![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#25101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij liegt dus, het is dat wat je zegt he. Wanneer ga je jouw spelleke eens stoppen. Voor wie werk jij eigenlijk? Ben je uit vrije wil op dit forum? Ben je er voor betaald, net als Parcifal? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25102 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
We halen er even JOUW video bij van een paar weken terug, bij de vorige doortocht van dit onnozele argument: https://www.youtube.com/watch?v=gZwSPbdxo6M Op 0:03 - 0:04 zien we aan de linkerkant van het beeld de wolk van de andere kant verschijnen. De top van die wolk (het gedeelte dat in door de zon belicht wordt) heeft, surprise surprise, dezelfde kleur als de puinwolk die uit de parkeergarage schiet. Ongeveer een seconde later (0:05) zien we de eerste delen van de puinwolk van de instortende toren in het zonlicht komen. Je ziet dit achter de wolk uit de garage. Wonder boven wonder verandert die wolk mooi van kleur, en neemt ze quasi dezelfde kleur aan van de puinwolk uit de garage. Ik ga dit bericht opslaan en bookmarken. Zo kan ik het binnen twee weken, wanneer je exact deze zelfde theorie nogmaals laat opdraven, gewoon copy-pasten. Minder werk voor mij. Laatst gewijzigd door Scorpio : 3 augustus 2015 om 21:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eigenlijk heb ik nog geen enkele reactie van de sheeple gezien op deze 'meteorieten'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bescherm je de andere vrijmetselaars ja? Typisch.. ![]() ![]() En ja, ik blijf deze groep die onze maatschappij ondermijnt vermelden tot je zweert dat je er geen bent. Mijn vrijmetselaarsantenne slaat tilt bij jou, kiko, atmosphere, parcifal en Dixie. Maar ik kan mis zijn. Misschien zijn die werkelijk zo achterlijk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25105 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Shortly before the building collapsed, several NYPD officers and Con-Edison workers told me that Larry Silverstein, the property developer of One World Financial Center was on the phone with his insurance carrier to see if they would authorize the controlled demolition of the building – since its foundation was already unstable and expected to fall. “"A controlled demolition would have minimized the damage caused by the building’s imminent collapse and potentially save lives,” Shapiro added, apparently unaware that it takes months of planning and setup to demolish a skyscraper. De verzekering keert niet uit? Bullshit. Weeral door de mand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ken uw prioriteiten! Jongen toch, ge zijt een typische Vlaming. Te ver van mijn bed, te ver van mijn portefeuille en te lang geleden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25108 |
Partijlid
|
![]() En dit is meteen mijn laatste post ivm met de buildings.
D'r zijn genoeg andere elementen voor discussie vatbaar. https://www.youtube.com/watch?v=rnbMjAN7Bws De pyroclastische wolken (voor mij het belangrijkste), 1200 lichamen niks van terug gevonden, duizenden beenderfragmenten zo klein al een pinknagel, sommige teruggevonden op daken van gebouwen 100 meter van de torens, colums die horizontaal worden weggeslingerd met een kracht zo groot dat ze als speren in een betonnen muur steken, de getuigen van hevige explosies n�* de impact van planes, enz...enz.... Iemand die na het onbevooroordeeld bekijken van deze video blijft geloven dat de vernietiging van de torens door een natuurlijke instorting is veroorzaakt, is in mijn ogen simpelweg van slechte wil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan niet missen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
al die brandweerlieden waaronder D. Nigro. Een gebouweigenaar heeft geen reet te zeggen in een situatie waarbij levens op het spel staan en er brand is , dat is zijn vakgebied ook helemaal niet. Dus wederom "hoezo door de mand vallen" Silverstein is irrelevant
![]() |
![]() |
#25111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat niet van de zon gesmolten ? Lacheeuuu
![]() |
#25112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zou welgoed zijn om de originele foto te traceren en het exacte tijdstip te vinden wanneer deze foto genomen is. Want op 11 sept werden nog geen opruimingswerken uitgevoerd. Geen thermietlans dit: ![]() Thermietlans: ![]() Update: Sorry, die foto is geen bewijs van gebruik van thermiet. ze kunnen met de lans via de zijkant de kolom doorsnijden. Daarom kan er vooraan slag vormen. Laatst gewijzigd door Frank51 : 3 augustus 2015 om 22:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25113 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik reageer godverdomme DIRECT op zijn bericht! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25114 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens mij kan het over dezelfde wolk gaan. De explosies in de kelder waren al lang gebeurd op dat moment. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25116 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die bewijskrachtige video (vooral de getuigen terplaatse die bommen of explosieven zagen, ook *Barry Jennings WTC 7) wordt hier zowieso door die gehersenspoelde denials straal genegeerd. * Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 3 augustus 2015 om 22:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De verschijnselen waarover u spreekt zijn juist te verklaren met de zwaartekracht. We spreken hier over staal dat van bijna een halve kilometer hoogte naar beneden komt, dat is ook nog nooit eerder of later gebeurd. In de aller bovenste verdieping zat nog altijd bijna 100 ton staal ! in de eerste verdieping 1535 ton staal Totale massa van 1 toren was 253.000 metric tons 3,98 maal 10 tot de elfde joules potentiële energie
![]() |
![]() |
#25118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je ziet de staaldraden van de wapening nog gewoon zitten.
![]() |
![]() |
#25119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hier heeft iemand vergeten zijn sigaret te doven ? ![]()
![]() |
![]() |
#25120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |