![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Reden te meer om Vlaanderen ver weg van te houden... En nu kunnen de Eu-schandalen ineens aangepakt/afgeschaft worden want er zijn toch een hele hoop rare dingen bovengekomen.
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Griekenland heeft meer geluk dan België. Zij kunnen hun schulden afbetalen door gewoon in te voeren wat wij hier allang afdragen aan de staat! Niettegenstaande dit hebben wij hier toch een enorme schuldenlast.
Zou Europa gaan inzien dat de zuiderse mentaliteit lijnrecht staat tegenover de Noorderlijke?? Zouden ze , als ze België moeten beoordelen inzien dat die grens dwars door België loopt?? Dat de Walen eigenlijk reageren als de Grieken , nl bedelen voor geld, maar tegelijk hun geldschieters vierkant uitlachen? Zouden ze inzien dat waar de Vlamingen op het gaspedaal duwen om een versnelling harder te gaan, de Walen de auto in achteruit zetten?? Belgié is een illustratie van de tegenstellingen in Europa en vroeg of laat, ik denk eerder vroeg, zullen de Walen moeten hervormen of komt er een walexit. Het zal dat zijn of een totaal failliet van Wallonië EN Vlaanderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is al bijna 2OO jaar zo en ik zie dat niet onmiddellijk veranderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zo zal de EU ook nog jaren bestaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar nogmaals, kan u eens aanduiden welke maatregelen zo hard zijn? Ik zie eigenlijk vooral zaken die als normaal beschouwd worden in heel wat andere landen van de EU. Dat kan nu wel zijn dat de Grieken niet zoals de andere landen van de EU willen zijn, maar dat hadden ze dan wel eens kunnen bedenken toen ze persé die Euro wilden invoeren en daarom maar eens wat schriftvervalsing op grote schaal pleegden.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 13 juli 2015 om 15:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die smerige Duitsers toch , die arme Grieken zo op schulden jagen. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 13 juli 2015 om 16:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens alle Euro politici en dus ook de partijen, wisten vooraf van de Griekse te grote schuldenberg. Kan je die ook ter verantwoording roepen? Laatst gewijzigd door subocaj : 13 juli 2015 om 16:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
valt dat van de Grieken dus nog redelijk mee ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#33 |
|
![]() De schuld van deze affaire ligt in combo bij de toenmalige soldeerders van de EU, het gore Goldman Sachs concern en de toenmalige Griekse overheid.
De Griekse bevolking staat volledig buiten deze zaak: de EU is hen opgedrongen zoals bij de meeste lidstaten het geval is. Eind van de week reis ik naar Griekenland voor een vakantie. Ik ben benieuwd wat ik daar zoal aantref. Je parle plus Hollandais, ni Allemand. Les deux pas vraiement populaire.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 13 juli 2015 om 17:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() als ik 8 uur werk werk ik me 8 uur uit de naad. Ik geef ruiterlijk toe dat ik het niet uit de eerste hand heb, maar ik kan me voorstellen dat er in griekenland nogal wat productiviteitswinst te behalen is. 8 uur of zelfs 12 uur per dag tegen betaling op je reet zitten is niet productief he.
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Ik heb met tafelen in februari dit jaar een contract van 35 miljoen € binnen gehaald. Dat is pas efficiënt. En nee, broodjes met hollandse kaas en karnemelk stonden niet op het menu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Het is onbegrijpelijk dat ze die criminelen niet voor de rechter slepen Blijkbaar worden de criminelen in de financiële wereld altijd beschermd door de politiek. Met Fortis is dat ook zo gegaan. Laatst gewijzigd door cato : 13 juli 2015 om 20:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |