![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch iemand die het begrijpt. Maar feitelijk: wat heb je aan waarden zonder *ahum*Lebensraum?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voil�*. Nu, ik ben zelf wel aan de legerdienst ontsnapt en voor de reserve blijk ik intussen te oud (tenzij voor bijzondere functies), maar ik zou in zo'n omstandigheden mijn wel mijn vel duur verkopen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) als het Poetin is zou ik rustig hier blijven 2) als het IS is zou ik maken dat ik hier zo snel mogelijk weg ben |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat hij/zij zegt: "Laat een ander maar voor mij de kastanjes uit het vuur halen."
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die 'een ander' is wel het leger. In elke beschaafde samenleveng is het zo dat gewapende conflicten door het leger uitgevochten worden. De burgers worden dan beschermd door de Conventie van Geneve.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Het is natuurlijk wél belangrijk met wie de burgers sympathiseren in gewapende conflicten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Levend is dat feitelijk , net hetzelfde !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je moet nagaan of je het risico dat "de vijand" wint en de gevolgen voor jouw leven erger zijn dan het risico om te sterven of gewond te geraken in het gevecht. Als maw, de kost van een invasie voor jou persoonlijk een grotere kost is dan de kost van gaan vechten, dan moet je gaan vechten. Anders moet je op je gat blijven zitten. Je optimiseert je winstname, of je minimiseert je verlies. Zoals bij elke beslissing. Bijvoorbeeld: als het perspectief is dat je een slaaf zal worden en zwaar mishandeld zal worden, dan ga je misschien liever dood. Dan is het de moeite om gaan te vechten. Als het perspectief is dat ze de belastingen met 5% gaan verhogen, dan is het misschien niet de moeite om te riskeren om daar dood voor te gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() willen? hier is geen sprake meer van willen. Het land WERD uitverkocht. En nu zouden ze nog willen dat WIJ ervoor gaan vechten? Ik zal vechten voor mijn kinderen en voor mezelf, maar niet voor die tien negroiden die me gisteren met hun houding en gedrag aan de tramhalte héél duidelijk maakten wie hier de baas zal zijn.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen ik gisteren in Antwerpen was geraakt, wou ik de weg vragen (ik stond aan de Opera). Ik heb minstens 10 personen aangesproken, en bij nog eens 5 al op voorhand gehoord dat ze me niet konden helpen. Bij de 10 aangesproken (at random) personen was er één koppel dat Nederlands sprak (Nederlandse toeristen). Ik ben uiteindelijk een winkel binnengestapt om te weten hoe ik moest lopen. (niemand wist welke straat ik bedoelde). Op een andere plaats werd ik door een half-nederlandstalige doorgestuurd naar "daar die éne winkel" daar woont nog iemand van hier. U zei dus "lokale bevolking"?Ik denk dat ik in het Spaanse Calpe meer landgenoten terugvind dan in Antwerpen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 17 juni 2015 om 08:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een wandeling door Antwerpen leerde dat het er letterlijk en figuurlijk zwart van het volk zag. ![]() Antwerpen is gewoon verloren. Een enorme stadsvlucht door de echte Antwerpenaren blijft vlotjes doorgaan. Mijn grootouders, ouders Antwerpenaren van het eerste uur allemaal 'gaan lopen' ... ![]() Ik denk dat er al landen in de wereld zijn waar men echt denkt dat wij Belgen donkere mensen zijn. ![]() Wachten we nog op de bootvluchtelingen die ons kleine volzette landje nog meer komen overspoelen misschien ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 juni 2015 om 09:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze Zweed gaat ook geen stap meer verzetten om "zijn land" te verdedigen:
https://www.youtube.com/watch?t=243&v=3KSJY0c8QWw (echt de moeite om eens te beluisteren).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of wil jij de syrier zijn op een bootje met een extreem onzekere toekomst ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De leuke linkse troep, die iedereen mag schofferen, beledigen, aanvallen en van verregaande psychische afwijkingen beschuldigen (alles wat niet met ons is is "foob"), zal Europa de das omdoen. Mag ik hen allen besneden kleindochters toewensen? Of neen, kinderen moeten ze ook niet hebben. Après eux, le déluge.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 17 juni 2015 om 10:03. |
|
![]() |
![]() |