![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#25021 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Opmerking in de rand inzake deze discussie, niet enkel voor u: beleefd blijven maakt mensen gewilliger om argumenten te lezen.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 2 augustus 2015 om 06:38. |
|
|
|
|
|
|
#25022 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Deze post is weggelopen.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 2 augustus 2015 om 07:22. |
|
|
|
|
|
#25023 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb eigenlijk geen hulp nodig hoor. Voel me kiplekker en heb al tientallen 'eureka' momenten gehad die jij nooit in jouw leven zult meemaken. Stuur maar professionele hulp, die leg ik dan mijn theorieën uit. Die zal nog iets leren dan. Uw mening zegt meer over jou dan over mij. Laatst gewijzigd door Frank51 : 2 augustus 2015 om 08:05. |
|
|
|
|
|
|
#25024 |
|
Banneling
|
Ik kan je niet verder helpen sorry, misschien moet je eens professionele hulp zoeken. Als je een beetje verstand hebt, weet je dat ik een snelheid bedoelde tussen de vrijvalsnelheid en de lichtsnelheid.
|
|
|
|
|
|
#25025 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Zoek hulp, echt waar. |
|
|
|
|
|
|
#25026 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
U kan geen onderscheid maken tussen realiteit en verbeelding. |
|
|
|
|
|
|
#25027 |
|
Banneling
|
Mja, Frank51, als een krankzinnige trol als Pindar ( nu gerapporteerd voor verbanning uiteraard) je gelijk geeft is dat een klaar en duidelijk signaal dat je totaal de weg kwijt bent.
Ik vrees dat een -gedwongen- opname, een extensief programma met psychofarmaceutische producten en daarna een paar maand deprogrammering in een rustige omgeving zonder media of internet aangewezen zouden zijn. Je hebt nog een kans, ga naar een instelling als De Sleutel bvb. En laat je behandelen. Elk moment telt! |
|
|
|
|
|
#25028 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De Federal Reserve mocht dan 2300 miljard dollar bijpersen (sowieso zonder inflatierisico), dat duurt niet zo lang hoor.
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 2 augustus 2015 om 10:36. |
|
|
|
|
|
|
#25029 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#25030 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Hij IS trouwens nog even blijven staan... Laatst gewijzigd door Scorpio : 2 augustus 2015 om 11:52. |
|
|
|
|
|
|
#25031 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
Om het met Parcifal z'n woorden te zeggen. Wie is die kerel? Waar zijn de peer reviews? Ik stel deze vraag aan u. Uw antwoord op de vorige vraag is geen antwoord. De kern was vele sterker dan de buitenmuren. Als de buitenmuur vanonder is blijven staan, dan had de kern dat zeker moeten doen. Feit is dat u geen zinnige uitleg kan geven over waarom dit bepaald stuk is blijven staan. Laatst gewijzigd door Pokerman : 2 augustus 2015 om 12:02. |
|
|
|
|
|
|
#25032 |
|
Partijlid
|
|
|
|
|
|
|
#25033 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#25034 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
LOL! Lees die site nog eens. Maar dan traag. En op wat baseer jij je eigenlijk om die uitleg af te doen als onzin? Je eigen onbestaande wetenschappelijke kennis? |
|
|
|
|
|
|
#25035 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Pindar zit op het juiste pad, zijn ogen zijn opengegaan net zoals sommige andere truthers hier! Kunnen we van jou niet zeggen he. Je zal van de aardbol verdwijnen als een wezel met stront in de ogen. |
|
|
|
|
|
|
#25036 |
|
Banneling
|
[quote=geertvdb;7761562]Die mening is nochtans correct. Niemand neemt u serieus, uitgezonderd u zelf. En dan nog op een pompeuze manier.
U kan geen onderscheid maken tussen realiteit en verbeelding.[/QUOTE] Hahaha De realiteit is nog vreemder dan fictie mijn vriend! Zie je wel dat ik nog vriendjes heb? Vriendjes van de loge Laatst gewijzigd door Frank51 : 2 augustus 2015 om 14:24. |
|
|
|
|
|
#25037 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Vraagje: hoeveel mensen (vrienden, kennissen, familieleden, collega's...) heb je in het echte leven al lastig gevallen met je theorietjes? En hoeveel heb je er al van beschuldigd vrijmetselaar te zijn? |
|
|
|
|
|
|
#25038 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
dat is een optie.
|
|
|
|
#25039 |
|
Banneling
|
Dat is het model van NIST (= fictie):
![]() Dit is de realiteit: ![]() |
|
|
|
|
|
#25040 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Verder ga ik ook niet in op persoonlijke zaken van mensen die ik niet ken. Dat heeft ook niets meer met het onderwerp te maken. En, If we don't believe in freedom of expression for people we despise, we don't believe in it at all.
|
|