Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 juni 2015, 09:55   #21
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Honestly? Ik als witte Vlaming zou mij ook nergens laten zien waar gele helfies staan te flashen.
Dat is dan in het raam van respect voor de politieke tegenstander en de vrije meningsuiting ?

Nu, in het echt loopt het nooit zo'n vaart.
Overal waar de sossen èn de gele helfies tesamen in de gemeentelijke oppositie zitten, wordt er redelijk goed overeen gekomen.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2015, 09:59   #22
Peche
Banneling

Standaard

Moet Ge er dan bij staan???,waar is mijn vrijheid dan?
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2015, 11:45   #23
SMI94
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Moet Ge er dan bij staan???,waar is mijn vrijheid dan?
Peche,

je wéét toch dat de meeste mensen die het luidst staan te roepen over vrije meningsuiting, dat enkel en alleen maar doen op voorwaarde dat die mening overeen komt met de hunne?

Dus als die er langs de baan van die gele vuilzakken helfies staan te flashen, zult gij daar bij gaan staan en dat toejuichen, jij smerige rabout!
SMI94 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2015, 12:58   #24
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Fiets-o-strade tussen Antwerpen en Mechelen.

Allemaal fietsers .

Hoe komt het dat hier ineens geen "afspiegeling van de maatschappij" te zien is? Of kijk ik mis?

Bekijk en filmpje en vertel me of jij ook iets mist.
Ik mis niets.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2015, 13:32   #25
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Ik mis niets.
Van u had ik niks anders verwacht Rudy.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2015, 14:25   #26
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Van u had ik niks anders verwacht Rudy.
Wat had je dan zelf wel verwacht Circe. Iets meer gesluierd volk op de fiets-autostrade ? Ze gunnen het je niet, Circe.
Oud 15 juni 2015, 14:27   #27
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat had je dan zelf wel verwacht Circe. Iets meer gesluierd volk op de fiets-autostrade ? Ze gunnen het je niet, Circe.
"ze" gunnen het "mij" niet? wat gunnen "ze" MIJ niet? Ik vroeg me af of op zulke gelegenheden er niet wat meer verrijkende nieuwkomers zouden moeten aanwezig zijn, tenslotte is het gratis en worden ze daar niet gediscrimineerd.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 15 juni 2015, 15:40   #28
SMI94
Banneling

Standaard

Citaat:
"ze" gunnen het "mij" niet? wat gunnen "ze" MIJ niet? Ik vroeg me af of op zulke gelegenheden er niet wat meer verrijkende nieuwkomers zouden moeten aanwezig zijn, tenslotte is het gratis en worden ze daar niet gediscrimineerd.
Waarom moeten er om diezelfde reden dan niet wat meer beenhouwers, mensen van groter dan 2m00 of rosse vrouwen met een brazilian wax aanwezig zijn?
Oud 15 juni 2015, 16:13   #29
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Circe. Je bent toch niet wereldvreemd.

Een tweetal weken geleden was ik op Kreta. Niet om in de zon te liggen maar om wat een andere omgeving te verkennen. Een Kretenzer in het hotel wist me te vertellen dat Grieken luie mensen zijn, en desnoods willen betalen voor comfort: benzine en tabak. Het was een interessant verhaal. Fietsen doen ze niet.

Wie verbaasd is dat er cultuurgroepen zijn die zo weinig fietsen, of dit hoogstens uit noodzaak doen, is ofwel wereldvreemd, of van slechte wil.
Oud 15 juni 2015, 16:50   #30
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SMI94 Bekijk bericht
Peche,

je wéét toch dat de meeste mensen die het luidst staan te roepen over vrije meningsuiting, dat enkel en alleen maar doen op voorwaarde dat die mening overeen komt met de hunne?

Dus als die er langs de baan van die gele vuilzakken helfies staan te flashen, zult gij daar bij gaan staan en dat toejuichen, jij smerige rabout!
Neen dat is niet waar, toen Dewever over Berbers zeikte was ik er fel tegen, tot ik hoorde dat hij veroordeeld ging worden. Dan zei ik: we moeten nu ook niet overdrijven he, een veroordeling zou niet mogen want dan is onze vrije meningsuiting geschonden.

Of iets in die aard. Zoek maar op, want ik ga het niet zelf doen.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2015, 21:10   #31
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Circe. Je bent toch niet wereldvreemd.

Een tweetal weken geleden was ik op Kreta. Niet om in de zon te liggen maar om wat een andere omgeving te verkennen. Een Kretenzer in het hotel wist me te vertellen dat Grieken luie mensen zijn, en desnoods willen betalen voor comfort: benzine en tabak. Het was een interessant verhaal. Fietsen doen ze niet.

Wie verbaasd is dat er cultuurgroepen zijn die zo weinig fietsen, of dit hoogstens uit noodzaak doen, is ofwel wereldvreemd, of van slechte wil.
Waarom zou ik het over Kretenzers hebben?

Oud 16 juni 2015, 10:36   #32
SMI94
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom zou ik het over Kretenzers hebben?
Bedoel je nu dat er géén enkele van oorsprong Kretenzer in België woont? Want ik zie er toch geen enkele op zijn/haar vélo zitten op die fietssnelweg. En je geilt toch zo op een correcte afspiegeling van de maatschappij op een dergelijk event?

Laatst gewijzigd door SMI94 : 16 juni 2015 om 10:37.
Oud 16 juni 2015, 15:38   #33
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SMI94 Bekijk bericht
Bedoel je nu dat er géén enkele van oorsprong Kretenzer in België woont? Want ik zie er toch geen enkele op zijn/haar vélo zitten op die fietssnelweg. En je geilt toch zo op een correcte afspiegeling van de maatschappij op een dergelijk event?
Behoren Kretenzers tot het verplichte % van aan te werven allochtonen om een afspiegeling van de maatschappij te krijgen? Nog nooit van gehoord. Wel zou ik graag hebben dat ze wat kretenzers aanwerven bij de Antwerpse Politie. Zo'n knappe mannen heb ik nooit nog bij elkaar gezien: groot, slank, vierkante kin en donkere ogen. Ik zal mijn Kretenzer dan ook nooit vergeten.
Maar jammer genoeg vind je ze hier amper.

Oud 16 juni 2015, 19:06   #34
SMI94
Banneling

Standaard

Sinds wanneer is er dan quotum?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be