![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Europees Commissaris
|
![]() "Tussen" als in samen discussie gevoerd of gewoon als knarsetandende buur?
Je zegt "de meeste moslims" - dus minstens 51% - respecteert de wet niet. Dat kan je ook zeggen over BMW-chauffeurs. Dat leert de hedendaagse maatschappij mij ook, maar maakt dat BMW-chauffeurs / moslims per definitie krapuul dat buiten gesmeten moet worden of is dat een gevaarlijke veralgemening?
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige wat ik zeg is: Saddam creëerde een vorm van stabiliteit, juist door de harde dictator te spelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als bij de kleinste opmerking, je naar je hoofd geslingerd krijgt : "Si ça te plait pas, fout le camps, c'est notre quartier, maintenant", dan weet je het wel.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 13 augustus 2015 om 13:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#245 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#246 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
|
![]() Dat weet ik niet, dat is voor mensen die een beetje overdreven drama om gevoelens tot uiting te brengen kunnen begrijpen, niet aan u besteed kinderachtigheid besteed dus.
![]() |
#248 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geef toch toe, we fucked up too. Hoe moeilijk kan het zijn eens in eigen kamp te kijken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind de Belgen nog erg positief staan tegenover de huidige vorm van migratie met 61 procent. Wil dat dan zeggen dat de overige 39 procent totaal onwetend en naïef zijn?
http://www.hln.be/hln/nl/1265/Onderw...eschoold.dhtml
![]() |
#252 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De andere 29% zijn sossen en groenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Europees Commissaris
|
![]() Och, wat baten kaars en bril als de uil niet zien wil.
Onze cultuur is gelijk water, 't hangt er vanaf wat en hoeveel ervan ge erbij kapt of het mengt niet. En ik heb de indruk dat ze er hier maar olie bij blijven kappen, zonder meer, en hopen dat het resultaat op een dag wonderbaarlijk anders zal zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wijzen naar radicale zotten die wij bewapend hebben en vervloeken wat er van loopt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Europees Commissaris
|
![]() Welvaart? Dat punt zijn we reeds voorbij, het wordt meer en meer vervangen door platvloers ongebreideld consumentisme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Banneling
|
![]() Wel... Er is welvaart. Nog heel wat zelfs. Maar de grootste welvarende beginnen stillekes aan in te pakken. En de migratie van vandaag overstijgt toch de steenkoolmijnen in een ongezien kwadraat?
Is dit rechts???? Vond links wel leuker en mooier voor de hele planeet . |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mijn mening hieromtrent is: Een volk dat weigert zijn cultuur en gebruiken in stand te houden, en meer houdt van een andere cultuur dan zijn eigen cultuur, verdient het om vervangen te worden door een ander volk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
|
![]() verdraagzaamheid...het komt mijn strot uit.
Heb ze maar als buur, met nog een hoopje wit uitschot erbij als toetje. Spijtig dat vertrekken niet zomaar kan, dan was ik weg.