![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In zowat alle flats zitten ontluchtingsbuizen in de plafonds.
Dat gat van boven dus Meestal met zo plastieken tjoep op. Steek daar een afzuigventilator in met grote capaciteit. Veel werk is dat niet. De tjoep er trekken, de ventilator er in duwen. En de stoom van de douche is weg.
#562 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#563 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als je uit het seizoen naar Tunesië gaat bvb, kun je voor zo een som 2 maanden blijven. Dat kost u de prijs van de verwarming hier in België tijdens de wintermaanden. Laatst gewijzigd door griezel : 6 augustus 2015 om 23:57. |
|
![]() |
![]() |
#564 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In wat voor een kruipkot woont gij ? |
|
![]() |
![]() |
#565 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#566 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#567 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#568 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tijd om te isoleren!
![]() |
![]() |
#569 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#570 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie met een schimmelprobleem zit in een gehuurde sociale woning, heeft die motivatie niet en heeft weinig kans op terugbetaling. De zekerheid dat men daar voorgoed kan blijven wonen ontbreekt en dat ontneemt ook de lust om zelf veel te ondernemen. Ik woon niet in een sociale woning maar ik ben huurder. Ik weet zeker dat als dit appartement mijn eigendom was, ik al heel wat zou laten veranderen en renoveren hebben. Gezien ik het appartement huur, doe ik dat niet, enkel het noodzakelijke wordt gedaan. Want wat als ik er ooit uitgebonjoerd word?
![]() |
#571 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als die schimmel in het gebouw zit, dan kan men dagelijks blijven schoonmaken, het zal niet helpen. De oorzaak moet aangepakt worden en dat is iets voor de huisbaas.
#572 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In die hoogbouwen is het risico op zelfmoord en ongevallen te hoog en daarom gaan die ramen gewoonweg niet open! Degelijk verluchten in zo een appartementen is een illusie ...
![]() |
#573 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik gooi gewoon de ramen open. Maar als dat nu geen optie was, dan zou ik uw oplossing kunnen proberen. - Zitten er ontluchtingsbuizen in mijn plafond? Ook in dit gebouw dat 50 jaar oud is? - Dat gat is dat dat roostertje? - Hoe steek ik daar een afzuigventilator in? Waar haal ik die afzuigventilator? Hoe sluit ik die aan op de elektriciteit of werkt dat zonder elektriciteit? Ik moet dan ook nog even een ladder gaan kopen. Hoe krijg ik die ladder thuis op mijn fietsje? Wat me eraan doet denken, kan ik die afzuigventilator vervoeren op mijn fiets? - Is er veel kracht nodig om die ventilator in te duwen nadat de tjoep eraf getrokken is? Net onder het roostertje hangt de boiler en daaronder staat mijn wasmachine, dus niet eenvoudig om die rooster te bereiken. Oh, en nog een punt ... U had het specifiek over verluchting bij de douche. Wel het verluchtingsroostertje in mijn badkamer is dicht. En dat blijft dicht! Dat gaat immers met een buis naar boven naar het dak. Daarboven is dat slecht afgesloten. Met als gevolg dat er voortdurend gruis, vuil van vogels, ja zelfs steentjes in die buis komen en recht mijn badkamer in! Die rooster blijft dus dicht, want vroeger stond hij altijd open en ik kon het gewoon niet bijhouden met het kuisen van de vloer daar. Dat probleem is ook voor rekening van de huisbazin en die heeft al enkele keren een klusjesman op het dak gestuurd die dat even in orde brengt maar na 2 weken begint de miserie weer. Om bepaalde redenen o.a. haar hoge leeftijd wil ik de huisbazin er niet meer mee lastig vallen. Dus het rooster blijft dicht en als ik douche staat de deur van de badkamer open (een raam is er daar niet).
![]() |
#574 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn kapper is gestorven. ![]()
![]() |
![]() |
#575 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#576 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#577 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan alleen als onze NiNo een echte schizofreen is
![]()
#578 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#579 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#580 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onvoorstelbare domme praat. Je verdiend een golden handicap IQ beker met een win for life uitkering.