![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ff lekker raggen: http://www.autojunk.nl/2015/06/alfa-...ve-and-kicking
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bij ons komt er niks anders dan Alfa over de vloer. Op tijd het onderhoud en na 20 jaar wat roest herstellen en het ding kan nog jaren mee. Even ter zijde.... die nieuwe Gulia...terug naar goed DNA zou ik durven zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
|
![]() Soms kan een probleem heel moeilijk te detecteren zijn maar als de wagen bijna in brand staat kon het toch niet moeilijk geweest zijn om het probleem te vinden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb deze car zo rond 1984 een paar weken geleend.
Niks anders dan ellende met dat rotding. ![]()
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen had hij het eindelijk gevonden ja-toen de auto helemaal geruïneerd was. Ik had er al teveel kosten aan gemaakt om hem nog langer te houden.
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
|
![]() Bedoel je niet Ferrari's in een Alfa kleedje?
De nieuwe Giulia Q4 heeft een 3 liter met 510 pk ontwikkeld bij Ferarri. Het gewicht zou rond de 1700kg zitten.... Bedoel je niet Maserati's in een Alfa kleedje? De Alfa 4c heeft een koolstof koetswerk dat wordt gebouwd bij Maserati... Bedoel je niet een Dodge Viper in een Alfa kleedje? De Alfa 8c staat op het platform van de Dodge Viper en heeft een motor meegekregen die ontwikkeld is bij .... Maserati. Nu, het is waar en we hoeven daar niet flauw over te doen. Na de overname door Fiat eind jaren '80 is Alfa Romeo nogal stiefmoederlijk behandeld geweest. Goed nieuws is dat ze bij Fiat wat slimmer geworden zijn. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 26 juni 2015 om 21:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zit te denken aan een Suzuki S Cross.
![]() |
![]() |
#115 |
Europees Commissaris
|
![]() Dan zou ik in dat segment eerder kiezen voor een qashqai of nog even wachten op de tucson
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 27 juni 2015 om 11:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hebben dan ook geen Fiat gekocht maar een Alfa Romeo met invloeden van Maserati en Ferrari. Akkoord, veel onderdelen worden gedeeld maar dat doen alle merken. Ik denk dat de Giulia wel voldoende onderscheidend is van Fiat om een echte Alfa te zijn. De auto mag gezien worden maar ik maak me geen illusies: de onaardse schoonheid en elegantie van de Giulia uit de jaren '60 en '70 of van de Montreal komen nooit meer terug. Dit gezegd zijnde (en om on topic te blijven), ik kijk uit naar de Giulia 1.8 turbo. Het zal mijn volgende wel niet worden maar wel die erna.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 27 juni 2015 om 12:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Door de "pluk-actie" van deze N-VA regering denk ik dat we de volgende autokeuze wat bescheidener moeten zijn.
Een tweedehands: ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Gouverneur
|
![]() Meneer is,even Europarlementariër?Een vervuilende Ferrari dino kopen op kosten van?
Laatst gewijzigd door fabianen : 27 juni 2015 om 14:47. |
![]() |
![]() |