![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8241 |
Europees Commissaris
|
![]() Slachtoffer geworden van factuurfraude. Klacht gaan indienen, waar (zoals verwacht eigenlijk) vrij snel de indruk wordt gegeven dat ge niet veel moet verwachten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() CPU en intern geheugen van mijn (s)ne(r)tbook slaan op hol.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik erger mij het meest aan snelheidsduivels. Er wordt te snel gereden.vooral in woonwijken 30 km zones. En aan juffies die met een hand aan het stuur en met de andere hand hun gsm vasthouden en aan het kletsen zijn, en mij dus niet zien op het zebrapad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8244 |
Banneling
|
![]() Wielerterroristen die met hoge snelheid over het fietspad razen hebben ook een hoog ergernis-gehalte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8245 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Best case scenario: hier fietsen ze in het midden van de straat.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8246 |
Banneling
|
![]() Opzy duwen ej.hij zal wel schuiven
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en dan ook nog eens tegen de rijrichting , en verder .... soms met een maat van me op het voetpad , die zegt dan: "Opzij (tegen mij) , want er komt een fietser aan !!" Ik zeg dan: "Oh ??" En ik ga gene mm opzij !! Zegt die dan: "Waarom moet ge weer tegendraads doen ?? Laat die toch gewoon door !!" Ik reageer: "De wet zegt toch dat er geen fietsers op het voetpad mogen fietsen !!" Krijg ik als antwoord: "De wet ?? Schijt er aan !! En dat ik ne rare ben en dat ik altijd tegendraads doe !! Als er een fietser aankomt , laat ge die er toch gewoon door !!" Ik reageer: "En als dan op mij knalt ??" "Ik had dan beter moeten uitkijken en opzij gaan" , volgt daarop !! Nou moe , krijg nou wat ?? ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ergernis vandaag? De camionettenkoers is terug aan gang op de E-40, van voor 06.00 uur. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het verkeer is precies een grote bron van frustraties.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8250 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#8251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn gelukkige goede automobilisten maar ik zou de kost niet willen geven aan degenen die zich onverantwoord gedragen! ![]()
![]() |
![]() |
#8252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8253 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom moeten we op zaterdagavond 'True Detective' verdragen?
![]() |
![]() |
![]() |
#8254 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik erger mij aan het fietskerkhof aan het Centraal Station in Antwerpen. Uitgang De Keyserlei.
![]() |
#8255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 504 kutgeiten , fuck !!!!
![]() |
![]() |
![]() |
#8256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Plaatsen voor asielzoekers en het blijven toestromen van dat volkje in ons land/Europa. Ik word er gewoon ziek van. Verder mag die brave belastingbetaler u en ik braafjes voort betalen. ![]() p.s. Die witte bestelwagens die op 1 meter uit elkaar reden, overdag/ 's nachts, tegen hoge snelheden en wie weet wat ze eigenlijk vervoerden richting Engeland zijn nu oranje/gele bestelwagens geworden.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 augustus 2015 om 10:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8258 |
Banneling
|
![]() Ik erger me aan het feit dat ik me al weken aan niets geërgerd heb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8259 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leftovers, True Detective en wat al meer. Het zijn allemaal zo van die verhalen die heel erg tragisch willen overkomen en die een domper zetten op de avond !
![]() |