![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vermits geestelijken (pastoors, rabijnen en imams) door de overheid worden betaald, is er nooit sprake van een echte scheiding van kerk en staat.
![]() |
#103 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Persoonlijk gebruik ik de term "religioot" voor mensen die niet alleen te letterlijk geloven in sprookjesverhalen, maar die hun geloof ook nog eens aan anderen willen opdringen door hen rechten te ontzeggen (bv. abortus, evolutietheorie in scholen,...) Enfin, mensen zoals u dus...
![]() |
![]() |
#104 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Moord mag nooit een recht zijn. Kinderen onzin leren evenmin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, ge wilt religies afschaffen. Prima !!!
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() U kan toch niet ontkennen dat het buitengewoon vreemd is dat een volwassene in goede gezondheid gelooft in een soort Super Opperwezen dat boven in de hemel huist, alles en iedereen op zijn ééntje gefabrikeerd heeft, alles weet, alles kent, alles hoort, ons allemaal in het oog houdt, en die ons dan ook nog eens een hele hoop regeltjes opgelegd heeft over hoe we moeten denken, wat we moeten doen en laten, met wie of wat wij moeten/mogen neuken en in welke omstandigheden enz enz.
Serieus man ? Om dat allemaal te geloven moet je toch een paar vijzen missen ? Of zwaar aan de drugs zitten ? Doen jullie misschien LSD in die hosties of zo iets ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overigens blijf ik de gay pride een vreemd iets vinden.
Ik bedoel, in latex pakjes elkaar betasten om aan de buitenwereld te laten zien dat de homohaters ongelijk hebben met al hun vooroordelen..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen uitzondering toegelaten !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
btw: Wat met zelfmoordterroristen ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
btw: Moord mag ook nooit een plicht zijn !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 4 augustus 2015 om 01:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk dat ze nooit zo gek gaan doen , het zou iedereen nog kunnen berouwen !!
Maar een grondwetswijziging kan ook geloofsgeloof het zwijgen opleggen !!
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vele onder hen van hen zijn "blind" (gemaakt) !!!!
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en desnoods dodelijk vervolg , waarom ??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mij maakt het geen moer dat zij die willen uitvoeren !!!! Ze moeten het zelf weten , als zij die leuk vinden , nou en ?? Ik ga hen niet neersteken , zoiets is simpelweg crimineel & een zonde !!!! Trouwens , hoe zou u reageren , mochten andere geloofsoptochten hinderen of verstoren ??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De lul die haar neerstak is een immorele verderfelijke kutsmeerlap !!!! Dat meisje niet , zelfs al zou ze lesbisch zijn !!!! Citaat:
Citaat:
Maar dan moeten zij andere ook met rust laten !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 4 augustus 2015 om 02:20. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Minister-President
|
![]() Dat meisje liep mee om een vriend te steunen en voor de sfeer. Latex ed heb ik niet op de beelden te tel aviv gezien. Nietsche zuigt weer iets uit zijn duim.
Atheist/agnost zijnde kan ik me inbeelden dat mensen met zelfmoordneigingen zitten als ze fundis zoals homofoben,ultraorthodoxen en IS aanhangers bezig horen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mare, het spreekt wel boekdelen voor atheïsten nietwaar. Liever zelfmoord overwegen dan zelf geweldadig te worden in naam van een onzichtbare oppermachtige dictator
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 4 augustus 2015 om 06:54. |
|
![]() |
![]() |