Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 juni 2015, 19:06   #1541
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 Bekijk bericht
http://www.lpi.usra.edu/resources/ap...e/?AS15-P-9625

Een officiële foto. Zie je het? Ergens in de midden
Doet jouw hersenen tollen, niet ?
Neen, helemaal niet. Jij ziet er weer aliens en complotten in, zeker?
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2015, 19:07   #1542
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheMoonDanceR Bekijk bericht
ok, duidelijk. MAAR ik denk ook dat de maan een ruimteschip is.
Alles wijst er gewoon op!
En ja, ik weet wel zeker dat NASA bedrog gepleegd heeft! Dat is hun day-job.
En aliens, Ja , ik denk dat het er van stikt op de maan.Ook hier zijn aanwijzingen voor. Persoonlijk vind ik dat alles onderzocht mag worden en dat er niks zo maar afgewezen kan worden als belachelijk etcetera. Dus een open geest is wel nodig.
Kinderlijke bullshit over ET en de maan als spaceship mag gerust bespot worden. Je moet al oliedom zijn om je zoiets te laten wijsmaken.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2015, 19:10   #1543
doremi
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Iemand die de aandacht wil afleiden van het thema met de bedoeling het in het belachelijke te trekken. Zo van...als je twijfelt aan de Armstrong maanlanding ben je iemand die in aliens op de maan gelooft of dat de maan een ruimteschip is. Zo'n zaken gelooft amper een kat. Zo'n trol speelt in dit geval dus in de kaart van NASA indien die laatsten bedrog gepleegd zouden hebben.

Ik heb dat hier nu al een paar keer gelezen, maar als ik de leukere topics in deze forumcategorie doorneem zie ik toch dat zowat 80% van de believers in allerlei rare zaken geloven in al dat soort rare zaken, genre holle aarde, aliens op aarde, de maan als ruimteschip, de groeiende aarde, internationale complotten (9/11), enz. enz.

Eerlijkheid gebied om te zeggen dat u niet in die categorie zit, maar de meeste mensen die hier uw zijde van het verhaal volgen (om dan even de opdeling believer/non-believer te maken) toch wel hoor. Spijtig genoeg voor u misschien.
Oud 23 juni 2015, 19:12   #1544
Johnny Blaze
Minister

Johnny Blaze's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Iemand die de aandacht wil afleiden van het thema met de bedoeling het in het belachelijke te trekken. Zo van...als je twijfelt aan de Armstrong maanlanding ben je iemand die in aliens op de maan gelooft of dat de maan een ruimteschip is. Zo'n zaken gelooft amper een kat. Zo'n trol speelt in dit geval dus in de kaart van NASA indien die laatsten bedrog gepleegd zouden hebben.
Probleem met zo van die mensen is, gij zegt dat er wel eens een vlieg in uwe frikandel kan gedraaid worden, zij maken ervan dat volgens u frikandellen met vliegen gemaakt zijn, liefst nog door joodse aliens die vanuit Amerika alles plannen.
Johnny Blaze is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2015, 19:18   #1545
Johnny Blaze
Minister

Johnny Blaze's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doremi Bekijk bericht
Ik heb dat hier nu al een paar keer gelezen, maar als ik de leukere topics in deze forumcategorie doorneem zie ik toch dat zowat 80% van de believers in allerlei rare zaken geloven in al dat soort rare zaken, genre holle aarde, aliens op aarde, de maan als ruimteschip, de groeiende aarde, internationale complotten (9/11), enz. enz.

Eerlijkheid gebied om te zeggen dat u niet in die categorie zit, maar de meeste mensen die hier uw zijde van het verhaal volgen (om dan even de opdeling believer/non-believer te maken) toch wel hoor. Spijtig genoeg voor u misschien.
Van alles wat jij hier opnoemt ken ik er hier op dit forum 2 die dat beweren.
Johnny Blaze is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2015, 19:23   #1546
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Jij bent zoals één van mijn ex-schoonvaders in spe wanneer ik hem meldde dat ik attheïst was ... hij vroeg "Dus jij gelooft niet in iets waarvan het nog niet bewezen is dat het niet bestaat?"

De maanlanding was één opgezet spel in de 'oorlog' tussen USSR & USA waarbij de ganse wereldbevolking bij de neus is genomen.
Allez vooruit, de Russen - de gezworen aartsvijanden van de VS, en zeker in de jaren 60 - zitten ook al in het complot.

Altijd in voor een grapje, die Russen.

Aan hoeveel duizenden mensen die in het complot zitten komen we ondertussen ?
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2015, 19:34   #1547
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Over het hoe en waarom is informatie te vinden. Misschien kom ik er nog op terug.

Wat me nu bezig houdt is volgende video, misschien omdat ik ooit nog een halve thesis gemaakt heb over liegen, misschien geboren uit dezelfde interesse die in indertijd had voor niet verbale communicatie:

https://www.youtube.com/watch?v=SFPiwnVL9ic

Een van de zeldzame keren dat Armstrong in het openbaar verscheen. Ik ga geen openlijke conclusies trekken hier. Ik stel voor dat geïnteresseerden de video (of een van betere kwaliteit indien te vinden) downloaden en dan minuut 5:23 tot 5:37 herhaaldelijk bekijken via een video editing programma, met frame by frame aandacht voor de mondbewegingen rond minuut 5.36, vlak nadat hij zijn nogal cryptische uitspraak doet over "remove some of thruths protective layers".

Website
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2015, 19:38   #1548
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze Bekijk bericht
Probleem met zo van die mensen is, gij zegt dat er wel eens een vlieg in uwe frikandel kan gedraaid worden, zij maken ervan dat volgens u frikandellen met vliegen gemaakt zijn, liefst nog door joodse aliens die vanuit Amerika alles plannen.
Opvallend daarbij is dat ze als vliegen op een stront afkomen, alsof ze weten wanneer ergens op het internet het woord 'moon hoax' valt. Bekijk het aantal posts van onze nieuwe aanwinst.

Website
Oud 23 juni 2015, 19:39   #1549
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Over het hoe en waarom is informatie te vinden. Misschien kom ik er nog op terug.

Wat me nu bezig houdt is volgende video, misschien omdat ik ooit nog een halve thesis gemaakt heb over liegen, misschien geboren uit dezelfde interesse die in indertijd had voor niet verbale communicatie:

https://www.youtube.com/watch?v=SFPiwnVL9ic

Een van de zeldzame keren dat Armstrong in het openbaar verscheen. Ik ga geen openlijke conclusies trekken hier. Ik stel voor dat geïnteresseerden de video (of een van betere kwaliteit indien te vinden) downloaden en dan minuut 5:23 tot 5:37 herhaaldelijk bekijken via een video editing programma, met frame by frame aandacht voor de mondbewegingen rond minuut 5.36, vlak nadat hij zijn nogal cryptische uitspraak doet over "remove some of thruths protective layers".
Mensen toch, wat een ongelooflijke debiele zever...

Als je je daar mee moet bezig houden, geef dan gelijk toe dat je gewoon niets concreets hebt.
Oud 23 juni 2015, 19:53   #1550
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Mensen toch, wat een ongelooflijke debiele zever...

Als je je daar mee moet bezig houden, geef dan gelijk toe dat je gewoon niets concreets hebt.
Een redeneringsfout van jewelste.

Website
Oud 23 juni 2015, 19:58   #1551
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een redeneringsfout van jewelste.
Natuurlijk.

Hou jij je maar in stilte bezig met het analyseren van de intonatie en mondbewegingen van Neil Armstrong, en laat ons je ongetwijfeld spectaculaire bevindingen weten.
Oud 23 juni 2015, 20:05   #1552
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Natuurlijk.
Goed dat u het beseft
Citaat:
Hou jij je maar in stilte bezig met het analyseren van de intonatie en mondbewegingen van Neil Armstrong, en laat ons je ongetwijfeld spectaculaire bevindingen weten.
Ondertussen dat u doet alsof ik niets anders doe dan mondbewegingen analyseren gaat u stilzwijgend voorbij aan de vele andere berichten die ik schreef, o.a. als antwoord op bewijsmateriaal dat u zelf aangehaald hebt.

De mondbewegingen van Armstrong...dat is een detail dat me opviel (waarom gaf ik al aan). Iets wat me niet meer als 10 minuten kost. U gebruikt dat of aliens of om het even wat om de discussiepartner pogen belachelijk te maken. Wie durft in vraag te stellen of te twijfelen is een zot?

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 23 juni 2015 om 20:09.
Oud 23 juni 2015, 20:41   #1553
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

.

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 23 juni 2015 om 20:50.
Oud 23 juni 2015, 23:10   #1554
Frank51
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Geen interesse omdat ik probeer mee te denken hoe ze dat zouden kunnen faken?? Ik vind het net zeer interessante materie.

Maar als iemand zegt dat hij mensen op de maan gaat laten landen zijn er wel wat betere manieren om dat te controleren dan met een zak chips voor de tv te gaan zitten en dit te zeggen.

Het verbaast me altijd dat de beluniebers zo weinig interesse hebben om dat uit te vlooien, en blijven steken op theorieën die fysisch geen steek houden (zoals een relais dat rond de maan vloog)
Hoe ze dat kunnen faken? Heel simpel en ik heb het bewijsmateriaal al gepost. Grote modellen van de maan werden in klei gemaakt om de approach video's te faken. Still foto's werden op aarde gemaakt en video's van springende astronauten is in een studio (die van Stanley Kubrick) of in openlucht (zie foto's) met kabels.

Ik wil ook wel eens uitvissen of die Van Allen belt nu veel of weinig straling geeft. Maar ik heb de middelen niet. En wie kun je nog vertrouwen over deze data? Niemand zeker?

Feit is ALS de Van Allen belt werkelijk zo dodelijk is, dan is er geen kat op de Maan geweest.
Frank51 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2015, 23:17   #1555
Frank51
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Neen, helemaal niet. Jij ziet er weer aliens en complotten in, zeker?
Kijk eens goed..

Ik kan u verzekeren dat dit beeld rechtstreeks van Nasa komt. AS15-P-9630

Stop met dit onderwerp in het belachelijke te trekken. U houdt zichzelf zo mijlenver van de werkelijkheid.

Nu kan het zijn dat deze foto misbruikt werd om een hoax op te zetten. Maar dan nog moet er een verklaring gezocht worden voor het object op de maan. Een steen? Hmm ik heb serieus mijn twijfels... Dan ga ik toch voor het ruimteschip
Oud 23 juni 2015, 23:18   #1556
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe ze dat kunnen faken? Heel simpel en ik heb het bewijsmateriaal al gepost. Grote modellen van de maan werden in klei gemaakt om de approach video's te faken. Still foto's werden op aarde gemaakt en video's van springende astronauten is in een studio (die van Stanley Kubrick) of in openlucht (zie foto's) met kabels.

Ik wil ook wel eens uitvissen of die Van Allen belt nu veel of weinig straling geeft. Maar ik heb de middelen niet. En wie kun je nog vertrouwen over deze data? Niemand zeker?

Feit is ALS de Van Allen belt werkelijk zo dodelijk is, dan is er geen kat op de Maan geweest.
Allemaal te ver gezocht natuurlijk. Gewoon landen op de maan is veel simpeler dan al die foefelarij.

wie heeft volgens jou die retroreflectors daar geplaatst? aliens?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2015, 23:19   #1557
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er bestaat een interview met Van Allen waar hij geconfronteerd wordt met zijn eerdere stelling dat de Van Allen belts dodelijk zou zijn voor de mens. Hij is daar heel dubbel. Aan de ene kant zegt hij dat hij bij achter de resultaten van zijn onderzoek blijft staan, aan de ander kant wil hij niet meer zeggen dat ze dodelijk zijn. Een vergissing wil hij niet erkennen, maar toch is hij van mening veranderd.

Website
Oud 23 juni 2015, 23:46   #1558
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Allemaal te ver gezocht natuurlijk. Gewoon landen op de maan is veel simpeler dan al die foefelarij.

Rusland heeft al begin jaren 60 reflectoren op de maan geplaatst. Dat is geen bewijs voor een bemande maanlanding.

En een laser kan op de maan weerkaatst worden ook zonder reflector meen ik gelezen te hebben als ik me goed herinner.

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 23 juni 2015 om 23:47.
Oud 23 juni 2015, 23:49   #1559
Frank51
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht

Gij zijt compleet van de pot gerukt, besef je dat wel?
Ik kan ook een filmpje maken van de maan, maar ik vind persoonlijk naar de maan vliegen iets moeilijker. Denk je niet?
Alee. Probeer nog eens te denken.

Die retroreflectors zullen daar inderdaad wel liggen. Misschien met onbemande tuigen? Zoals de Mars rover?

Als die reflectoren daar werkelijk gelegd zijn door Apollocrew, hoe komt het dan dat ze nu nog zitten te janken dat ze een probleem hebben met de Van Allen Belt (zie Orion project).
Oud 23 juni 2015, 23:51   #1560
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kijk eens goed..

Ik kan u verzekeren dat dit beeld rechtstreeks van Nasa komt. AS15-P-9630

Stop met dit onderwerp in het belachelijke te trekken. U houdt zichzelf zo mijlenver van de werkelijkheid.

Nu kan het zijn dat deze foto misbruikt werd om een hoax op te zetten. Maar dan nog moet er een verklaring gezocht worden voor het object op de maan. Een steen? Hmm ik heb serieus mijn twijfels... Dan ga ik toch voor het ruimteschip
Waarom zou men geloven dat de tracks photoshop zijn, maar niet dit 'ruimteschip'?

Website
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be