![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#681 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door alice : 2 juli 2015 om 10:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#682 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#683 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#684 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat beweert dan dat ik het niet begrepen heb, bovendien vind ik dat gedoe met linken vervelend, leg het zelf uit en vat samen met de link als ondersteuning maar sta niet als een schoolmeester te eisen dat het moet gelezen worden, omdat jij er een zooitje van maakt wat inhoud betreft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#685 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#686 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#687 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er spelen allerlei epigenetische factoren mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#688 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#689 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie u dat wel beweren maar u levert geen echt overtuigend argument daarvoor, niet wanneer u het heeft over zorgzaamheid en kans op overleven van kroost vergroten , niet wanneer u het heeft over overspel van vrouwen, eigenlijk nergens... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#690 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zelfs dat is geen steekhoudend argument voor uw stelling, mensen hebben geen vrije wil en zijn geprogrammeerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#691 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je wordt niet als verkrachter, monogame man of vrouw geboren. Wel heeft iedereen bepaalde eigenschappen, die sneller al of niet wenselijk gedrag in de hand werken. Maar dat is wel vrije keuze. Mijn prof gaf een goed voorbeeld, wie als eigenschap koelbloedigheid heeft kan een seriemoordenaar worden of straaljagerpiloot, dat is afhankelijk van omgevingsfactoren en keuze's die gemaakt worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#692 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#693 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#694 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Trouwens, waarom zou iemand die zichzelf als gehandicapt ziet daarover beschaamd moeten zijn? Ik schaam mij allerminst, anders zou ik er niet zo openlijk voor uitkomen. Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#695 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom heb jij er met alle geweld nood aan om te beweren dat ik het niet begrijp, of geen Engels kan lezen? Denk dat uit mijn commentaar duidelijk blijkt dat je uit je nek kletst, reageer dus inhoudelijk of niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#696 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#697 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet ik dat bewonderen? Nee, ik mag gerust zeggen dat ik het nogal benauwend vindt, en ik veel meer bewondering en respect heb voor wie zichzelf niet zo'n kruis om de nek gooit, enkel en alleen omwille van de seksuele geaardheid. Vandaar de vergelijking kippenhok ( benauwend ) en adelaars ( vrijheid zonder loodzwaar zelfgekozen kruis) Wil ik je daarmee beledigen? Nee, maar gezond zijn je opvattingen denk ik niet. De kans dat je in een grote stad ook meer ( seksuele ) diversiteit vindt op ieder vlak dan in een boerendorp, lijkt me evident, u niet? Zo |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#698 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaar dat je er niet toe komt ook maar iets van mijn conclusie, ook wat dat artikel betreft onderbouwd te weerleggen, betwetertje toch.. schattig hoor, maar dat artikel stelt bijvoorbeeld niet dat homoseksualiteit " een beetje genetisch bepaald is" wat jij er uit haalt maar wel dat o.a prenatale hormonen invloed hebben op vroege foetusvorming, en meer neurobiologisch onderzoek zich opdringt om de hypothese van genetische aangeborenheid volledig te bevestigen. Blijkbaar had jij zelf dat artikel niet zo goed begrepen. Maar je blijft schattig hoor!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#699 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#700 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik al zei: seksualiteit fenotypische uiting, kun je niet indelen in simpele,gescheiden hokjes. Je kunt onmogelijk op basis van bepaalde genetische eigenschappen bepalen welke seksualiteit iemand heeft. |
|
![]() |
![]() |