![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Spitting Image : 27 juni 2015 om 10:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De MR heeft evenveel ministers als de 3 andere partijen in de regering. Dus mss je titel aanpassen ? Of heb je het nu nog niet begrepen ![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze is ook verantwoordelijk voor het beleid. Ze hebben naar eigen zeggen alles in het werk gesteld om tijdens de onderhandelingen hun wil en lijn door te drukken. Dus ja, een RECHTS N-VA REGERING. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet de factuur van deze regering, die bitter is. Het is het aflossen van de diepzee-diepe staatsschuld, die bitter is. Som daarbij nog eens de onnodige zaken ivm de ondoorzichtige financiestromen van onze non-staat bij .... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, dat is dan een héél goed! Linkse regeringen zijn dievenregeringen en hun beleid is erop gericht zoveel mogelijk anderen te doen betalen voor de "leuke dingen voor de mensen" die zij hun kiespubliek graag cadeau doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het geheel is gelukkig genoeg in overeenstemming met de wil van de kiezer. (en hoeveel kiezers hebben voor iets bub-achtig gestemd ?) Dat maakt de huidige regering een centrum-rechtse regering. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die bedoelt hij inderdaad. Michel, de man die onlangs toegaf dat hij zich vergist had in de nva.
(toegeving die eigenlijk wel straf was: hij kende de andere Vlaamse oude machtspartijen bij wijze van spreken al sedert hij zijn eerste papfleske kreeg. Dus moest hij niet veel bijstuderen sedert de opkomst van vb. de nva ....) .
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie moet er betalen voor de vennootschapsbelasting van Eandis en Infrax ? WIE met er betalen voor de vervroegde pensionering van politie en politiekers ? Veel vragen, maar spijtig genoeg NOOIT een duidelijk antwoord. Dat DUIDELIJKE antwoord voelt de gemiddelde Vlaming en Belg in zijn portemonnee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Edoch, met de NVA in de regering heb ik wel een verandering gemerkt: een negatieve in mijn portemonee. Ik hou minder over op het einde van de maand. NVA, kracht van de verandering?? Nie swaanse. Al diegenen die op de NVA stemden, hebben zich goed laten bedotten ja! En de Vlaamse regering dan? Die doet het nog minder goed: een gat in de begroting van hier tot in Tokio en de Vlaamse regeringspartijen liggen om de haverklap al ruziënd rollend over de straat!! Laatst gewijzigd door Het Oosten : 27 juni 2015 om 14:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan maar jammeren en lullen dat er geen geld is, om MENSELIJK leed, zoals de bootvluchtelingen op te lossen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kijk uit naar de volgende peiling. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() 5 weesgegroetjes voor uw zonden.
Het is allemaal de schuld van de Flair. Laatst gewijzigd door Ratatosk : 27 juni 2015 om 14:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kreeg de NVA voor die "VERANDERING" geen extra steun van het grondwettelijk hof dat de vroegtijdige pensionering bij de politie afschafte ! Want als je als politieke partij zegt en schrijft: IEDEREEN dan denk ik toch dat dit HEEL duidelijk is, of vergis ik mij ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |