![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moest toch iets antwoorden? Als ik gezegd had dat ik als ambtenaar geen bedrijfswagen heb, had die blaaskaak mij vierkant uitgelachen en dat gun ik hem niet.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Minister-President
|
![]() Flamingantisme is nu eenmaal een ideologie van bedrog.
![]() |
#203 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. u verwijst nu natuurlijk naar het flamingantisme ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ze openlijk laten smeken om het bedrijfswagenpark in leven te laten. Onze auto zou gegarandeerd, al dan niet op inventieve wijze, toch door de werkgever gecompenseerd worden. Zelfs indien niet volledig, de smoel van de vakbonden zou dan in ieder geval onbetaalbaar geweest zijn.
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is wel 33% te betalen om types te werk te stellen die klagen over 100 euro. Elke cent voor dergelijk klootjesvolk is te veel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar meer dan over die 100 euro gaat het over de belofte dat de lage inkomens en de middenklasse, die zich al beurs belast weet, volgens deze regering niks zou voelen van de nieuwe maatregelen, door een netto loonsoverschot van 100 euro. Als je dan naderhand afkomt met de fabel dat wie tussen 2000 en 2400 euro bruto (!) verdient een middenmoter is, kom zeg!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik kan me heel goed inbeelden dat voor die mensen 100 euro heel veel uitmaakt. Die grens had minimum op 3000 euro moeten staan. Nu haalt zelfs een doorsnee ongeschoolde productie-arbeider die bovengrens makkelijk.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn er zelfs die de fantasie toer opgaan, en hun dromen voor werkelijkheid nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ Hansworst, waar is de partijkas?
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zwakjes, Hypo, zeer zwakjes. Ik merk toch wat wit rond de neus van meerdere niveanen. Een soort halfhartig verdedigen van het beleid. Een enkele kritiekloze partijsoldaat als uzelf staat uiteraard 100% pal. Brein uitgeschakeld, vol in de wind voor de Leider. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. het valt niet te ontkennen : vakbonden, consumentenorganisaties, beweging.net, armenorganisaties, den unizo et toeti kwantie stellen zich torenhoge vragen bij de recente begrotingscorrigerende maatregelen .. de werkgevers (dienen Al Bundy van een Torfs op kop) jeremieren in de kranten vandaag dat de cadeaux die zij krijgen niet noodzakelijk tot jobs-jobs-jobs zullen leiden en de regering zelf is er nog niet aan uit wie of wanneer die 100 euro netto krijgen zal .. de enige die de zwik nog durven verdedigen zijn Peeters, Beke en de gebruikelijke vlaems nazionale fanatici op dit forum .. dit is ueber-realisme .. ik voorspel : de zaak gaat knallen .. waar is berbère de wévère overigens ?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 25 juli 2015 om 16:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#217 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Ik heb ook geen 2400 bruto,en der zijn mensen die nog een pak minder verdienen hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |