![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs zover dat men handelen volgens de wil van de Vlaamse meerderheid als regelrechte dictatuur gecatalogeerd heeft en niet ingaan op de wil van de franstaligen, meerderheid of niet, als anti-democratisch uitschreeuwt over de daken en vooral ook in het buitenland om ze daar te doen geloven dat samenleven met de Vlamingen onmogelijk zou zijn voor die arme francofoonse meerderheid, terwijl ze een alles naar zich toetrekkende minderheid is die absoluut niet willen samenleven op voet van gelijkheid en wederkerigheid met de Vlamingen... Dus dat zijzelf een verrottingsminderheid in la Belgique vormen die dit land meer en meer onleefbaar maken... Over welke realiteit heeft u het nu? En inderdaad dat als een logisch geheel voorstellen is om te lachen dat je van je stoel valt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() [quote=Bad Attila;7702433]
Citaat:
En ik ken ook Vlamingen in en rond Brussel, die naar het Vlaamse onderwijs gegaan zijn en die altijd en overal zich aanpassen aan de francophone werkelijkheid... En ik ken ook franstaligen in en rond Brussel die naar het franstalig onderwijs gegaan zijn en die wel vriendelijk zijn tegenover de Vlamingen maar die nooit of te nimmer hun franstalige roots zullen ontkennen en die wanneer de gelegenheid zich voordoet altijd volbloed de franstalige kaart zullen blijven spelen... Hun vriendelijkheid gaat nooit zover dat zij op een Vlaamse partij zullen stemmen en de Vlamingen zullen gelijk geven tegenover de franstalige hegemonie; zij zijn verdomd zelfs franstaligen... En ik ken heel veel Vlamingen, die met mij nog Vlaams spreken maar die honderd procent achter de Francophone indoctrinatie staan dat de Vlamingen die om gelijkberechtiging vragen extremisten zijn die het land kapot willen maken en hun nazaten zijn meer en meer totaal gefrancofoniseerd en vallen Vlaanderen meer en meer af... Laatst gewijzigd door marie daenen : 17 juni 2015 om 08:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=marie daenen;7702487]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat gij als zijnde democratisch beschrijft is eigenlijk een dictatuur van de meerderheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat stel jij dan voor? Als er gekozen moet worden tussen wit en zwart en de meerderheid kiest wit, wat dan? Toch maar voor grijs gaan?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Straf. Citaat:
Een echte schande, nietwaar? Of misschien zijn dat eigenlijk onze zaken niet, en heeft iedereen nog het recht voor zichzelf te bepalen welke taal hij met wie praat? Misschien passen zij wel zo'n eigenaardig concept toe, genoemd: vrijheid. Citaat:
Jij beweert toch een Vlaamse te zijn die in Wallonië woont? Niet? Ontken jij dan uw roots? Citaat:
Citaat:
Nogmaals, straf. Eigenlijk komt het daarop neer: JIJ zijt de would be dictator, JIJ zijt degene die iedereen maar beschimpt die met JOU niet akkoord is of niet doet wat JIJ wenst. Kortom, het probleem ligt bij JOU.
![]() |
![]() |
#188 | |
|
![]() Citaat:
Volgens Marie: Vlamingen hebben de meerderheid in België. 4 van de 4 walen kiezen wit. 4 van de 6 Vlamingen kiezen zwart. De Vlamingen hebben zwart gekozen. De Vlamingen zijn in de meerderheid in België. Volgens de democratie van Marie is er democratisch zwart gekozen. Volgens mij beslist in een democratie de meerderheid. 6 van de 10 Belgen kozen wit. Wit is dus de beslissing van de democratische meerderheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge hebt waarschijnlijk toch nog gelijk wat het resultaat zou betreffen.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 17 juni 2015 om 10:04. Reden: sp |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() [quote=Everytime;7702501]
Citaat:
Dus blijven ze het discrimineren van de Vlaamse bevolking volmondig goedkeuren en steunen... Ze zijn dus niet in staat om zich boven hun platvloers franstalig zijn te plaatsen om zo de realiteit onder ogen te komen en te zien en als vrije mensen te beoordelen en daarna kunnen ze en mogen ze volledig franstalig blijven, maar dan zijn het geen platvloerse franstalige meer; ze blijven hangen in de franstalige realiteit die letterlijk en figuurlijk steunt op ver doorgevoerde indoctrinatie en dus op vervormingen, leugens, dwaasheden... Grootheidsgedachten levert nooit veel goeds op, in tegendeel, ze zijn de kiemen van vele, om niet te zeggen alle conflicten met meestal oorlogen tot gevolg... Laatst gewijzigd door marie daenen : 17 juni 2015 om 10:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, hij heeft gelijk voor 97,7%. (+/-)
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 17 juni 2015 om 10:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En die toestand heeft zich natuurlijk nooit of te nimmer voorgedaan in la Belgique en dan ziet pajoske die toestanden ook niet of ze begint over de dictatuur van de meerderheid te wauwelen, terwijl we hier klaar en duidelijk met de dictatuur van de minderheid te doen hebben... Ja, als je weigert naar de realiteit te kijken wanneer die jou niet aanstaat en ze zelfs ontkent of versmaadt... Ja, Pajoske, dan heb je voor 100% je franstalig gelijk gehaald... Discuteer met zo'n mensen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen wonder dat wijlen Brel in China maar rap zei Luxemburger te zijn!
![]() |
![]() |
#196 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oei, ja, nog een schande! Zij stemmen niet zoals JIJ dat zou willen! Inderdaad, hoe is dat mogelijk!!!! Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
|
![]() Citaat:
Dé Waal bestat ook niet. Of hebt gij de zelfde ideeën en keuzes als al uw Waalse volksgenoten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() Wat zei ik dan gaan ze maar de realiteit een kopje kleiner maken om toch hun Eigen grote gelijk er door te kunnen sleuren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat antieke vendelgezwaai is niks voor mij ook, hoe belangrijk onze vlag ook is. Het doet me denken aan het nieuwe logo van Vlaanderen, wat een reacties daar op kwamen... beetje modern mag toch?
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 17 juni 2015 om 10:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |