![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() god is niet weg sinds wij kennis namen.
de mens keert god de rug toe door kennis. de mens denkt dat hij het beter kan met alle gevolgen van dien. het is maar als we in zware problemen zitten dat we terug naar God roepen. als het goed gaat voelen we ons zo groot. mensen zijn het gewoon verleerd om te communiseren met God. ik weet uit ervaring dat Hij luisterd. maar je moet de moeite doen . God heeft ons de vrije keuze, hij verplicht ons niks. maar op de dag des oordeels gaan wij allemaal verantwoording moeten afleggen. iedereen krijgt tot op de laatste dag de kans om zich te bekeren en vergeving te vragen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
alles draait om ik " ik- theïsme " het ego is het belangrijkste in ikke , ikke , ikke en de rest kan stikken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() dus God is satanist, iedereen moet zich namelijk naar hem schikken.
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() nee nog maar eens voor de duidelijkheid,
je hebt God aan de ene kant , schepper van al wat is, mens geschapen met de VRIJE KEUZE, en langs de andere kant dr satan, gevallen engel. de engel dis het hoofd was van alle lofprijsengelen van God, tit het in zijn bol schoot , ik wil groter zijn dan God, IK wil God zijn. die door zijn jaloezie voor de liefde van God naar de mens toe, zich tegen de God keert door op listige manier de mens van God te scheiden. wat is er daat nu zo moeilijk aan om te begrijpen. je hebt altijd goed en kwaad. maar aan het einde wint goed altijd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Omdat de mens kan denken en kennis verwerft zoekt hij een verklaring voor alles in de verwachting dat er voor alles een verklaring moet bestaan. God belichaamt de gezochte alwetendheid en de almacht. Aangezien de mens die niet bezit bestaat er nog steeds behoefte aan God. De mens denkt helemaal niet dat hij het beter kan. Hij gebruikt net als altijd alle beschikbare kennis voor zijn doeleinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat u zegt over Satan lijkt mij tegenstrijdig. Groter zijn dan God moet in principe onmogelijk zijn. U ziet dat ook in want u zegt tot slot dat Satan zegt "ik wil God zijn". Dus gelijk aan God en niet groter. In feite is het idee dat God bestaat of om zelf God te zijn een projectie van ons verlangen om alles te weten. God is een hersenschim mevrouw en die heeft u helemaal niet nodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() dat is nu net wat ik bedoel. kennis en wijsheid
staan voor sommige mensen in de weg om tot geloof te komen. daarom noemt het ook geloof. de mens zoekt in alles een verklaring of bewijs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() terug naar discussie,
is er dan niemand die zich afvraagt waarim er organisaties bestaan zoals illuminati, vrij metselarij, bilderberg groep? waarom de groten der aarde samenkomen in bohemian grove . . .? ? ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
https://en.wikipedia.org/wiki/God_of_the_gaps |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Waaruit dit kan volgen : https://nl.wikipedia.org/wiki/Waan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() als ik het goed begrijp, dan zijn alle gelovigen
domme mensen en vol waan ideeën |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() als ik het goed begrijp, dan zijn alle gelovigen
domme mensen en vol waan ideeën |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar één enkel bewijsje voor dat godje is voldoende voor het tegendeel. Of zoals eerder gepost in http://forum.politics.be/showthread....212684&page=12 ![]()
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ben je soms gedeserteerd?.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Net als de boeken van J.R.R. Tolkien bewijzen dat Hobbits bestaan.
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() nog een bewijs dat de nieuwe wereldorde er komt
zonder dat wij het beseffen. de paus sprak dat de katholieken, de islam, jehova getuigen en joden dezelfde God hebben .hij pleit voor één wereldreligie. de paus is de valse profeet die op die manier wereldvrede de mensen wil doen geloven. maar er komt geen wereldvrede, integendeel |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Staatssecretaris