![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als Israël de VN resoluties respecteert, komen er de komende jaren 5 miljoen arabieren bij binnen de grenzen van Eretz Yisrael. Dus onze joodse dames zullen nog wel wat ruimte hebben om er een paar te werpen zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat taalgebruik doet mij meer aan konijnen denken.
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die cijfers lijken niet te kloppen. Het geboortecijfer bij de Palestijnen ligt tussen 4 en 6.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Bs'd
Geboortecijfer Judea en Samaria: https://en.wikipedia.org/wiki/Demogr...fertility_rate - 2.83 per Palestijnse vrouw - 5.07 per Joodse vrouw Geboortecijfer Gaza: https://en.wikipedia.org/wiki/Demogr...rtility_rate_2 4,18 per Palestijnse vrouw Geboortecijfer Israël: https://en.wikipedia.org/wiki/Demogr...fertility_rate 3,05 per Joodse vrouw (elk jaar stijgend) 3,35 per Palestijnse moslimvrouw (elk jaar dalend), christenen en druzen tussen 2 en 3. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Bs'd
https://en.wikipedia.org/wiki/Demogr...ael#Birth_rate Hier zie je een evolutie die zich zal blijven voortzetten. Ook dit is interesssant: In June 2013, the Central Bureau of Statistics released a demographic report, projecting that Israel's population would grow to 11.4 million by 2035, with the Jewish population numbering 8.3 million, or 73% of the population, and the Arab population at 2.6 million, or 23%. This includes some 2.3 million Muslims (20% of the population), 185,000 Druze, and 152,000 Christians. The report predicts that the Israeli population growth rate will decline to 1.4% annually, with growth in the Muslim population remaining higher than the Jewish population until 2035, at which point the Jewish population will begin growing the fastest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Meer kinderen maken is voor u de oplossing van de problemen? Al eens aan gedacht dat het misschien het omgekeerde is? Denk eens NA! Laatst gewijzigd door geertvdb : 14 juni 2015 om 23:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Ik stel u voor de zoveelste keer de volgende vraag (waar ik nooit een antwoord op krijg): als uw God toch dat land aan de Joden heeft beloofd, waarom laat hij het er daar dan niet meer regenen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://itrade.gov.il/netherlands/van...wateroverschot Israël verzuipt in het water, dus waar heb je het over? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Indien Israël een Joodse én democratische staat blijven, zijn kroostrijke gezinnen en een positief migratiesaldo inderdaad de oplossing. Idem voor Judea en Samaria, een zionist die Judea en Samaria wil weggeven, heeft een hersentransplantatie nodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat "kenmerk" komt trouwens voor bij alle religieuze fanatici (katholiek, joods en islamitisch) ; vrouwen stellen in hun ogen niet meer voor dan een batterij broedkippen.
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Israel verzuipt in het water?? ![]() Waarom is er al sinds 1955 een waterwet? Waarom is er een watercommissaris in Israel? Omdat er teveel water is? Waarom is er een heel irrigatie systeem uitgebouwd waar water over grote afstanden vervoert moet worden? Waarom maakt uw God het de Joden zo moeilijk? Kan hij het niet doen regenen met een vingerknip? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Waar heb ik ooit resolutie 181 veroordeeld? Gelieve mij de post door te geven. Ik herinner mij dat niet. Toen mij uw bewijs van uw beschuldiging. Mag ik u erop wijzen dat ge hier aan de kant gaat staan van een religieuze fundamentalist, net zoals ge dat hebt gedaan met Eli. Nu, dat is niet verboden, maar gelieve dan in andere threads andere (niet Joodse)religieuze fundamentalisten of conspiracy nuts niet te gaan aanvallen. Want DAT is hypocriet. |
|
![]() |
![]() |