![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hamas trekt er zich blijkbaar geen bal van aan, en doet rustig voort. Terwijl ZIJ het obstakel zijn, ZIJ de reden van de blokkade.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze gebruiken het magische woord juden tegen elke bleke Kaukasiaan uit het oude Europa om hem met een extra onterecht schaamtegevoel uit het midden van vorige eeuw op te zadelen. En diezelfde ruggegraatloze Europese K.K.Zijaan loopt er anno 2015 nog steeds gezwind in. Nuff Said.
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze passen het elfde gebod toe : "When walking in open territory, bother no one. If someone bothers you, ask him to stop. If he does not stop, destroy him. "
![]()
Laatst gewijzigd door Pandareus : 14 juli 2015 om 09:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ooit, zal de ondergang van Israël door religieuze idioten zijn, zij 't mohamedaanse, zij 't joodse. Of zelfs beiden.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Europees Commissaris
|
![]() Bs'd
Israël wordt religieuzer: Cijfers Ledental in de Knesset met 120 zetels is van 7 zetels in 1952 gestegen naar 27 in 2010. Bevolkingssamenstelling 1974 tov. 2010: Seculair van 41% naar 20% Religieus traditioneel van 38 naar 47% Orthodox en Ultradox van 21 naar 33%. Vaak gaat het gezag van de Rabbi boven de autoriteit van de staat Israël. bron Zie ook: Hoe immigranten Israël steeds rechtser maken |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder is inteelt ook erg populair in zulke kringen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nee hoor. Hoe religieuzer, hoe rechtser. Atheïsten die zich niet voortplanten, dat zou de ondergang worden van Israël. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals jij worden ze niet veel meer gemaakt en ik zou durven stellen: gelukkig maar!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't schijnt dat ze hem later gaan opzetten
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel merkwaardig, dat er nog steeds meer joden buiten Israël wonen, dan erin.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 14 juli 2015 om 12:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat poepen (in de belgische betekenis van het woord) nu net het enige zijn waar die orthodoxen goed voor zijn. Kweken als de konijnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() of in een bokaal op sterk water ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laat me duidelijk zijn, ik wil heel graag dat God bestaat. Ik wil dolgraag naar de hemel gaan. Ik zou heel graag mijn grootouders terug zien. Ik zou John Lennon ook willen vragen of hij Strawberry Fields Forever wil zingen op zijn gitaar. Maar dat kan niet. Als ge dood zijt, is er niets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |