![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#5341 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bijgevoegd: "Icarus vlucht" (2013), olie op doek. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 13 juli 2015 om 02:43. |
|
|
|
|
|
|
#5342 |
|
Minister-President
|
![]() |
|
|
|
|
|
#5343 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#5344 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Angèle van Berlijn is gewaarschuwd. Ze heeft gisteren dus ook de Gordiaanse knoop NIET doorgehakt. |
|
|
|
|
|
|
#5345 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#5346 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
in elk land komen de nationalistische/regionalistische sterk opzetten, of zijn zelf aan de macht. En wat zien we nu? we gaan naar een Europa die in de feiten door 1 regering wordt geregeerd: de Duitse. maw, we gaan in feite naar een unitair Europa, geleid door Merkel. Hoe dat afloopt, zien we in België....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
|
#5347 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#5348 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ik vrees dat zelf de Schotten op deze manier uit de EU zullen willen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
#5349 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Het grootste struikelblok schijnt te zijn dat de EU een onderpand eist voor nieuwe leningen aan Griekenland, die tot 83 miljard euro zouden kunnen oplopen. De EU eist een claim op staatsbedrijven ter waarde van 50 miljard. Zelfs al zou Griekenland daarmee akkoord willen gaan, dan denk ik dat het weken zal duren voordat beide partijen overeenstemming bereiken over de waarde van de bedrijven die in het pakket worden gevoegd.
Citaat:
Laatst gewijzigd door Piero : 13 juli 2015 om 07:06. |
|
|
|
|
|
|
#5350 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De Duitsers willen 5O miljard activa in een trust fund om te verkopen als de Grieken hun verplichtingen niet nakomen. Lijkt me normaal toch. De tijd van blanco cheques is voorbij. |
|
|
|
|
|
|
#5351 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als dat is wat ze willen, mag de Euro en de EU gerust weg, ik ga niet hier tegen een onwerkbare staatsstructuur vechten dat geen rekening houdt met regionale verschillen om diktaten uit Berlijn te moeten ontvangen.
|
|
|
|
|
|
#5352 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als de Grieken hun verplichtingen nakomen worden de activa in het trust fund niet verkocht. Of hebben de Grieken misschien nu al de intentie om gewoon het geld te cachen en hun voeten te vagen aan de terugbetaling ? |
|
|
|
|
|
|
#5353 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#5354 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus: doen Duitsland! Zeker nadat zo'n 5 maanden geleden de Grieken hun pokergame wilden starten met een groot bakkes tegen Duitsland op te zetten. Zo'n slimme openingszet van Tzirtakis & Varouzloefakis, destijds al.
|
|
|
|
#5355 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Dat is natuurlijk één van die typische liberale leugens. De ECB is per definitie politiek. De ECB beheert namelijk een van de fundamenten van de Europese economie (en dus samenleving).
|
|
|
|
|
|
#5356 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
- ostentatief 6OO ontslagen poetsvrouwen weer in dienst nemen (tegen alle afspraken in). - de Duitsers wat belachelijk gaan maken voor een oorlogsmonument En dan nu nog denken dat de Duitsers hem een blanco cheque gaan geven van zo maar even 73 miljard euro Die man moet opgenomen worden. Laatst gewijzigd door Pericles : 13 juli 2015 om 07:40. |
|
|
|
|
|
|
#5357 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Straks gaat Berlijn zeggen dat pakweg de voordelen voor bedrijfswagens hier in België moeten afgeschaft worden. Wat gaat onze regering dan doen? Braafjes volgen?
|
|
|
|
|
|
#5358 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mijn gat. Ze trokken in grote getale het pensioen van hun bomma op welke al 2O jaar dood was. enz... Het is hier al ter sprake geweest, ik ga het niet meer herhalen. |
|
|
|
|
|
|
#5359 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
|
#5360 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() Dat is geen probleem, maar integendeel een mini stapje in de correcte richting.
|
|