![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar je hebt ook kleuters die na het klikken bij de juf stoer tegen hun vriendjes gaan vertellen dat ze het tegen de juf hebben gezegd. Meestal zijn die het meest teleurgesteld als de juf het niet nodig vond te straffen. ![]()
![]() |
![]() |
#43 |
|
![]() Not once. Op het driehoekje drukken is imho een teken van onmacht.
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 10 augustus 2015 om 22:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door griezel : 10 augustus 2015 om 22:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Ik op Chipie en zijn reincarnaties.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Reîncarnaties ? Nieuwe nicks bedoel je ? Maar hoe weet je zéker dat het over dezelfde persoon gaat ?
Misschien heb je iemand buitengewerkt die enkel een beetje op deze " chipie " leek, en/of ongeveer dezelde ideën had...? Laatst gewijzigd door griezel : 10 augustus 2015 om 23:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Ik werk niemand buiten. De mods doen dat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() Zo zullen er ook zijn.
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog straffer: nadat de moderatie de belediging knipte, heb je ze zelf geplaatst aan mijn adres. En dat staat er nog altijd.....
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 11 augustus 2015 om 09:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb reeds regelmatig "slechte punten" van de Madam gekregen. Van een paar weet ik wie het is gaan uithuilen op de schouder van de censor. Onder meer Andere Jaak en Zeus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nog nooit op dat driehoekje geklikt, en ben ook niet van plan dat te doen.
Er staat ook niemand op mijn negeerlijst (tenzij reclamemannetjes, maar daar gaat het niet over). Je mag mij uitschelden. Dat raakt mijn kouwe kleren. En tegelijk geeft het veel informatie. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen ik op het forum kwam, nam ik me vast voor dat rode driehoekje nooit te gebruiken. In de tijd van Artisjok en haar confraters heb ik mijn goede voornemen laten varen, zij hadden toen trouwens dat driehoekje ook tegen mij gebruikt want ik heb in die periode enkele keren banpunten gekregen.
Later heb ik het eens gebruikt toen iemand een lelijke anti-joodse opmerking plaatste. Dan heb ik het nog eens gebruikt maar dat is nu al weer een half jaar of zo geleden denk ik, en dat was tegen iemand die heel lelijk over vrouwen schreef. Neen, het was niet Demper. Als die zo bezig is, vermijd ik zijn posts te lezen, hij staat niet op mijn negeerlijst - dat vind ik stom die lijst. Maar ik vermijd hem omdat ik me te boos zou maken als hij zo vies en kleinerend praat over vrouwen, terwijl ik weet dat hij in feite niet zo kwaad is, alleen een beetje dom ...
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() twee keer, allebei wegens hufterige oproepen tot geweld tegen homo's, als ik t me goed herinner. correctie, schiet me net te binnen : één keer homohaat en één keer antisemitisme (maar vooral telkens oproep tot geweld) ...
wat vreselijk poco van mij ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 11 augustus 2015 om 10:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het moet nog al diep zitten dat ge zo een zaag spant, hé ? Geef toe ? ![]() Edoch, het is allemaal moeite voor niks. Je bent zoals een beginneling door de mand gevallen ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zal maar zeggen dat het een moment van zwakheid was, zoals we die allemaal wel eens kennen. Behalve het ventje in kwestie, die zegt dat hij dat nooit doet...Tja, hij zegt maar hé... Er zullen er altijd wel zijn om het te geloven, als hij daar tranen met tuiten zit te bleitten over zijn vermeende onschuld... ![]() Laatst gewijzigd door griezel : 11 augustus 2015 om 15:11. |
|
![]() |
![]() |