![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Geef aan hoe u de collaboratie van een deel van de Vlaamse beweging zou omschrijven | |||
een heldendaad |
![]() ![]() ![]() |
12 | 17,39% |
een (misbegrepen) idealisme |
![]() ![]() ![]() |
13 | 18,84% |
een louter strategische blunder |
![]() ![]() ![]() |
15 | 21,74% |
een morele fout |
![]() ![]() ![]() |
12 | 17,39% |
een criminele praktijk |
![]() ![]() ![]() |
30 | 43,48% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 69. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2601 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
|
![]() Man man man, wat een rariteitenkabinet...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2602 | ||
Banneling
Geregistreerd: 28 mei 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 11.192
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2603 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2604 | |
Banneling
Geregistreerd: 28 mei 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 11.192
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door tandem : 19 juni 2015 om 19:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2605 | ||
Banneling
Geregistreerd: 28 mei 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 11.192
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2606 | |
Banneling
Geregistreerd: 28 mei 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 11.192
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door tandem : 21 juni 2015 om 18:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2607 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
|
![]() Citaat:
Aan z’n voze reacties te lezen, ziet ‘m wel in dat ‘m hier de kemel van z’n forumleven heeft afgeschoten, maar houd zich verder van den domme in de hoop dat we dat gaan vergeten. Citaat:
Niet aan de paradigma-aanpassing willen toegeven is op zich is pijnlijk, de aanvullende info ervan inzien/begrijpen, deze negeren/ontkennen en tegelijk toch blijven vastklampen aan de oude versleten en doorziene dogma’s (wegens intellectueel zelfbehoud), d�*t moet pijnlijk zijn voor de rational fools van dienst. En het grappige/tragische kantje daarvan is, dat ze daarvan mooi getuigen bij elke gegeven reactie. Merci Zjaak, goe gedaan. ![]() Laatst gewijzigd door Diego Raga : 21 juni 2015 om 18:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2608 | |
Banneling
Geregistreerd: 28 mei 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 11.192
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2609 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
|
![]() Citaat:
Innovatief denken en werken (B-KUL-JPI0S5) “Aan het einde van dit opleidingsonderdeel heeft de student een theoretisch en praktisch inzicht in de aard van creatieve en innoverende energie. Hij/zij heeft een dieper inzicht in eigen mogelijkheden en heeft geëxperimenteerd met creatieve uitdagingen. De student verwerft wetenschappelijk - disciplinaire kennis en inzicht (MK1).Verder richt de cursus zich vooral naar de generieke vaardigheden: Informatie verwerven en verwerken (MG1) Communiceren met vakgenoten en niet-vakgenoten (MG2 Kritisch reflecteren (MG3) Samenwerken in team in verschillende rollen (MG4) Professionaliteit (MG5) Toelichting: Studenten krijgen kennis van en inzicht in de verschillende humane ontwikkelingstheorieën en in de verschillende theorieën over menselijke creativiteit. Studenten krijgen de kans om zichzelf uit te dagen en hun eigen creativiteit te exploreren, dit via geleide oefeningen. Studenten kunnen informatie binnen dit vakgebied zelfstandig lezen, begrijpen en analyseren. Ze krijgen de opdracht om zelfstandig nieuwe informatie te verwerken en de relatie te leggen met de gedoceerde leerstof. Studenten worden aangemoedigd tot reflectie over het eigen denken en het functioneren van de eigen persoonlijkheid. Hierdoor komen ze tot meer inzicht in de bewuste en onbewuste complexen die hun handelen sturen. Dit kan de basis vormen voor het aanleren van creatievere gedragspatronen en nieuwe vaardigheden. Studenten krijgen de kans om nieuwe informatie schriftelijk te presenteren aan de docent. Na praktische oefeningen krijgen ze de kans om ervaringen/bedenkingen uit te wisselen met elkaar en met de docent. De student wordt aangemoedigd om de verschillende theorieën inzake persoonlijkheidsontwikkeling kritisch met elkaar te vergelijken en te beoordelen.” https://onderwijsaanbod.kuleuven.be/...en_idp15847584 Nobele doelstellingen. Vervang hier student door forumgebruiker, dit zou zo al een deel van het forumreglement en -werking kunnen uitmaken, al zullen sommige 'afgestudeerden' hier de rational fool blijven uithangen, al zal imo die gekte wel uitsterven met het natuurlijke verdwijnen van de dragers ervan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2610 | |
Banneling
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
|
![]() Citaat:
Het zal dus blijven met een erectie van een samenvatting geplukt van het internet... ![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 21 juni 2015 om 19:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2611 | |
Banneling
Geregistreerd: 28 mei 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 11.192
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2612 |
Banneling
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
|
![]() Heb je ook een kaart met de hoofdgerechten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2613 | ||
Banneling
Geregistreerd: 28 mei 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 11.192
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2614 |
Banneling
Geregistreerd: 28 mei 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 11.192
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2615 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
|
![]() Citaat:
Of ga je dat ook zeggen als een van je leerlingen een mening heeft die je niet aanstaat, maar tegelijk ook niet kan weerleggen ? Voor iemand die zelf met Sen uitpakte, had ik een toch wel iets andere discussiebereidheid van je verwacht, terwijl je door die intellectuele verstopping Sen's theorie nu net bekrachtigd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2616 | ||
Banneling
Geregistreerd: 28 mei 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 11.192
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2617 | |
Banneling
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
|
![]() Citaat:
Het lezen van een samenvatting van een opleidingsonderdeel?? ![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 21 juni 2015 om 20:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2618 |
Banneling
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
|
![]() En na 131 pagina's, is het nu fout of niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2619 |
Banneling
Geregistreerd: 28 mei 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 11.192
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2620 |
Banneling
Geregistreerd: 28 mei 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 11.192
|
![]() Over welk stuk heb je het hier Jack? De onthechting van dat wat je denkt te zijn of de manifestatie daarvan binnen tijd en ruimte?
Laatst gewijzigd door tandem : 21 juni 2015 om 20:30. |
![]() |
![]() |