![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#7281 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#7282 |
|
Banneling
|
De destructie is bijna voltooid, me dunkt...
Staat er nog iets recht? |
|
|
|
|
|
#7283 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#7284 | |
|
Banneling
|
Interludium
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7285 |
|
Banneling
|
Weet je wat?
We laten de voorgevel staan, puur uit respect voor het werk dat je erin gestoken hebt... |
|
|
|
|
|
#7286 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik stelde een paar dagen geleden een véél kleinschaliger experiment voor. Tandem en/of Diego mogen me een kleine som lenen, ze schelden het me kwijt, en dan mogen ze eens uitleggen hoe dat een win-win situatie is. Het schijnt dat je daarvoor 'de juiste mindset' moet bezitten, maar die mogen ze van mij vrijelijk kiezen. Tandem gaf enkel een theoretische beschrijving met excelprentjes, maar ik had zijn theorie toch liever eens in de praktijk uitgetest. Tot hiertoe volgde nog geen concreet voorstel... Diego geeft totaal niet thuis voor mijn experiment.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 5 augustus 2015 om 07:41. |
|
|
|
|
|
|
#7287 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#7288 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7289 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De aandachtige lezers zien dat jij het experiment botweg hebt ontweken. Je had nu eens de kans om je gelijk aan te tonen. En je faalde weeral.
|
|
|
|
|
|
#7290 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#7291 | |
|
Banneling
|
Interludium
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7292 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De wetenschapswinkel is gewoon een intermediair iets tussen universiteiten en de burger, waar een burger een vraag kan stellen. Beetje naar analogie met de wetswinkels voor juridische vragen.
Dat je daar een vraag aan hebt voorgelegd of je theorie aan hebt gemaild bewijst op generlei wijze dat je theorie zou kloppen. Overigens blijkt uit je bericht ook niet echt dat je die vraag hebt voorgelegd. Laat staan een antwoord gehad. Tenslotte is het zo dat het Kruger-Dunningeffect dan wel mag bestaan, maar dat het uiteraard onzin is het iedereen voor de voeten te werpen die je theorie niet aanneemt. Hij kan jou niet zo goed van hetzelfde betichten. |
|
|
|
|
|
#7293 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7294 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#7295 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ik verloochen dus de wiskunde niet maar wiskunde in handen van een waanzinnige (ik heb niet gezegd een gek) wordt een gekkenhuis. Zoals hier en nu hierboven te lezen staat. Van uw hand.
|
|
|
|
#7296 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Dat is een zekerheid. Gegrond op de wiskunde die je en je 'compaan-denker-licenciaat-wiskunde' hoog in het vaandel blijken te voeren.
|
|
|
|
#7297 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#7298 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#7299 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Nu valt u de wiskunde en meer algemeen wetenschappelijke opleidingen af en valt u terug op gezond boerenverstand. Allemaal goed en wel en ik heb veel respect voor boerenverstand, al zal dat de wereld niet redden. Maar gezond boerenverstand heb ik in uw onzinnige plaatjes die vooral een indruk moeten wekken van fake geleerdheid en gewichtigdoenerij nog niet kunnen waarnemen. Kortom u hebt noch een hogere opleiding noch gezond boerenverstand. Dat is mijn conclusie en daar moet u het mee doen.
|
|
|
|
#7300 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Heb je de juiste mindset wel gevonden om je paradigmaverschuiving in real life te beleven ? Heb je last van perverse effecten die je niet toelaten de ethische upgrade te nemen om dan deze co-creatieve samenwerking met SuperStaaf écht te beleven ? Je schreef toch zelf dat het dogma 'geld=schuld' dient doorbroken te worden ? Het lag toch aan de hedendaagse systeemconfiguratie ? Waar je nu deel van blijkt uit te maken ? Is dit wel de juiste mindset voor een procesfilosofisch onderzoeker ? Die zelf schreef dat het maatschappelijk belang van zijn financiële relativiteitstheorie en zijn reverse debt system duidelijk is ? Koudwatervrees ? Of geloof je er zelf niet meer echt in ? |
|
|
|
|