![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#7921 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben tegen het vernietigingen van voedsel. Door wie dan ook. Maar blijkbaar hebben jullie alleen weet van het vernietigingen van voedsel nu Rusland het doet. Wat me tot de conclusie brengt dat het jullie gaat om mee te doen met de smeercampagne tegen Rusland en daarvoor evenmin als de media de leugen schuwen. Ik durf te wedden dat indien Europa Russische illegale import van voedsel zou vernield hebben dat jullie gejuicht zouden hebben. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 8 augustus 2015 om 15:04. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7922 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.bbc.com/news/world-europe-33822821
Het was natuurlijk niet onbekend dat de Militaire Industrie in Oekraine eigenlijk nog steeds onderdeel uitmaakte van de Russische wapen-produktieketen.Dat had natuurlijk te maken met de organisatie zoals ze ontstaan was in de Sovjet-Unie. Volgens de Russen zelf leverde de Oekrainse industrie onderdelen die onderdeel uitmaakten van wel 186 verschillende Russische wapensystemen. De Russen geven zelf toe dat in verschillende van hun militaire programmas vertraging aan het ontstaan is doordat de Oekrainse leveranciers gestopt zijn met het leveren ....(nogal begrijpelijk... ![]() Blijkbaar is het niet evident om in een paar jaar tijd afdoende vervanging te vinden.... Laatst gewijzigd door kelt : 8 augustus 2015 om 16:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7923 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7924 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Putin zag het komen en was de VS en NATO te snel af... en da steekt kennelijk. Laatst gewijzigd door Reverberation : 8 augustus 2015 om 21:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7925 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat moeten we dus volgens u zien wat we blijkbaar niet hebben opgemerkt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7926 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probeer eens intellectueel eerlijk te zijn! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7927 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7928 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7929 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7930 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat Moskou dan een aantal stappen terug zetten en ophouden op een geslepen manier een duistere oorlog te voeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7931 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar leest u dan over ongewenste informatie heen. [/quote]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7932 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7933 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Bolivia heb ik het ook meegemaakt. Ook daar zocht men dan naar groepen die bereid zijn tot geweld om het vuile werk te doen (en toevallig waren dat in Bolivia ook rechtse groepen met neo nazi sympathieën). Ook in Bolivia kregen die dan steun van professionelen, buitenlanders zelfs. In Bolivia mislukte de strategie van de Obama administratie om het land te verdelen en de regering te doen vallen toen de VS ambassadeur uitgewezen werd. Ik hoop dat de VS zich ooit dient te verantwoorden voor de moorden. De eerste vraag die men zich dient te stellen is: Wie heeft er te winnen bij een conflict. Het lijkt me vrij evident dat ook op deze wijze geredeneerd men uitkomt bij de VS die de droom om een vrijhandelszone van Lissabon tot Vladivostok vakkundig de nek heeft omgewrongen. Tijd dat de VS uit Europa geschopt wordt NET zoals de sovjets. Mij beschuldigen de kant van Rusland te kiezen terwijl men ondertussen de 'bezetting' van Europa door de VS door de vingers ziet? Wie is hier de verrader aan ons thuiscontinent eigenlijk? Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 8 augustus 2015 om 22:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7934 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7935 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou het?
Ik gaf een link naar een artikel (dat u vermoed ik niet las) en ik gaf het voorbeeld van de peren. Ik verwees ook naar meer dan eens criminele dumpingpraktijken onder het mom van hulp. Alhoewel dat laatste niet 'rechtstreeks' vernietiging kan genoemd worden, onrechtstreeks wel door de vernietiging van lokale landbouw en voedselzekerheid door oneerlijke concurrentie. En dan gaat u zich afvragen of het laten verrotten van peren zonder mensen toestemming te geven ze te plukken wel 'vernietiging' kan genoemd worden. Kronkel kronkel denk ik dan. Heeft u echt nog nooit gehoord dat de Europese landbouwpolitiek gezorgd heeft voor de vernietiging van overschotten van voedselproducten? Ik geloof u niet. Waarschijnlijk weet u dat de praktijk de laatste jaren vervangen is door dumping en denkt u dat er daarom geen voorbeelden kunnen aangehaald worden. Maar goed. Als u echt van niets weet hoor ik u dat toch graag duidelijk zeggen. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 8 augustus 2015 om 22:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7936 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7937 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke mediakanalen raadt u aan dat ik volg om een volledig beeld te krijgen van de realiteit? Ik gaf er al drie aan die bij mij voor de variëteit zorgen die ik van belang vindt (kwestie van de verschillende kanten aan het woord te laten), en die eigenlijk neerkomen op de quasi officiële versies van de VS, Rusland en China.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7938 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7939 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7940 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Douane is een rechtstreekse zaak van de overheid. Iets heel anders is beginnen vanuit de overheid PRODUCENTEN verplichten te vernietigen. Wat niet wil zeggen dat die producenten niet onderling die beslissing tot vernietiging genomen hebben om de prijs van peren hoog te houden voor de consument. Vernietiging is vernietiging echter. |
|
![]() |
![]() |