden gevonden en je ziet de kans schoon om 'wraak' te nemen. Je ontgoochelt me, want ik dacht dat je meer was dan dat.

Ik geloofde dus werkelijk voor een paar dagen dat je hier zat voor inhoud en diepzinnige discussies. Nu begin ik te snappen wat Pontifex bedoelt. Je zit vol met wrok en haat en je probeert het op iedereen met een afwijkende mening uit te werken. Geen probleem, maar kom dan ook niet janken als men hetzelfde spelletje met jou speelt en men jou uiteindelijk banpunten aansmeert.
Oud 10 juni 2015, 00:35   #306
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Je moet met mij geen spelletjes spelen. Ik ben Pontifex niet. Eerst zat je in de slachtofferrol want de rechtsen vielen je aan.
Nu heb je een paar gelijkgezinden gevonden en je ziet de kans schoon om 'wraak' te nemen. Je ontgoochelt me, want ik dacht dat je meer was dan dat.

Ik geloofde dus werkelijk voor een paar dagen dat je hier zat voor inhoud en diepzinnige discussies. Nu begin ik te snappen wat Pontifex bedoelt. Je zit vol met wrok en haat en je probeert het op iedereen met een afwijkende mening uit te werken. Geen probleem, maar kom dan ook niet janken als men hetzelfde spelletje met jou speelt en men jou uiteindelijk banpunten aansmeert.
Oh wat jammer nou dat ik jou ontgoocheld heb. Jij bent Pontifex niet, maar je schaart je er wel achter. Dat markeert voor mij een breuklijn, vooral de manier waarop je zijn zogenaamde bedoelingen formuleert. Met een karaktermoord.

Inhoud en diepzinnige discussies. In K&K. Daarbuiten ook nauwelijks. Het is maar een forum hé. Geen filosofische vakgroep. Mensen spelen hier spelletjes. Iedereen zit hier op elkaars kap. In groep op afzonderlijk. Je gaf mij onvoldoende reden om aan te nemen dat jij de enige uitzondering zou zijn die daar in totaal niet aan meedoet. Ik vind dat je onterecht wel zeer hoog van de morele toren blaast.

Ik geef mijn tien grootste vijanden in totaal geen praat. Je kan dat moeilijk "bashen" noemen...Knuppel staat als volgende in de rij. In feite is het al zo ver.

Laatst gewijzigd door eno2 : 10 juni 2015 om 00:42.
Oud 10 juni 2015, 00:40   #307
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:
Oh wat jammer nou dat ik jou ontgoocheld heb. Jij bent Pontifex niet, maar je schaart je er wel achter. Dat markeert voor mij een breuklijn.
Ik zag je als een vaderfiguur. Iemand die boven de rest stond. Iemand om naar op te kijken. Jouw verrijzenis op dit forum had me veranderd. Het forumleven had eventjes terug zin voor me. Nu blijk je gewoon zoals jouw tegenstanders te zijn: ordinair en aanvallend.
Oud 10 juni 2015, 00:45   #308
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zag je als een vaderfiguur. Iemand die boven de rest stond. Iemand om naar op te kijken. Jouw verrijzenis op dit forum had me veranderd. Het forumleven had eventjes terug zin voor me. Nu blijk je gewoon zoals jouw tegenstanders te zijn: ordinair en aanvallend.
Je bent dus schuldig aan patricide.
Je bent mijn zoon niet meer.

Laatst gewijzigd door eno2 : 10 juni 2015 om 00:46.
Oud 10 juni 2015, 12:08   #309
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wij gaan door Bekijk bericht
Zou er iets gebeurd zijn met Knuppel?
Ja. Die krijgt van mij nooit meer praat.
Oud 10 juni 2015, 12:17   #310
eno2
Banneling

Standaard

@de verloren zoon: Mijn grootste forumbully's waren Chipie en Raf. Lang nog voor Superstaaf. Welnu. Met Chipie (freelancer) ben ik uiteindelijk forumvriend geworden. Ik heb zelfs amnestie gevraagd voor hem! Is dat haat en wrok? Raf heeft na lange jaren zijn kar gekeerd en is opgehouden mij serieel te bully-en. Misschien onder druk van moderatie? Ik ben dan begonnen hem terug praat te geven. Is dat haat en wrok? Ik weet de forum-capaciteiten van mijn tegenstanders te waarderen. Ook die van Superstaaf. Hoewel ik hem al drie jaar geen praat meer geef. De status van je vijanden, als ze die duidelijk hebben, verhoogt je eigen status. Knuppel is een ander geval. Die ga ik ook geen praat meer geven, maar daar ga ik nooit van terugkomen. Waarom? Wegens het gebrek aan forumcapaciteiten, invloed en impact, en vooral wegens haar gebrekkige manier van formuleren. Het lezen van haar teksten is een semantische marteling. Dus niet omdat ze ergerlijke lage mate van intellectuele hygiëne tentoon spreidt. Dat deden en doen de voornoemde seriële bully-s ook. Dat is dus de hoofdreden niet.
Oud 10 juni 2015, 14:19   #311
Lance
Banneling

Standaard

Ok, wrok en haat zijn overdreven. Maar we zitten op internet hé, overdrijvingen moeten kunnen. Laat het ons 'opgestapelde ergernissen' noemen.
Eno, ik heb er ook geen probleem mee dat ge reageert hoor. Het is alleen het volgende: Ge zit het groesbashen op jouw forumpersonnage aan te klagen bij Pontifex, ge doet alsof ge de beschermer zijt van inhoud en waarde op het forum, en nu komt ge zelf de groepsdelinquent uithangen.
Bijgevoegde afbeelding(e)

Oud 10 juni 2015, 14:29   #312
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Ok, wrok en haat zijn overdreven. Maar we zitten op internet hé, overdrijvingen moeten kunnen. Laat het ons 'opgestapelde ergernissen' noemen.
Eno, ik heb er ook geen probleem mee dat ge reageert hoor. Het is alleen het volgende: Ge zit het groesbashen op jouw forumpersonnage aan te klagen bij Pontifex, ge doet alsof ge de beschermer zijt van inhoud en waarde op het forum, en nu komt ge zelf de groepsdelinquent uithangen.
Ik ontken dat. Griezel is gebannen. Tevreden nu? Knuppel spuwt de laatste veertien dagen niets dan leugen over leugen over mij. Ik heb niet eens op het RD gedrukt. Maar ze wel lik op stuk gegeven. En haar aantijgingen met bewijsmateriaal weerlegd. Dat is je ontsnapt in jouw moderatorsletten draad zeker? Dat lik op stuk is nu afgelopen. Ik citeer en antwoord ze nooit meer.
Oud 10 juni 2015, 14:34   #313
Another Jack
Banneling

Standaard

Reinhilde zit weer achter haar gordijn te observeren en te kniezen...

Laatst gewijzigd door Another Jack : 10 juni 2015 om 14:44.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2015, 14:45   #314
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ontken dat. Griezel is gebannen. Tevreden nu? Knuppel spuwt de laatste veertien dagen niets dan leugen over leugen over mij. Ik heb niet eens op het RD gedrukt. Maar ze wel lik op stuk gegeven. En haar aantijgingen met bewijsmateriaal weerlegd. Dat is je ontsnapt in jouw moderatorsletten draad zeker? Dat lik op stuk is nu afgelopen. Ik citeer en antwoord ze nooit meer.
No fucking way. Eenieder die gebanned wordt is een doorn in mijn oog. Zeker de griezel. Dat was in zekere zin een forummaatje. Een grote bek af en toe, maar dat vind ik nu net zijn grootste kwaliteit.
Oud 10 juni 2015, 15:47   #315
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
. Nu begin ik te snappen wat Pontifex bedoelt. Je zit vol met wrok en haat en je probeert het op iedereen met een afwijkende mening uit te werken.
Er is er hier maar één die ik begin te haten, en dat is geen medeforummer.
Oud 11 juni 2015, 11:50   #316
eno2
Banneling

Standaard

Emmy Winehouse
Oud 12 juni 2015, 05:53   #317
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Had die net geen Amy gewonnen ???
Oud 12 juni 2015, 10:59   #318
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Er is trouwens teveel tijd tussen post 315 en 316 om geloofwaardig te zijn.
Oud 3 maart 2016, 17:07   #319
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
@de verloren zoon: Mijn grootste forumbully's waren Chipie en Raf. Lang nog voor Superstaaf. Welnu. Met Chipie (freelancer) ben ik uiteindelijk forumvriend geworden. Ik heb zelfs amnestie gevraagd voor hem! Is dat haat en wrok? Raf heeft na lange jaren zijn kar gekeerd en is opgehouden mij serieel te bully-en. Misschien onder druk van moderatie? Ik ben dan begonnen hem terug praat te geven. Is dat haat en wrok? Ik weet de forum-capaciteiten van mijn tegenstanders te waarderen. Ook die van Superstaaf. Hoewel ik hem al drie jaar geen praat meer geef. De status van je vijanden, als ze die duidelijk hebben, verhoogt je eigen status. Knuppel is een ander geval. Die ga ik ook geen praat meer geven, maar daar ga ik nooit van terugkomen. Waarom? Wegens het gebrek aan forumcapaciteiten, invloed en impact, en vooral wegens haar gebrekkige manier van formuleren. Het lezen van haar teksten is een semantische marteling. Dus niet omdat ze ergerlijke lage mate van intellectuele hygiëne tentoon spreidt. Dat deden en doen de voornoemde seriële bully-s ook. Dat is dus de hoofdreden niet.
Wat is er van het "geen praat meer geven" gebleven ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2016, 17:10   #320
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Wat is er van het "geen praat meer geven" gebleven ?
Ik kan niet antwoorden voordat ik weet waar die quote precies vandaan komt.

Laatst gewijzigd door eno2 : 3 maart 2016 om 17:12.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be