![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer ze het land uit moeten dan moeten ze het land uit...en niet vijf straten verder gaan huren alsof er niets aan de hand is! Waar ze dan op één of andere manier moeten verder geholpen worden tot ze de kans zien om toch maar voor altijd te kunnen blijven! Dat scenario zullen we in ons landje ook wel kennen zeker? Trouwens al een tijdje geleden dat één of andere onverantwoordelijke politieker er aan denkt een "algemene regularisatie" in te richten... Komt dat nog? Probleem is natuurlijk dat, wanneer ze niet in het ene land voet aan wal krijgen ze het gewoon in een ander land proberen, tot het lukt! Voor al die duizenden Afrikanen die als sprinkhanen komen afgestormd moet het "back to Afrika" worden en niets anders! D�*�*r moeten hun problemen worden opgelost, niet hier! Laatst gewijzigd door andev : 3 augustus 2015 om 15:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een andere krant zo rond 1 en 2 augustus wist dan weer te blokletteren dat het leger kazernes 'weer' moet openstellen om de sprinkanenvlaag te kunnen opvangen. Citaat:
Van een crisis is er geen sprake volgens bepaalde figuren en we kunnen nog iedereen van opvang voorzien daar we 18.400 bedden hebben. Ik vind dat een serieuze crisis anders die daar aan de gang is ... Muurtje bouwen misschien zoals de Hongaren deden? ![]() In Calais is het hek ook al van de dam ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 3 augustus 2015 om 20:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vandaag in de krant: in Duitsland zijn er 11 miljoen vluchtelingen.
Ze hebben het véél te ver laten komen, die gaan allemaal blijven. En België is ook goed op weg om héél véél vluchtelingen op te vangen en dat alles moet betaald worden door...juist. Laatst gewijzigd door Patrick M. : 3 augustus 2015 om 22:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En om dan de dag van vandaag te starten met de volgende reeks ziekelijke berichten in de kranten.
2.500 plaatsen extra voor asielzoekers. Het pas 'gesloten' TERUKEERCENTRUM centrum te Holsbeek wordt terug opnieuw geopend. Blijkbaar is er van dat terugkeren niet veel waar, integendeel met 'open' armen blijven de Politici (ze verdienen daar aan weet je wel ![]() ![]() Gaf ik die regering Michel nog het voordeel van de twijfel maar nu heeft die voor mij ook afgedaan. Citaat:
Zo zie je maar ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de Britten hun principieel verzet tegen een identiteitskaart (en dus tegen een verplichting zich tav politie te kunnen identificeren) zouden laten varen, zou hun looney eiland al at minder aantrek hebben.
Maar ja... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=XjIHwTWwaMg ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of neem nu wat er al een hele tijd gebeurt in en rond Calais! Te gek voor woorden! Dag na dag dezelfde gasten verjagen die ondertussen voor miljoenen schade berokkenen aan materiaal en bvb de transportsector. En ze komen er ronduit voor uit dat ze elke dag-nacht-avond hun spelletje zullen herhalen, gewapend met het nodige om afschermingen door te knippen enz Het moet leuk leven en wonen zijn in Calais voor de plaatselijke inwoners! |
|
![]() |
![]() |