![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Yep, maar we spelen het spel mee
![]()
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelijkheid man en vrouw
Democratie Holebi-rechten mensen en kinderrechten scheiding kerken staat wet boven theocratische ideologie. Vrije toegang tot de arbeidsmarkt voor mannen en vrouwen Vrije toegang tot de publieke ruimtes mannen en vrouwen Tolerantie Vrijheid van pers en mening Vrije partnerkeuze Vul maar aan, je kunt het ! En vul voor jezelf in welk van deze normen en waarden moslims delen? Juist ja... |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat zijn uw normen en waarden. Niet de mijne. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge vergeet trouwens de voornaamste: racisten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik vraag mij eigenlijk af, of ik uw n & w wel wil kennen.
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#167 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dr Martin Luther King zou zich omdraaien in zijn graf. Hij is niet gestorven opdat andere zwarten zouden kunnen discrimineren.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op lange termijn wil Francken 10.000 extra opvangplaatsen. "Het gaat om flexibele opvang", benadrukt Francken. "Als we er bijvoorbeeld 300 nodig hebben, dan kunnen we er snel beroep op doen. Het betekent zeker niet dat we alle 10.000 extra plaatsen altijd open gaan houden." De 10.000 plaatsen komen er bovenop de 16.000 vaste en 2.000 bufferplaatsen. Vorige week keurde Franken nog een plan goed om op korte termijn 2.500 tijdelijke opvangplaatsen te voorzien, onder andere in legerkazernes. http://www.demorgen.be/binnenland/fr...tsen-a2420074/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() en waarin verschillen die n & w dan zo veel van die van Alice (waar ik mij volledig achter kan zetten) ?? Ik hou mijn hart al vast ![]()
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 12 augustus 2015 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Respect hebben voor het huwelijk of voor ongeboren kinderen is niet hetzelfde als discrimineren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hij is in elk geval een te duchten outsider om de republikeinse afgevaardigde te worden. Alice is vrijzinnig. Ik ben katholiek. Laatst gewijzigd door Drukazz : 12 augustus 2015 om 15:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben insane. Wat heb je nu gezegd.dat dit board niet wist? Laatst gewijzigd door Peche : 12 augustus 2015 om 17:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oorlog brengt migratie. Waarom dan in oorlog gaan als de wereld neen zegt? De ene dictator wijst de andere na om de pot goud/olie te bemachtigen. En hoeveel mensenlevens moet het nog vragen voor wij wakker schieten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wij vertrokken naar daar. Nu komen ze naar hier. Einde verhaal. Laatst gewijzigd door Peche : 12 augustus 2015 om 17:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() ZE zijn bevrijd van hun dictators en een kalifaat geworden. Draai en keer het hoe je Wilt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar wij zijn bevrijder gaan spelen. In Irak en Libië. Ware het niet voor Rusland waarschijnlijk nog Syrië ook. Maar dan was het praktischer de millities ter plekke te ondersteunen. Zoals het FSA etc. Wat zijn deze nu? Het Kalifaat broeit uit. En dat was bij Saddam Gene waar geweest. We weten nu waarom hij zo streng regeerde he, niet waar? En hoe ging Khadaffi om met vluchtelingen? Het gaat er niet om hoe moslims zijn. Maar wat wij daar gaan zoeken zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alice denkt dus zelfstandig en autonoom, itt eender welke katholiek.
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |