![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raar eh?
(Veel te) goei weer. Pils, Westmalle, Tripel Karmeliet en Duvel in de ijskast. Niks bijzonders te doen. Genoeg lekkers voor de sigaret in huis. Alles rustig. En toch slecht gezind... Begint dus ni te zagen eh!
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ikke ook, trek het u niet aan
![]()
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mood swings door de penopauze?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenzij misschien dat Westmalleke. Is het tripel? Want anders is het écht armoe troef. Begin eerst met een toeter te draaien en trek er eens goed aan. Dan zien we verder of uw bui over zou kunnen gaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() toedoe toedoetoedoe toedoe toedoe
Some things in life are bad They can really make you mad Other things just make you swear and curse When you're chewing on life's gristle Don't grumble, give a whistle And this'll help things turn out for the best... And... ...always look on the bright side of life... (Whistle) Always look on the light side of life... (Whistle) If life seems jolly rotten There's something you've forgotten And that's to laugh and smile and dance and sing When you're feeling in the dumps Don't be silly chumps Just purse your lips and whistle - that's the thing. And...always look on the bright side of life... (Whistle) Come on. Always look on the right side of life... (Whistle) For life is quite absurd And death's the final word You must always face the curtain with a bow Forget about your sin - give the audience a grin Enjoy it - it's your last chance anyhow. So always look on the bright side of death... (Whistle) a-Just before you draw your terminal breath... (Whistle) Life's a piece of shit, when you look at it Life's a laugh and death's a joke, it's true You'll see its all a show, keep 'em laughin as you go Just remember that the last laugh is on you And... Always look on the bright side of life... (Whistle) Always look on the right side of life... C'mon Brian, cheer up Always look on the bright side of life... Always look on the bright side of life... Worse things happen at sea you know. I mean - what have you got to lose? You know, you come from nothing - you're going back to nothing. What have you lost? Nothing. Always look on the right side (I mean) of life... what have you got to lose? You know, you come from nothing - you're going back to nothing. What have you lost? Always (Nothing.) look on the right side of life... Nothing will come from nothing ya know what they say? Cheer up ya old bugga c'mon give us a grin! There ya go, see! Always look on the right side of life... (Cheer up ya old bugga c'mon give us a grin! At same time) There ya go, see!
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Kan altijd erger, 't zou kunnen regenen...
![]()
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben ook slecht gezind.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrouwen rond een tafel = cirkelzaag
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw moeder!!!
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens; Westmalle tripel is volgens mij nog steeds een van de beste bieren ter wereld. En wat er mis is met nen Duvel begrijp ik ook niet goed. Van welke bieren in zou u dan wel vrolijk worden? Tips zijn altijd welkom. Citaat:
![]() |
![]() |
#16 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik kan er de vinger niet opleggen, maar ik vermoed dat het zijn nogal geprononceerde alcohol-aroma is dat minder gemaskeerd wordt dan in andere bieren, hoewel die soms sterker zijn (zoals o.a. Westmalle trippel) Citaat:
Citaat:
Het wekt niks op, maar het versterkt wat er al aanwezig is.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een kenner!
![]() Citaat:
Citaat:
Hopus heb ik vorige week voor het eerst op een terrasje gedronken maar dat beviel me niet zo goed. Het bezinksel werd apart geserveerd maar dat vond ik niet echt lekker. Bij de tweede heb ik het bezinksel dan maar bij in mijn glas gegoten maar dat viel al evenzeer niet echt mee. Ik geef het bij gelegenheid nog wel eens een kans maar het lijkt op het eerste zicht niet echt mijn ding (al weer ik nog niet juist waarom).
![]() |
![]() |
#18 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
Als je het nog eens probeert maak dan dat hij goed koel is. Bespaar jezelf de cinema met het bezinksel in het aparte glaaske, en giet alles meteen in het glas. Neem een grote zwelg en ervaar de weelderige, haast brutale bitterheid van de hop, die de alcohol (hoger dan bij Duvel!!) op magistrale wijze lijkt te reduceren tot de sterkte van een pilsje. Hopus heeft nog de ballen die de moderne pils ontbeert (onder invloed van het plooien naar de Amerikaanse hang naar zoet door Inbev?) Ik ga er nu direct een gaan drinken. Uw fout!!! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan wil een mens eens goed doen, ondankbare vlegel.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |