![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
Citaat:
20 over 12 om er iets aan te doen EU of niet ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De wet toepasen is natuurlijk nog wat anders. Laatst gewijzigd door daiwa : 16 juli 2015 om 23:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je weet toch dat we hier zogezegd teveel vergrijzing hebben, ik denk dat onze " leiders " de komst van duizenden dikwijls jonge nieuwkomers als een buitenkansje beschouwen. Bijkomend voordeel is dat ook zij kunnen laten uitschijnen alsof het hun schuld niet is. Dit is niet alsof de staat zou asielzoekers verwelkomen, of contracten afsluiten met arme landen om migranten te sturen. De "leiders " doen nu alsof ze geen schuld hebben, en de situatie ook vreselijk vinden. Maar in werkelijkheid komt dit goed uit voor hen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Burger
|
![]() Hongarije staat reeds veel verder dan België/West-Europa. Ik kan me inbeelden dat men ons daar uitlacht, en terecht...
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooralsnog, willen ze in de EU blijven, zullen ze zich vroeg of laat toch moeten plooien naar de eisen van die bandietenbende in Brussel. Maak je maar geen illusies.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |