Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 16 juli 2015, 18:28   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard Volgende stap in Hongaarse aanpak vluchtelingencrisis: illegaliteit wordt misdrijf

Bron

Detail tekst:

Citaat:
Hongarije wil van illegaal verblijf een misdrijf maken. De stafchef van premier Viktor Orban maakte dat vandaag bekend, aldus het staatspersbureau MTI. Illegaliteit is nu nog een overtreding.
Kan ik mij niet van de indruk ontmaken dat de Hongaren een pak slimmer zijn dan wij.

Citaat:
De Hongaarse politie heeft vandaag moeten ingrijpen bij gevechten in een overvol vluchtelingenkamp in de Hongaarse stad Debrecen. Met traangas werden de vluchtelingen uit elkaar gedreven. Een politieagent raakte gewond, aldus een woordvoerder van het Hongaarse ministerie van Binnenlandse Zaken.
Italië moet ook al overvol zitten op huidig ogenblik met de steeds maar weer 'aanspoelende' migranten ...

20 over 12 om er iets aan te doen EU of niet
Oud 16 juli 2015, 23:17   #2
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Bron

Detail tekst:

Kan ik mij niet van de indruk ontmaken dat de Hongaren een pak slimmer zijn dan wij.
Toen Dewael nog minister van binnenlandse zaken was zei hij al dat illegaal in het land verblijven een misdrijf is.
De wet toepasen is natuurlijk nog wat anders.

Laatst gewijzigd door daiwa : 16 juli 2015 om 23:20.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2015, 12:51   #3
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Bron

Detail tekst:

Italië moet ook al overvol zitten op huidig ogenblik met de steeds maar weer 'aanspoelende' migranten ...

20 over 12 om er iets aan te doen EU of niet
Ik denk niet dat het hen veel kan schelen daar in de Hoge Sferen...
Je weet toch dat we hier zogezegd teveel vergrijzing hebben, ik denk dat onze " leiders " de komst van duizenden dikwijls jonge nieuwkomers als een buitenkansje beschouwen.
Bijkomend voordeel is dat ook zij kunnen laten uitschijnen alsof het hun schuld niet is. Dit is niet alsof de staat zou asielzoekers verwelkomen, of contracten afsluiten met arme landen om migranten te sturen.
De "leiders " doen nu alsof ze geen schuld hebben, en de situatie ook vreselijk vinden. Maar in werkelijkheid komt dit goed uit voor hen.
griezel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2015, 19:56   #4
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door griezel Bekijk bericht
Ik denk niet dat het hen veel kan schelen daar in de Hoge Sferen...
Je weet toch dat we hier zogezegd teveel vergrijzing hebben, ik denk dat onze " leiders " de komst van duizenden dikwijls jonge nieuwkomers als een buitenkansje beschouwen.
Bijkomend voordeel is dat ook zij kunnen laten uitschijnen alsof het hun schuld niet is. Dit is niet alsof de staat zou asielzoekers verwelkomen, of contracten afsluiten met arme landen om migranten te sturen.
De "leiders " doen nu alsof ze geen schuld hebben, en de situatie ook vreselijk vinden. Maar in werkelijkheid komt dit goed uit voor hen.
Nagels met koppen die u daar slaagt!
Oud 27 juli 2015, 10:17   #5
De Europeaan
Burger

De Europeaan's schermafbeelding

Standaard

Hongarije staat reeds veel verder dan België/West-Europa. Ik kan me inbeelden dat men ons daar uitlacht, en terecht...
Oud 27 juli 2015, 11:50   #6
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Europeaan Bekijk bericht
Hongarije staat reeds veel verder dan België/West-Europa. Ik kan me inbeelden dat men ons daar uitlacht, en terecht...
Vooralsnog, willen ze in de EU blijven, zullen ze zich vroeg of laat toch moeten plooien naar de eisen van die bandietenbende in Brussel. Maak je maar geen illusies.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be