![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
| Bekijk resultaten enquête: Bent u voorstander van u onverdoofd te laten opereren | |||
| Ja |
|
0 | 0% |
| Nee |
|
3 | 100,00% |
| Interesseert me niet , zolang ik maar geholpen worden !! |
|
0 | 0% |
| Laat mij de vrije keus of ik wil of niet wil !! |
|
1 | 33,33% |
| Wat een ander beslist , zijn mijn niet zaken !! |
|
1 | 33,33% |
| Zolang niemand beslist voor ieder ander , zal't mij worst wezen !! |
|
1 | 33,33% |
| Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 3. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Na een discussie over onverdoofd slachten , nu dit:
religieuze organisaties pleiten voor onverdoofd opereren 2015/08/11 http://tvolen.be/2015/08/11/religieu...doofd-opereren Citaat:
Nou , voor wie dit zelf wil , gaat uw gang , maar .... wie niet wil , laat ook hun hun gang gaan , zoniet .... Ik heb de indruk dat er paar sadistische trekjes aan't krijgen zijn , mocht dit OOIT wettelijk worden , hopelijk niet verplicht !!!! Mij lijkt het dat zoiets zeer vaak zal fout aflopen , of wat zou de bedoeling hiervan zijn , mocht dit verplicht worden ?? http://www.golfbrekers.be/als-je-gel...terk-genoeg-is Voorlopig waren dit 2 enige links die ik via google vond !! Bijkomende oudere info: Nederland vrijdag 24 juni 2011 http://speld.nl/2011/06/24/%E2%80%9C...oeren%E2%80%9D 21-09-2011 15:30 http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4009058&
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
TV Olen en de Speld, juist ja...
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Yep
Daar ik echter maar 2 links vond , weet ik ook wel , met een korreltje zout nemen , maar wel een discussie waard
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Indien niet goed hier ,
dan vraag ik de mod om deze naar K&K te verhuizen
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 12 augustus 2015 om 21:08. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als men enkel islamieten onverdoofd op de dissectietafel legt heb ik daar geen probleem mee.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bwoah, hardcore relidioten in't algemeen, als ze een probleem hebben met de 21ste eeuw, het staat hen vrij de Amish te emuleren.
|
|
|
#7 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|