![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder is enkel en alleen zoenen tussen twee mannen, al genoeg voor afkeer bij relatief veel heteroseksuelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
|
![]() Misschien. Dat neemt niet weg dat het bij veel mensen een zekere walging oproept en homoseksuelen er veel nadrukkelijker mee geassocieerd worden dan heteroseksuelen. Anale seks bij homoseksuelen wordt door heteroseksuelen doorgaans zwaar overschat, terwijl ze de incidentie van deze praktijk bij hun soortgenoten plegen te onderschatten. Dat kan in onderzoek zoals dit tot vertekeningen leiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() Overigens wil ik toch ook wel opmerken dat deze vooruitgang niet te danken is aan dwaze gay prides, maar aan die talloze homoseksuele mannen en vrouwen die in het dagelijks leven moedig open zijn over zichzelf, zonder te bruuskeren en mét consideratie van vaak nog sterk levende gevoeligheden.
Nooit de efficiëntie van de subtiliteit onderschatten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met andere woorden: een non-argument.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toon dat eens op wetenschappelijk onderbouwde wijze aan?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem van de homogemeenschap is dat onbeschermde anale contacten primeren op de gezondheid van de kudde.
Die ziekelijke focus brengt allerhande extremiteiten met zich mee zoals serosorteren, elkaar injecteren met besmet bloed, maar ook cumswapping. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Proficiat! Nu moet er tenminste geen energie meer gestoken worden in het verkrijgen van wat eigenlijk evident is.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 27 juni 2015 om 19:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alweer komen ze in't nieuws
![]() Waarom wij niet ![]() Nu serieus: 't Zal me worst wezen of ze willen trouwen of niet , da's hun probleem , daar hebben de anti's niks in de pap brokken !!!! Tenzij ze jaloers zijn ![]() Let there be gay , that's ok !! Let them be gay , that's ok !! En laat ze verder met rust , wat hebben ze andere misdaan ?? Zondebokken zoeken is geweldig , niet ?? En daar dan nog wat geloofspietpraat bij foefelen , en huplakee , en kees is klaar , de verklaring !!!! Nogmaals , willen ze burgerlijk huwen , ze doen maar !! Willen ze kerkelijk huwen , dan best starten ze eigen geloof !! Tja , want een geloof heeft nu eenmaal regels , en die hoor je te volgen , of je komt in de hel !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat mij betreft niet. Voor mijn part mag iedereen die dat wenst een dergelijk contract aangaan.
![]() |
![]() |