![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Quote dan uit het artikel bij mijn quote dat we weten waar u mee struikelt. Bla bla en nu boem boem
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spijtig dat ik geen rontgenfoto's kan maken van mijn lasnaden, dan kon ik terug weten dat de lassen nog steeds perfect waren, zoals in mijn professionele lasdagen.
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ik al schreef, als U promotie wil maken voor greenpisserige waanzin, doe het zelf.
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U minimaliseert en ik stel daar dan artikels tegenover. Toen vielen we terug op wetenschap en politiek. Ik zei dat politiek de wetenschap enkel in haar voordeel gebruikt. In die link zie je wat de wetenschap zegt en wat de politiek doet. Ik geef dat als voorbeelden. Als u dat Cherry picking wil noemen mij goed. Kan ik nu bronnen van jou over die dode zone aan Mexico? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Mississipi water 41% van de VS af, waaronder de meeste grootschalige landbouwgebieden. Hier de google link.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 9 juli 2015 om 08:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die idioten hebben om "hun eer te redden" 4 kernreactoren in meltdown laten gaan. Met een beetje opzoekwerk met de zoekfunctie van dit forum alleen al kan je terugvinden dat Patrick VE en ik de conclusie trokken dat wanneer de nieuwsberichten aangaven dat zeewater als koeling gebruikt werd, dat de reactoren om zeep waren en dat het een nucleaire ramp werd die de moeite was.
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Vier reactoren in meltdown aan zee. Ergo grondwater dat besmet is vloeit zo de zee in.
4j aan een stuk 600 ton per dag. Bovenop de ramp van Mexico en jetwave verandering. Weet u maar half waar we voor staan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Lo
Citaat:
Ik ontken de verzuring van de oceaan niet, maar het zuurstoftekort is vooral aan de mens zijn toedoen te wijten. En die boerderijen zijn daar ook een nefast op, maar hoef je niet aan Mexico te linken. Daar is een hele olieput leeggespoten en heeft men corexit gesproeid. Ganse koralen dood, no more oxygen. Punt. Laatst gewijzigd door Peche : 9 juli 2015 om 08:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik besef wel, dat de kinderen van mijn broer en zus een rotte toekomst tegemoet gaan, maar ik zit dan eerder in met de menselijke factor, dan met de technologische. Geef technologie de kans, en de problemen veroorzaakt door mensen worden gewoon opgeruimt, net zoals de waterzuivering van Brussel Noord van de Zenne terug een leefbaar riviertje maakt. Helaas zijn 2 belangrijke menselijke "stromingen" net de antithesis van deze premisse. Greenpissen en religie. Maar waar het verschil eigenlijk zit, weet ik niet goed, beiden vergen een zware investering van "geloven" en niet van meten is weten.
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Ik praat je geen vals gevoel aan. Maar uw comfort zone is onterecht en gekende materie napraten die vanuit een lobby komt dat alles minimaliseert heeft de diversiteit nooit goed gedaan. Extinction event is now, industrie is te wijten. Punt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet goed, maar niet zo'n ramp als U er van maakt. En wat is het verschil? Een paar 1000 ton corexit over puur natuur aardolie of decennialang afvloeiende meststoffen via een rivier met een gemiddeld debiet van 16792 ton per seconde. Trouwens, koraal op een paar 1000 meter diepte? Geniaal.
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar zo synchroon loopt het niet he. En bekijk onze centrales eens. De signalen zijn duidelijk me dunkt en Groen! is de enige partij die ik daar consequent op weet in te hakken. De groepen aanvallen is laag, blijf op de materie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar weet U wat, als het te erg wordt hier op moeder aarde, kan ik 2 oplossingen geven. De goedkope. De technologische
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() Het kan synchroner en duurzamer maddox.
We moeten niet af van de industrie. Enkel af van overproductie, vervuiling en overstappen naar iets ecologischer en duurzamer. You know it, don't be stubborn now. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() I don't care. Wat begrijpt U daar nu niet van?
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Dat u liever in zulk gedrag vervalt dan een problem Te erkennen en er een uitdaging van te maken er wat aan te doen.
Gelukkig is uw generatie een uitstervend ras... Maar ach dat zijn ze allemaal nu. What do You care he.. Hopelijk heeft u geen kids. Want zo egoïstisch kan 1 toch niet zijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
denk jij nu echt dat dit er allemaal komt door te geloven dat er minder moet geproduceerd worden ? Er moet gewoon meer energie gaan in de autarktische producties en de fiskaliteit moet gecorrigeerd worden zodat mensen minder foute beslissingen nemen Een warmtepomp verbruikt 3x minder dan een condensatieketel en toch beslist iedereen om met zijn handjes vast te hangen aan Poutin, en betalen amerikane 2x minder voor hun energie dan europeanen. De fout zit in de lasten op electricteit en te lage lasten op aardgas. Een vliegreis met het gezin verbruikt 5x meer energie dan de autorit, en toch vliegen we liever met Rayanair naar Rome voor 30euro, terwijl de autoreis in theorie de goedkoopste keuze is. Wij worden door het belastingvrij vliegen naar de verkeerde keuze geduwd, en de overheid mist dan inkomsten... Een auto wordt perte totale verklaard en hersteld in Polen. Onze verzekering wordt duurder, we betalen nieuwe inschrijvingstaksen, nieuwe btw op die nieuwe auto. Terwijl de oude auto voor een habbekrats kan hersteld worden, maar de arbeid om te herstellen 70% belast wordt. Onze hersteleconomie is wegbelast, we hebben beslist om een wegwerpeconomie te stimuleren.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 9 juli 2015 om 09:18. |
|
![]() |
![]() |