![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn vrouw is een echte kattenmadam, ik moet die beesten verdragen, ze stinken en ze zitten met hun snuit overal tussen en ze gebruiken de zetels als krabpaal. Vorig jaar hebben ze nummer 4 platgereden , ik was er niet rouwig om. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Schepen
|
![]() ![]() Citaat:
Interception! Now our side's got the ball, sorry! Laatst gewijzigd door Castor Troy : 2 juni 2014 om 10:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Schepen
|
![]() FF moeten googlen,
dus jij geeft ze weldegelijk castors als maaltijd. En de bevergeil ook?
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Minister-President
|
![]() hahahaha, ja ja, ik fantaseerde afgelopen nacht dat ik het grote poesje waste van een hindoemeid die ik ken. Vroeger douchte ik samen met mijn lange Hollandse vriendin en ik waste haar grote, witte poesje. Is toch een fetisch van mij.
Maar ik kocht leuke doos stickers van poesjes, echte katten, v 1 euro per 80 in doosje bij de 1 euro winkel in delft hoven. Ik plak deze stickers op alle kaartjes en brieven die ik per post verstuur naar meiden. OOk mijn gedichten krijgen stickertjes als ik die geef aan meisjes, katten stickers en elfen/ mia meisjes prinsesjes stickers. Zo mooi he. Wieroe is zelf mijn slimme Hindoe Nazi kat uit delft kennisstad. Moet hem vandaag wat lekkere wormpillen geven na jaren, hij zal wel lekker vol zitten met 88 grote spoelwormen. Hoeveel wormen zitten er in de buik van een kat? dewa en Wieroe |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Minister-President
|
![]() enne Wieroe heeft een ondergronds kattenleger in delft, duizenden slapende cellen in warme mandjes die elk moment kunnen aanvallen om de grote Hindoe Nazi katten jihad te starten. Bel snel 112 als het kattenleger aanvalt zou ik zeggen en kruip onder de bank.
leuke koelie nazi kattengedicht van Wieroe: Miaauwallah: 'Mein Führer, Adolf Hitler stierf 69 jaar geleden' Offeraar Wieroe, de Hindoe Nazi kat Offercode S209 Offerdatum 30 april 2014 http://www.dewanand.com/s209.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Schepen
|
![]()
Interception! Now our side's got the ball, sorry! Laatst gewijzigd door Castor Troy : 2 juni 2014 om 15:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#172 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De truc is van die katten te laten denken dat ze baas zijn, dan stopt dat.
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Cecil, de bruut vermoorde leeuw.
![]()
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Walt Disney syndroom.
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() hierse poesjesdraad
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hét afschrikkingsmiddel tegen mansvolk!
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |