![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Banneling
|
Als jij nu wil komen stellen dat zelfmoordwetten normaal zijn en toegejuichd worden door mensen die er geen enkel benul van hebben dat ze die wetten door de strot geduwd krijgen, dan inderdaad heb je gelijk en dan ben ik de ene of andere basisregel vergeten
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#103 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nu, ik heb zijn gave niet om drie bladzijden met gebakken lucht te vullen, dus zal ik het antwoord kort houden: "wij zijn de goeden omdat wij democraten zijn, en zij zijn de slechten omdat zij niet-democraten zijn, en alles waar wij niet mee akkoord gaan, is ondemocratisch, trouwens, wij zijn de goeden omdat wij democraten zijn, en dus hebben wij gelijk.".
|
|
|
|
#105 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Pandareus : 3 juli 2015 om 07:29. |
|
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Tot daar de Belgische democratie. Erger nog, die minderheid speelt democratisch haar chantage totdat de meerderheid door de knieën gaat (en de meerderheid van de bevolking met hen, want het zullen zij zijn die het gelag moeten betalen) want die 15% minderheid heeft niets te verliezen en leeft al sinds jaar en dag op de kap van die meerderheid en zelfs een status quo laat hen lustig verder graaien? En eens die meerderheid dan toch door economische druk uiteindelijk 'democratisch' door de knieën gaat noemt u de chantageoplossingen door die 15% naar voren gebracht, (bovendien gesteund tot twee maal toe door een alles behalve anti-politieke, maar wel heel actieve houding van het zogenaamd boven het gewoel staande en politiek neutrale passieve staatshoofd, die voor mij zo zijn hele koninklijke legitimiteit verloren heeft, ook al gebaard geen hond ernaar) en 'democratisch' gestemd de normaliteit zelve... Sorry hoor, maar ik noem zulk een constatatie waarbij elke bewijsvoering totaal overbodig is, want het gaat om zuiver opgetekende feiten; ik noem zulk een constatatie alles behalve gebakken lucht en in tegendeel ik noem al diegene die deze feiten willen ondergraven door met dwaze, niets ter zake doende argumentaties af te komen, ik noem zulke personen de verdere ondergravers van wat nog enig Belgisch fatsoen zou kunnen genoemd worden en met dat enig Belgisch fatsoen ondergraven ze bovendien, zie Griekenland, de welstand en het welzijn van heel de Belgische bevolking, want zelfs de kiezers die nu op die 15% stemmen zullen de ene of de andere dag mee de dieperik in gezogen worden..., als velen ervan al niet veel eerder door de sirenenzang van die 15% hun persoonlijke waardigheid al lang ingeruild hebben voor zuivere kitch, want er is persoonlijk geen enkele waardigheid te behalen door in een hangmatsysteem ondergedompeld te zitten... |
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Leg vooral de verantwoordelijkheid daar waar ze is en verschuil je niet achter een zogezegd democratisch scherm, dat enkel als een facade moet dienen om de gedupeerden te doen geloven dat ze zelf gekozen zouden hebben voor dat klotensysteem... |
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Liefst met verschillende voorbeelden (ik herhaal uw woorden: om het even welke verandering), en geen hysterisch gezwijn over die stoute Franstaligen. En ja, er zijn voorbeelden, maar helaas voor jou (en Rondas) bestaan die eveneens in zelfs de meest democratische landen. Ik hoop dus voor jou dat je écht goede voorbeelden gaat vinden.
|
|
|
|
#109 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#110 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En nu argumenten contra. Of lukt het niet? |
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
anders is het gewoon een andere drogreden: verschuiven van de bewijslast
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 3 juli 2015 om 16:32. |
|
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#113 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Is dat een beetje voor jouw tijd vooruit,zeg het maar,feit is dat hij en zijn partij autonoom beslisten of een federale regering mocht blijven voortbestaan...En indien wel ,moesten daar de nodige financiële garanties tegenover staan.. Begrijpt u eigenlijk de toenmalige situatie wel ten volle,of hebt u het maar over "horen zeggen"..... |
|
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat moet nog kunnen. Schrijven en vooral geargumenteerd schrijven lijkt me voor jullie een opgave. Probeer maar te weerleggen wat Rondas schrijft. Ik merk alvast dat daar niets van in huis komt of is gekomen. |
|
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het feit alleen al dat ze dat zo stom voor de camera komt vertellen geeft het verstandsniveau en misschien nog meer het moreel, sociaal en democratisch niveau van die dame weer, maar de realiteit liet wel zien dat wat ze vertelde de gebetonneerde Belgische waarheid is en dat Vlaanderen gewoonweg gevangen zit in een alles opslorpend Belgische profitarisme... De zesde staatsmisvorming is bovendien de kroon op het werk van de door en door frantalige chantage om verder aan de Vlaamse centen te kunnen zitten en Vlaanderen regelrecht dood te knijpen. Dat het franstalige chantage is wil niet zeggen dat het voor de franstalige bevolking gedaan wordt want de Walen betalen al lang een heel hoge prijs voor eenzelfde soort Belgische chantage... |
|
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Of nog een ander, vragen naar geschreven teksten, alsof de mensen zelf niet kunnen nadenken en kunnen ontleden en afleiden wat hun door de strot geduwd wordt en alsof ze eerst een geschreven tekst nodig hebben van de ene of andere rover of beëdigde schriftschrijver van hem die zijn roverij op papier wil komen uiteenzetten... |
|
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nog niet opgemerkt dat elke voorzitter van een meerderheidspartij een regering kan doen laten vallen, gewoon door de stekker eruit te trekken? Zij het de federale regering of de regering van een deelstaat... Maar bon, ik leer bij. Proportionele kiesstelsels zijn blijkbaar antidemocratisch geworden.
|
|
|
|
#119 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Svennies heeft het tenminste geprobeerd.
|
|
|
|
#120 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar je bent welkom om het op uw beurt te proberen.
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 6 juli 2015 om 06:38. |
|
|
|
|