![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn stelling is wel , holebi is niets anders dan ( aangeboren ) seksuele diversiteit, waar vanuit morele en culturele invloeden vroeger geen erkenning voor was, nu wel. Maar ander seksueel gedrag, waaronder pedofilie, valt niet onder die seksuele diversiteit, omdat het niet gaat over seks met wederzijdse toestemming, waarbij gelijkwaardigheid centraal staat, de nood aan macht en controle die centraal staat bij pedofilie en verkrachting, wijst op een verstoorde seksuele ontwikkeling, omdat de norm is dat je die elementen ( macht over de ander en coltrole over de situatie)niet nodig hebt om tot een seksuele relatie te komen.U noemt dat " cultureel" en ergens heeft u daar een punt, sommige moslims kunnen trouwen met kinderen van negen, en erkennen dus die ongelijkheid cultureel niet.Maar in west Europa is consensus om dat wel te doen, zie maar even naar onze wetgeving. Die opvatting over het onderscheid tussen holebi- pedofilie is ook gangbaar onder seksuologen, psychiaters, psychologen, dat de helft van het forum daar niet in mee is, lijkt me mijn probleem niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Minister-President
|
![]() Mensen die homosexualiteit en pedofilie in één adem vernoemen en pedofilie als wapen in hun strijd tegen homosexualiteit gebruiken.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We mogen toch nog praten? Of gelden er nu in het bijzijn van homoseksuelen andere regels? Zwijgplicht of zo?
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Minister-President
|
![]() Wat? Praat er maar op los maar bedenk goed dat indien je geen verschil ziet tussen sex met en zonder toestemming dat je gevaarlijk terrein betreedt. In dat geval moet je echt eens aan introspectie doen.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zij vinden homosexualiteit maar een ziekelijke bedoening maar als je hun retoriek hoort, vraag je je (terecht) af wie er een bedenkelijke mentaliteit op na houdt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou je homoseksualiteit geen ziekelijke bedoening mogen vinden? mensen staan zo direct op hun achterste poten als het over homoseksuelen gaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
Minister-President
|
![]() Is hier iemand die jullie het zwijgen oplegt?
De enigen die ik hier zie, zijn mensen die homosexualiteit en pedofilie op één lijn zetten en zij die hierin een gigantisch verschil zien.
![]() |
![]() |
![]() |
#352 |
Minister-President
|
![]() Dat mag jij zeker en ik spreek je erop aan.
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zelf ben ik van het idee dat je mensen die geen criminele feiten plegen, moet laten leven. We kunnen elkaar niet allemaal appreciëren owv wie we zijn. Maar, nogmaals, homosexualiteit en pedofilie op één lijn zetten, is walgelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
Minister-President
|
![]() Toch wel hoor. Jan VDB is de grootste bezieler van die trend.
Het zou nutteloos zijn te ontkennen dat er niet gigantisch veel mensen zijn die homosexuele mannen dikwijls als pedofielen zien, zonder enige achtergrondinformatie, gewoon een spontane gedachte.
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk, in het begrip pedofilie is dat duidelijk, in het homoseksuele begrip 'knapenliefde' lijkt me dat minder duidelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb nog nooit iemand leuk gevonden omdat die persoon hetero was. Voor mij telt de persoonlijkheid, niet het geslacht waarmee ze in bed liggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ga ervan uit dat de wet rekening gehouden heeft met het aspect van onderlinge toestemming.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou je pedofilie en homofilie niet op een lijn kunnen zetten? bij homoseksualiteit en pedoseksualiteit gaat de vergelijking wel mank, want het een kan vrijwillig zijn en het ander is per definitie onvrijwillig (verkrachting/ want wilsonbekwaamheid enz). |
|
![]() |
![]() |