![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is geen De Gaulle meer in Europa. Dit Europa snijdt op bevel in eigen vlees, blij dat het Rusland meer pijn doet dan zichzelf. Zielige generatie politici. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 17 juni 2015 om 21:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
EU Nazi's Zou bij Poetin dit werkje ook op het nachtkastje liggen? Laatst gewijzigd door zonbron : 17 juni 2015 om 22:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Putin wel ja, of ziet hij de Russische begroting als zijn persoonlijke portefeuille?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommigen hier verdienen een enkeltje richting Cocytus.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Bs'd
Vladimir, doe ne keer zot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een hoge welvaart verzwakt de moraal. Kijk maar naar West-Europa. Laatst gewijzigd door Thuleander : 17 juni 2015 om 22:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister
|
![]() De les die daaruit werd geleerd is dat je niet naar Moskou moet marcheren, maar dat je ze gewoon economisch moet doodknijpen. Dat is hoe de koude oorlog werd gewonnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Negende cirkel van de hel, waar ze de verraders ingooien.
Begrijp me niet verkeerd: ik ben Russisch aan het leren en zodoende ben ik van die taal gaan houden. Ik ben een grote bewonderaar van de Russische cultuur geworden, ik krijg zelfs tranen in de ogen van de Russische hymne (zelfs van de hymne van de USSR) maar ik zal NOOIT, MAAR DAN OOK NOOIT RUSSISCHE AGRESSIE TEGEN EUROPA TOLEREREN! Ik ben VLAMING, BELG, EUROPEAAN en zal dat nooit VERRADEN!
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 17 juni 2015 om 23:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou Rusland mij van de Russische nationaliteit voorzien? Ik ben daar helemaal niet woonachtig zoals Gérard. De Belgische nationaliteit volstaat, hartelijk dank. BTW, kicked U op het verzamelen van nationaliteiten (verplichtingen) ofzo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Succes met de studies, ben er nog niet aan begonnen. Laatst gewijzigd door zonbron : 17 juni 2015 om 23:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En over welke agressie heb je het? |
|
![]() |
![]() |