![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1541 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1542 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1543 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Ik heb dat hier nu al een paar keer gelezen, maar als ik de leukere topics in deze forumcategorie doorneem zie ik toch dat zowat 80% van de believers in allerlei rare zaken geloven in al dat soort rare zaken, genre holle aarde, aliens op aarde, de maan als ruimteschip, de groeiende aarde, internationale complotten (9/11), enz. enz. Eerlijkheid gebied om te zeggen dat u niet in die categorie zit, maar de meeste mensen die hier uw zijde van het verhaal volgen (om dan even de opdeling believer/non-believer te maken) toch wel hoor. Spijtig genoeg voor u misschien.
|
|
|
|
#1544 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1545 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1546 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Altijd in voor een grapje, die Russen. Aan hoeveel duizenden mensen die in het complot zitten komen we ondertussen ? |
|
|
|
|
|
|
#1547 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Over het hoe en waarom is informatie te vinden. Misschien kom ik er nog op terug.
Wat me nu bezig houdt is volgende video, misschien omdat ik ooit nog een halve thesis gemaakt heb over liegen, misschien geboren uit dezelfde interesse die in indertijd had voor niet verbale communicatie: https://www.youtube.com/watch?v=SFPiwnVL9ic Een van de zeldzame keren dat Armstrong in het openbaar verscheen. Ik ga geen openlijke conclusies trekken hier. Ik stel voor dat geïnteresseerden de video (of een van betere kwaliteit indien te vinden) downloaden en dan minuut 5:23 tot 5:37 herhaaldelijk bekijken via een video editing programma, met frame by frame aandacht voor de mondbewegingen rond minuut 5.36, vlak nadat hij zijn nogal cryptische uitspraak doet over "remove some of thruths protective layers". |
|
|
|
|
|
#1548 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Opvallend daarbij is dat ze als vliegen op een stront afkomen, alsof ze weten wanneer ergens op het internet het woord 'moon hoax' valt. Bekijk het aantal posts van onze nieuwe aanwinst.
|
|
|
|
|
|
#1549 | |
|
|
Citaat:
Als je je daar mee moet bezig houden, geef dan gelijk toe dat je gewoon niets concreets hebt. |
|
|
|
|
|
|
#1550 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een redeneringsfout van jewelste.
|
|
|
|
|
|
#1551 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#1552 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Goed dat u het beseft
Citaat:
De mondbewegingen van Armstrong...dat is een detail dat me opviel (waarom gaf ik al aan). Iets wat me niet meer als 10 minuten kost. U gebruikt dat of aliens of om het even wat om de discussiepartner pogen belachelijk te maken. Wie durft in vraag te stellen of te twijfelen is een zot? Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 23 juni 2015 om 20:09. |
|
|
|
|
|
|
#1554 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik wil ook wel eens uitvissen of die Van Allen belt nu veel of weinig straling geeft. Maar ik heb de middelen niet. En wie kun je nog vertrouwen over deze data? Niemand zeker? Feit is ALS de Van Allen belt werkelijk zo dodelijk is, dan is er geen kat op de Maan geweest. |
|
|
|
|
|
|
#1555 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() Ik kan u verzekeren dat dit beeld rechtstreeks van Nasa komt. AS15-P-9630 Stop met dit onderwerp in het belachelijke te trekken. U houdt zichzelf zo mijlenver van de werkelijkheid. Nu kan het zijn dat deze foto misbruikt werd om een hoax op te zetten. Maar dan nog moet er een verklaring gezocht worden voor het object op de maan. Een steen? Hmm ik heb serieus mijn twijfels... Dan ga ik toch voor het ruimteschip |
|
|
|
|
|
|
#1556 | |
|
Banneling
|
Citaat:
wie heeft volgens jou die retroreflectors daar geplaatst? aliens? |
|
|
|
|
|
|
#1557 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er bestaat een interview met Van Allen waar hij geconfronteerd wordt met zijn eerdere stelling dat de Van Allen belts dodelijk zou zijn voor de mens. Hij is daar heel dubbel. Aan de ene kant zegt hij dat hij bij achter de resultaten van zijn onderzoek blijft staan, aan de ander kant wil hij niet meer zeggen dat ze dodelijk zijn. Een vergissing wil hij niet erkennen, maar toch is hij van mening veranderd.
|
|
|
|
|
|
#1558 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En een laser kan op de maan weerkaatst worden ook zonder reflector meen ik gelezen te hebben als ik me goed herinner. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 23 juni 2015 om 23:47. |
|
|
|
|
|
|
#1559 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik kan ook een filmpje maken van de maan, maar ik vind persoonlijk naar de maan vliegen iets moeilijker. Denk je niet? Alee. Probeer nog eens te denken. Die retroreflectors zullen daar inderdaad wel liggen. Misschien met onbemande tuigen? Zoals de Mars rover? Als die reflectoren daar werkelijk gelegd zijn door Apollocrew, hoe komt het dan dat ze nu nog zitten te janken dat ze een probleem hebben met de Van Allen Belt (zie Orion project). |
|
|
|
|
|
|
#1560 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|