![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#264 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Die 8000€ bruto per maand zorgt er voor dat je kan leven zonder om te moeten zien naar geld, maar dat laat verre van toe dat je het als een superster kan laten hangen. (en ja, dat zeg ik als ervaringsdeskundige). Grootverdiener ben je in mijn ogen als je huizen van een miljoen of 2-3 zonder issue kan afbetalen, als je naar de garage kan gaan en bij wijze van spreken hetgeen je wil, koopt en per direct betaalt zonder het te voelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Banneling
|
![]() Hear hear. En wat is dit dan:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Banneling
|
![]() Ik had al geschreven dat mijn bericht overdreven was. Maar ik dacht dat u mij ondertussen al beter kende en daar zeker geen aanstoot aan zou nemen. Mijn excuses daarvoor. En als ik mij excuseer, dan meen ik het ook.
Laatst gewijzigd door Lance : 11 juni 2015 om 14:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Griezel heeft me niet geantwoord. Laatst gewijzigd door eno2 : 11 juni 2015 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mij heeft hij ook niet geantwoord. Ik denk dat hij recht naar café is vertrokken na zijn ban en zich vervolgens half dood heeft gezopen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Banneling
|
![]() Cyclotherm=>cyclothym
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Banneling
|
![]() vast·roes·ten (roestte vast, is vastgeroest) door roesten vast gaan zitten: ergens in vastgeroest zijn er zo aan gewend zijn geraakt dat je niet meer anders kunt - See more at: http://www.vandale.nl/opzoeken?patte...n#.VXmaO1LqGE0
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#276 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
plek waar oude werknemers gecultiveerd zijn. Elders worden ze ontslagen wegens te duur door privé-bedrijven met vaak gigawinsten, met volledige overheidsteun en -subsidie, maar dat is een andere discussie ![]() Maar er was nog wel een werfreserve van 1300 man. Hoe men met dat soort getallen goochelt vind ik toch wel ... ![]() Ik kan me moeilijk voorstellen hoe je zo'n dingen berekend, hoewel ze wel zullen kunnen inschatten hoe lang een taak duurt ongeveer, of rekent men gewoon 1 taak per dag? Al het werk kan toch ook niet blijven bestaan (digitalisering, ...) terwijl het vaak om statutairen gaat ... Interessant wel dat hier een substantieel aandeel mensen lijken te zitten met speciale jobs. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ingeval het om een mentaal zware job gaat: sterkte. Mensen beseffen vaak niet dat een hoog loon niet voor niks komt. Citaat:
Klinkt herkenbaar ergens denk ik hoor: ik ben zelf arm (geboren). Door studies er een einde aan proberen te maken maar kansarm met masters betekent niet veel... Je netwerk ontbreekt namelijk. Of je woonplaats maakt je kansloos. Maar geld is inderdaad een raar beestje. Hoe weet ik niet, maar ik heb weten overleven met bedragen niet groter dan 150 euro per maand (waarvan 100 voor huur kot). Mensen hebben niet veel nodig. Doch als ik ooit "grootverdiener" zou worden (ik zou mezelf daaronder rekenen vanaf 3500 euro bruto ongeveer) vrees ik dat overcompensatie van de "geleden schade" zal volgen. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Als je 13 jaar hebt gewerkt en dan je geld goed hebt belegd, geloof ik nog wel dat het mogelijk is. Tenminste als je van rijke komaf bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Banneling
|
![]() Ik vraag mij soms af of wij elkaar eens in een vorig leven ontmoetten.
Laatst gewijzigd door Peche : 12 juni 2015 om 06:07. |
![]() |
![]() |