![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En als een muzel één z'n kop afhakt is de Islam vrede, maar als een Joodse zionist iets in brand steekt, ligt dat aan het zionisme. (zeg jij nu) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Jullie kunnen elkander toch nogal namen geven zenne, Krukas
![]()
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rabin moest dood, want hij was vrede aan het bewerkstelligen in Israël.
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De man had bij een eerdere manifestatie van holebi's al eens toegeslagen. Was opnieuw vrij en had de voorbije dagen pamfletten lopen uitdelen met opnieuw dreigende taal tav holebi's. Ferme rechtsstaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Je kan iemand toch niet oppakken omdat hij folders aan het uitdelen is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En welk geloofsgeloof ze aanhangen , interesseert me geen smeuige reet !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 2 augustus 2015 om 00:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geloven in een magisch opperwezen, dat alles weet, alles kan, alles ziet en hoort, en overal aanwezig is, daar moet je toch in zekere mate " idioot " voor zijn ? Ongeacht welk naam dat opperwezen draagt, door wie het aanbeden wordt, en welke leefregels het zogezegd oplegt aan de gelovigen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
gaat het niet goedschiks , dan desnoods kwaadschiks !!!! Zulke zijn volgens mij zelfs niet meer gelovig , wanneer men de term gelovig neemt naar wat ze zou moeten betekenen !! Fanatiek & religioot zijn ook 2 verschillende dingen , maar fanatieke religioten heb je ook !!!! Voor zulke geldt maar 1 ding , buigen of barsten !!!! http://www.urbandictionary.com/define.php?term=religiot http://www.urbandictionary.com/defin...erm=religidiot
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eén van de zes slachtoffers van de religiote steekpartij is overleden :
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/1.2405943 Twee mannen demonstreren tegen geweld en homofobie in Jeruzalem
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 2 augustus 2015 om 19:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet het niet , want ik ken de steker niet !!
Maar wel een feit is , een idioot die mensen neersteekt !!!! In dit geval , eentje uit een club die tegen openlijke homosexualiteit is !! Niet dan die jodendom perse door iemand z'n strot wil rammen , maar .... als die ze neersteekt vanuit zijn geloofsidiologie , dan is het wel enigszins een religidioot , lijkt mij !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 3 augustus 2015 om 00:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, omdat het dagelijkse leven zonder waanbeelden goed genoeg is.
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon: omdat het een feit is!