Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 11 augustus 2015, 13:53   #101
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Gr weet toch dat ik maar 10% weet en door dat weinige niet verder durf kijken.
De wijsheid van heel deze zaak zou mijn moraal en geweten geen goed doen. En dat zou de maatschappij geen goed doen. Kijk ons apatisch gapen.
Alsof miljoenen doden niets zijn. Men maakt zich zorgen voor een holocaust of genocide, maar beseffen niet er al tussen te staan.

We are all gonna die !!!!!
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2015, 13:57   #102
Peche
Banneling

Standaard

Yes ik kan overdrijven. Maar bekijk uw grenzen eens na het werk van Bush en Sarkozy.
Drama of echt gebeurd?
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2015, 13:59   #103
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Yes ik kan overdrijven. Maar bekijk uw grenzen eens na het werk van Bush en Sarkozy.
Drama of echt gebeurd?
Welke grenzen moet ik bekijken? Mijn persoonlijke? Mijn geografische?
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Oud 11 augustus 2015, 17:40   #104
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Vlaanderen is katholiek. Live with it.
Fout , er zijn ook anders & niet-gelovige , wat ga je daaraan doen ??

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2015, 18:09   #105
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Welke grenzen moet ik bekijken? Mijn persoonlijke? Mijn geografische?
Tgeen on topic is?

Wat ligt er vlakbij Europa met een klein stukkie zee tussen? Libië!
Wie bevrijdde Libië? Sarkozy.
Waar steken de meesten over? Libië via IS mensensmokkelaars.
Waar is IS ontstaan? In Irak waar Bush invaded.
Dus?

Laatst gewijzigd door Peche : 11 augustus 2015 om 18:10.
Oud 11 augustus 2015, 18:19   #106
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tgeen on topic is?

Wat ligt er vlakbij Europa met een klein stukkie zee tussen? Libië!
Wie bevrijdde Libië? Sarkozy.
Waar steken de meesten over? Libië via IS mensensmokkelaars.
Waar is IS ontstaan? In Irak waar Bush invaded.
Dus?
Ja ze kiezen meestal geen plaats waar de zee breed is.
Maar wat het verband met Sarkozy is ontgaat mij.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2015, 08:58   #107
Peche
Banneling

Standaard

Denkte gij dat Ghadaffi mals was voor vluchtelingen?
Sarkozy heeft hem eruit gehaald en fundi terroristen wapens gegeven om gematigden aka Ghadaffi aanhangers af te knallen.
Die bank in Tripoli sta goed he? Maar een vluchtelingenkamp is teveel?
Oud 12 augustus 2015, 09:04   #108
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Iemand moet me toch eens uitleggen hoe die zogezegde sukkelaar-asielzoekers aan al dat geld komen om hun illegale overtocht te financieren.
Net op de radio gehoord dat albanezen samen met twee franse vrouwen de overtocht van Calais naar Engeland organiseren en dit voor 7.000€ per persoon.
Oud 12 augustus 2015, 09:09   #109
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Iemand moet me toch eens uitleggen hoe die zogezegde sukkelaar-asielzoekers aan al dat geld komen om hun illegale overtocht te financieren.
Net op de radio gehoord dat albanezen samen met twee franse vrouwen de overtocht van Calais naar Engeland organiseren en dit voor 7.000€ per persoon.
Ze passeren eerst een trainingskamp waar ze een opleiding wapens en springstoffen krijgen, (goed doorvoede vluchtelingen hoor) eenmaal hun opleiding volbracht worden ze vluchteling met centen. Ze mogen dan naar Europa komen en hier doen wat vluchtelingen doen, ze worden dan tevens slapende cellen, ze laten zich regulariseren familie overkomen enzovoort tot ze het sein krijgen en dan gaan wij, je weet wel die onozelaars die hun wapens moesten inleveren) er aan voor ons moeite.
Meer is er niet, we zitten nu eenmaal met een enorme meerderheid volksveraders in onze regeringen;
Oud 12 augustus 2015, 09:11   #110
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Ze passeren eerst een trainingskamp waar ze een opleiding wapens en springstoffen krijgen, (goed doorvoede vluchtelingen hoor) eenmaal hun opleiding volbracht worden ze vluchteling met centen. Ze mogen dan naar Europa komen en hier doen wat vluchtelingen doen, ze worden dan tevens slapende cellen, ze laten zich regulariseren familie overkomen enzovoort tot ze het sein krijgen en dan gaan wij, je weet wel die onozelaars die hun wapens moesten inleveren) er aan voor ons moeite.
Meer is er niet, we zitten nu eenmaal met een enorme meerderheid volksveraders in onze regeringen;
Ik ga het bijna moeten geloven....is anders eigenlijk niet mogelijk.
Oud 12 augustus 2015, 09:37   #111
Hoomer

Standaard

Citaat:
Ik ga het bijna moeten geloven....is anders eigenlijk niet mogelijk.
Het is zo, er hebben er al uit de biecht geklapt hoor.
Je gelooft toch het verhaaltje niet van een heel dorp legt hun geld bij elkaar en 1 iemand mag dan zijn kans wagen en daarna de rest laten overkomen, als zo een dorpje van een 20 mensen ginder hun centjes bij elkaar leggen hoeveel Euro denk je dan dat ze hebben? 1Of 2 Eurokes meer echt niet hoor.
Dan het verhaal dat het kinderen zijn van rijke Afrikanen moet je ook niet geloven die zouden dat boottochtje niet riskeren (voor 10 000€ reis je eerste klas) maar gewoon met de vlieger komen en eventueel hun papieren na aankomst weggooien en gaan schooien , "Hallo ik ben vluchteling" Alhoewel ik het nut daar niet van inzie.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 12 augustus 2015 om 09:39.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2015, 09:43   #112
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is zo, er hebben er al uit de biecht geklapt hoor.
Je gelooft toch het verhaaltje niet van een heel dorp legt hun geld bij elkaar en 1 iemand mag dan zijn kans wagen en daarna de rest laten overkomen, als zo een dorpje van een 20 mensen ginder hun centjes bij elkaar leggen hoeveel Euro denk je dan dat ze hebben? 1Of 2 Eurokes meer echt niet hoor.
Dan het verhaal dat het kinderen zijn van rijke Afrikanen moet je ook niet geloven die zouden dat boottochtje niet riskeren (voor 10 000€ reis je eerste klas) maar gewoon met de vlieger komen en eventueel hun papieren na aankomst weggooien en gaan schooien , "Hallo ik ben vluchteling" Alhoewel ik het nut daar niet van inzie.
Weet je, van ons kan je veel zeggen, dat we zwakkelingen zijn bijv. maar uiteindelijk gaat het niet om hoe wij ons gedragen maar om hoe zij ons misbruiken en dit zonder enige schroom.
Ik zou dit zootje ongeregeld niet binnenlaten. Onder geen enkel beding.
Oud 12 augustus 2015, 09:44   #113
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Als je alles achterlaat is 7000 weinig he. Maar wel veel voor een simpele reis.
Oud 12 augustus 2015, 09:51   #114
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je alles achterlaat is 7000 weinig he. Maar wel veel voor een simpele reis.
Nu moet jij mij eens zeggen hoe de gemiddelde Eritreeër aan 7.000€ geraakt. En dat is dan nog enkel voor een enkeltje Calais-GB! Dan hebben we nog niet gesproken over de prijs van het bootticket.
Oud 12 augustus 2015, 09:51   #115
Hoomer

Standaard

Citaat:
Weet je, van ons kan je veel zeggen, dat we zwakkelingen zijn bijv. maar uiteindelijk gaat het niet om hoe wij ons gedragen maar om hoe zij ons misbruiken en dit zonder enige schroom.
Ik zou dit zootje ongeregeld niet binnenlaten. Onder geen enkel beding.
Wij zijn beschaafd, weet je wel, en zolang wij onze beschaving en de rechten van de mens laten voorgaan op gezond verstand, zolang politieke correctheid zal primeren, gaan wij verliezen, wij gaan ten onder aan onze beschaving.
Wij passen onze regels toe op mensen die onze regels alleen goed vinden om van te profiteren en er verder mee lachen, mensenrechten is een zacht eitje voor hun.
Oud 12 augustus 2015, 10:06   #116
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wij zijn beschaafd, weet je wel, en zolang wij onze beschaving en de rechten van de mens laten voorgaan op gezond verstand, zolang politieke correctheid zal primeren, gaan wij verliezen, wij gaan ten onder aan onze beschaving.
Wij passen onze regels toe op mensen die onze regels alleen goed vinden om van te profiteren en er verder mee lachen, mensenrechten is een zacht eitje voor hun.
Dit kan ik alleen maar beamen.
Oud 12 augustus 2015, 10:07   #117
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Taxi service
Oud 12 augustus 2015, 10:33   #118
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Een islamiet blijft een immigrant, al is hij van de vierde generatie, autochtoon gaat hij nooit worden.

En mocht het van mij afhangen, dan ging hij eruit, de eerste de beste c-130 in en terug naar zandbak van voorouders.
Uiteraard, hij blijft allochtoon, maar hij is geen immigrant. Een allochtoon is niet hetzelfde als een immigrant.

Ik vind ook dat je dat geval per geval moet bekijken. Ik heb liever een perfect geïntegreerde moslim in mijn land die onze waarden, normen en wetten respecteert ook al doet hij in zijn eigen huis wat hij wil dan een autochtone gek die schroevendraaiers in kleuters hun ogen ramt.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2015, 10:36   #119
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gewoon, zoals je dat hier ook zou doen, als je naar een land als Canada wil.

Het is een investering.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2015, 10:37   #120
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Uiteraard, hij blijft allochtoon, maar hij is geen immigrant. Een allochtoon is niet hetzelfde als een immigrant.

Ik vind ook dat je dat geval per geval moet bekijken. Ik heb liever een perfect geïntegreerde moslim in mijn land die onze waarden, normen en wetten respecteert ook al doet hij in zijn eigen huis wat hij wil dan een autochtone gek die schroevendraaiers in kleuters hun ogen ramt.
Wat extreme voorbeelden, niet echt overtuigend.

De meeste moslims respecteren onze waarden, normen en wetten niet en de meeste autochtone belgen steken geen schroevendraaiers in kleuters hun ogen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be